2020-07-08, 12:46
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Gift med L*rs L*nd.

Varifrån kommer uppgiften att hon medverkat i GW-filmer?
Anita Wall var med i I lagens namn mot Sven Wollter.

Edit: Tvåa på bollen.
Senast redigerad av Cineasten 2020-07-08 kl. 12:50.
Citera
2020-07-08, 12:49
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanes-torped
Hon var med i ”I lagens namn” från 1986

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Anita Wall var med i I lagens namn mot Sven Wollter.
Ja, en klassisk och bra film. Men, jag fattar inte riktigt hur "pojkvän" kommer in i bilden när det gäller nämnda gifta dam? Kan ju vara tidningarna som slarvat i och för sig...
Citera
2020-07-08, 12:51
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ja, en klassisk och bra film. Men, jag fattar inte riktigt hur "pojkvän" kommer in i bilden när det gäller nämnda gifta dam? Kan ju vara tidningarna som slarvat i och för sig...
De slarvar ju hela tiden. Inte fan säger man pojkvän om en partner i pensionsåldern?
Citera
2020-07-08, 12:54
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
De slarvar ju hela tiden. Inte fan säger man pojkvän om en partner i pensionsåldern?
Sant, och hon och han har ju olika efternamn och en reporter i 30-årsåldern känner säkert inte till en enda kändis (förutom Persbrandt) äldre än Carolina Gynning...
Citera
2020-07-08, 12:54
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:

Det var hon som kallade honom sin pojkvän, ska tidningarna förvränga det?
Citera
2020-07-08, 12:55
Medlem
Citat:

Var framgår det att han är i
pensionsåldern?
Citera
2020-07-08, 13:48
Medlem
Citat:

Uppciften om att hon varit med i GW serier kom från honom själv i morse på Nyhetsmorgon. Han höll på att åka på en stämning där.
Citera
2020-07-08, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juniflickan
Uppciften om att hon varit med i GW serier kom från honom själv i morse på Nyhetsmorgon. Han höll på att åka på en stämning där.

Tja fler än en skådespelerska har väl medverkat i GW-produktioner. Mälaröarna nämnde han, det hörde jag, och ja, reportern hejdade honom. Något personnamn nämnde han väl inte, inte i länken i alla fall.
Citera
2020-07-08, 14:22
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Var framgår det att han är i
pensionsåldern?
Sant. Gissar att en 80-årig kärring inte har en pojkvän yngre än 65 men jag kan såklart ha fel. Undantag finns alltid.
Citera
2020-07-08, 14:35
Medlem
Citat:
Sant. Gissar att en 80-årig kärring inte har en pojkvän yngre än 65 men jag kan såklart ha fel. Undantag finns alltid.

Såklart finns undantag, vi glömmer väl inte Maire
https://www.expressen.se/nyheter/har-gifter-sig-maire-71-med-karleken-lamin-34/
Citera
2020-07-08, 14:49
Medlem
Det var i påskas som polisen fick larm från en orolig bilist på Ekerövägen väster om Stockholm.
https://www.expressen.se/noje/skadespelerska-fast-for-rattfylla-efter-snapsmiddag/

Intressanta områden bör i så fall vara Munsö och vilka kändisar som kan ha hemvist där.
Citera
2020-07-08, 15:10
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Det var i påskas som polisen fick larm från en orolig bilist på Ekerövägen väster om Stockholm.
https://www.expressen.se/noje/skadespelerska-fast-for-rattfylla-efter-snapsmiddag/

Intressanta områden bör i så fall vara Munsö och vilka kändisar som kan ha hemvist där.

Varför Munsö, det känns som något längre bort från det egentliga Stockholm än ca. 20km ?
Men givet att GW har korrekta uppgifter är det sannolikt att sökandet bör begränsas till Ekerön då hon kört igenom "vägtunneln".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in