Citat:
At AEH ikke gratulerte VE på bursdagen, kan skyldes en forglemmelse. Vi kan heller ikke utelukke at gratulasjonen kom senere. Mener å sett en screenshot i en artikkel om AEHs niese.
Screenshoten viste at AEH beklaget at hun hadde glemt å gratulere niesen med bursdagen. Jeg tar forbehold om at kan huske feil. Ellers vil jeg bemerke at det ikke er så veldig rart at AEH , som nærmet seg 70 år, ville slippe til yngre krefter. Jeg utelukker ikke at VE kan ha en rolle i saken. Men ikke basert på evt uteblitt bursdagshilsen, og at VE er tilbake i onkelens forretningsvirksomhet. At VE har lukket sin Facebook, er selvfølgelig motivert av at han vil begrense "snokeres" innsyn. Han vet selvfølgelig at han er omtalt i denne gruppa. Uavhengig om han er sjekket ut av saken eller ikke, så er det logisk for ham å begrense andres innsyn.
Screenshoten viste at AEH beklaget at hun hadde glemt å gratulere niesen med bursdagen. Jeg tar forbehold om at kan huske feil. Ellers vil jeg bemerke at det ikke er så veldig rart at AEH , som nærmet seg 70 år, ville slippe til yngre krefter. Jeg utelukker ikke at VE kan ha en rolle i saken. Men ikke basert på evt uteblitt bursdagshilsen, og at VE er tilbake i onkelens forretningsvirksomhet. At VE har lukket sin Facebook, er selvfølgelig motivert av at han vil begrense "snokeres" innsyn. Han vet selvfølgelig at han er omtalt i denne gruppa. Uavhengig om han er sjekket ut av saken eller ikke, så er det logisk for ham å begrense andres innsyn.
«Close, but no cigar» OT (hadde bare lyst til å bruke denne frasen selv en gang)
Eller at det kan skyldes bevisste handlinger som har med saken å gjøre. Uten at jeg skal se etter spøkelser på høylys dag så er det en god del informasjon rundt VE som kan være inkriminerende. Jeg har selv lest de svært koselige bursdagshilsener i fra AEH på VE sin FB, men ingen i 2018 og setter du dette sammen med de 2 første setningene i forrige innlegg så kan det være en del av svaret på hvem som har medvirket.
Hvis jeg ikke hadde noe å skjule med samme lommebok som TH så hadde jeg latt meg avhøre av politiet, tatt løgndetektor tester her i fra til månen, leid inn verdens beste detektiv, utlovet 100 millioner i dusør til den kom frem med lik og sannheten. Men, det er bare meg...