2020-07-09, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meck-Vorpommern
https://www.dagbladet.no/nyheter/spinngaeren/72644656

Idén om flockimmunitet är död.

Värdelös artikel inte ett ord om T-celler och KIs rapport. Vi vet ju redan nu att fler har T-celler än antikroppar. Dags att norska journalister rycker upp sig lite och kommer in i matchen.
Citera
2020-07-09, 13:02
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AusnahmeMensch
550000 döda, alltså ungefär lika många som dör varje år av influensa. Med andra ord ingen katastrof alls.

Fast detta är ingen influensa! Brukar vi ha influensor mitt på sommaren? Sedan är det du kallar för influensa knappast över utan det är många månader kvar.

När kan ni pandemiförnekare förstå att COVID-19 inte är en vanlig förkylning!

Ni beter er som förnekarna av förintelsen som inte anser att saker är sanna, fastän det finns hur mycket fakta som helst i fallet.
Citera
2020-07-09, 13:04
Medlem
berenpxxs avatar
Citat:
Min partner är från Polen, de flesta polacker är rätt smarta och köper inte judepropaganda från New York Times och liknande. De förstår att vi inte gör allt rätt men motsätter sig starkt att Polen stängt flygtrafiken från Sverige. Fick ta mig hit via mellanlandning.

Måste ha varit jobbigt att bära munskydd på flygplatsen och flygplanet. Emot dina principer. Men du kanske ändå lyckades smitta ner någon på vägen?
Citera
2020-07-09, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyMnemonic
Nej det har man inte alls och man har heller inte gjort något som helst åt de "trånga med dålig ventilation" som kallas kollektivtrafik.

Du får ta och börja kolla på FHMs presskonferenser istället för att slösa din tid här. Den bubbla du lever i gör dig farlig för samhället.
Citera
2020-07-09, 13:05
Medlem
Vad i helvete händer med IVA-siffrorna? Gick under 100 igår, nu är det nere på 62.

Bäbisvirus
Citera
2020-07-09, 13:05
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Min partner är från Polen, de flesta polacker är rätt smarta och köper inte judepropaganda från New York Times och liknande. De förstår att vi inte gör allt rätt men motsätter sig starkt att Polen stängt flygtrafiken från Sverige. Fick ta mig hit via mellanlandning.

Det är munskydd som gäller där va?
Citera
2020-07-09, 13:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MAKHASHANAH
Vad i helvete händer med IVA-siffrorna? Gick under 100 igår, nu är det nere på 62.

Bäbisvirus

Fast det är ju 110st enligt C19 och platz?
Citera
2020-07-09, 13:09
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nbsp
– Det finns väldigt många tänkbara förklaringar – men inte så många tvärsäkra svar, säger Jan Albert, smittskyddsprofessor och överläkare vid Karolinska universitetssjukhuset.
Den som varit tvärsäker från början var Tegnell. Han såg inga bevis för det ena och andra och därför fanns det ingen möjlig risk med det.
Ja, enligt Tegnell är det mesta verkningslöst förutom då att tvätta händerna och hålla avstånd. Även då det inte går att hålla avstånd.🤦🏼‍♀️
Citera
2020-07-09, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Inte om personen som bär mask har ett bra munskydd!

Perfekt! Ta på er era maskar och munskydd och skydda er själva, så får vi dumma masklösa ta konsekvenserna!
Citera
2020-07-09, 13:11
Medlem
neuron-drones avatar
Min sköterskekompis kompis sommarpratar idag. Jag känner inte henne men intressant att det valt en vanlig covidsyrra får sommarprata. Handlar om IVA-vård.
Citera
2020-07-09, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Fast detta är ingen influensa! Brukar vi ha influensor mitt på sommaren? Sedan är det du kallar för influensa knappast över utan det är många månader kvar.

När kan ni pandemiförnekare förstå att COVID-19 inte är en vanlig förkylning!

Ni beter er som förnekarna av förintelsen som inte anser att saker är sanna, fastän det finns hur mycket fakta som helst i fallet.

Jag bryr mig inte om det inte är en influensa. Jag tittar på dödssiffrorna. Det dog 600 000 förra året i influensa. Dör det inte mer än en miljon iår av Fake-vid-19 så är det lika (o)farligt som en influensa.
Citera
2020-07-09, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berenpxx
Måste ha varit jobbigt att bära munskydd på flygplatsen och flygplanet. Emot dina principer. Men du kanske ändå lyckades smitta ner någon på vägen?

Ja, det var hemskt. Jag gjorde det för min tjejs skull som ville träffa sin familj. Jag var starkt emot att åka iår.

Här i Polen är det rätt avslappnat. Mask krävs i affärer och bussar. Dock inte på barer och restauranger som är proppfulla. Dessutom har en del nattklubbar öppnat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in