Citat:
Ursprungligen postat av
Adonis.
Hello, sweetie! What's up, baby? Shovan hälsar & tackar för senast
Jaså, överlevde han verkligen sitt nedriga angrepp på oskyldiga nationalister? Det måste i så fall vara i från sjukhuset då. Du kan hälsa honom, att showen en gång för alla är över och att vi i fortsättningen inte längre kommer att vända andra kinden till. Han kommer att förstå budskapet.
Citat:
Varför lägger inte NMR ner sin kamp,
För att den behövs mer än någonsin förstås. Inbillar du dig verkligen att vi stillatigande tänker bevittna denna våldtäkt på moder Svea mycket längre, som nu pågår, utan att reagera?
Nej, detta kan jag lova dig, att ingen av oss tänker backa, nu när nöden är som störst. Det är just i dessa tider, som Motståndsrörelsen behövs som bäst, och att vi är redo för att möta uppgiften.
Citat:
Citera shakespeare på internet. Grow up, liksom.
Det var inte jag som drog upp honom, utan jag besvarade bara en belackare, som inbillade sig att han verkligen var något.
Citat:
Ni kommer aldrig få folkets stöd & någon stadskupp är ni inte kapabla till.
Jaså, jag vet inte det, för den tiden kommer att komma, när det är uppenbart för alla, att den mångkulturella drömmen verkligen har havererat, och att bara vi är medicinen emot förfallet. Du kan vara lugn för det,
att morgondagen tillhör oss.
Citat:
Spela wow eller något istället.
Jag lämnar fantasin till dig och koncentrerar mig på verkligheten istället, tillsammans med mina kamrater.
Citat:
Nerman ville tidigare vara med i Malmö United & vara grabb. Han hade inte det som krävdes. Nu är han träningsexpert i NMR.
Så bra, att han ville dedikera sitt liv till något avgörande för vårt folks överlevnad.
Jag är honom evigt tacksam.