2020-07-08, 10:13
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Skulle tippa på att hon sålt lite allt möjligt (stöldgods) på Blocket, men kanske har hon även sålt sex via cam, vem vet? En annan möjlig förklaring till att hon haft lite extrapengar är att hon lånat av C, det står i FUP att hon är skyldig honom pengar.

Ja, ett återkommande tema är att hon lånar pengar av sina vänner och släktingar och aldrig betalar tillbaka, saker hon får av vänner (typ heminredning) säljer hon på loppissidor på Facebook. Någon påstår också att hon sålt nakenbilder av sig själv.
Citera
2020-07-08, 10:19
Medlem
Lazermannens avatar
Citat:

Emotionellt trasigt gods sedan födseln och inte särskilt intelligent, är mitt utlåtande. Inte sjuk som i "ansvarsfri", men svag på många punkter. Det positiva i att hon åkte fast är att barnen (förhoppningsvis) hamnar i en mer stimulerande miljö (på rätt sätt) och - sorgligt nog - tror jag inte Carita kommer sakna dem särskilt mycket, jag tror hon är oförmögen att känna djupare kärlek...

Carita var fosterhemsbarn och nu blir även hennes barn det.

Carita är som sagt skadat gods, helt trasig tjej bara 25 år gammal och har buksmärtor, panikångest, depressioner. Tragiskt att hon valde att skaffa barn överhuvudtaget.
Citera
2020-07-08, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tommi8
Du som verkar vara insatt i fallet. Har själv läst lite kort och sedan besökt GM:s instagram som lyfts upp i tråden. Förstår inte all denna otrolig ilska och hot från TOTALT okända kvinnor/unga tjejer mot denne Carita på hennes Instagram? Jag menar fallet går knappast att försvara, men varför bara unga tjejer som vill stycka eller döda henne? Varför bara utländska unga tjejer med för mycket testosteron och ilska i kroppen som är inne på hennes insta och skriver av sig all existerande aggression de verkar ha burit på under livet? Tror de verkligen att deras hat och aggressioner kan göra barnens, släktens eller någons liv bättre? De bidrar ju bara till än mer ilska och hat? Och ja, det är genomgående bara utländska tjejer som skriver hat på hennes konto, knappt sett en enda etnisk svensk som skrivit sådana saker. Deras beteende är högst förkastligt. De visar absolut på hur otroligt små varelser de är. Upprepar, agerandet i detta fall och ärende går inte att försvara men dessa (till 99.9 procent) utländska tjejer visar att det ociviliserade är deras sanna jag. Man sitter bara och skakar på huvudet när man läser deras långa och välproducerade inlägg om vad de tänker göra med GM när denne väl kommit ut från anstalten. Galet att dessa individer under vardagen fungerar som vanliga normala, men så visar de sina sanna jag så fort de sätter sig vid tangentbordet. Mår de verkligen bättre efter att ha skrivit dessa inlägg? Ger de sig själva en stolt klapp på axeln efteråt? Hutlöst att man kan sitta på så enormt mycket hat som de gör. Man kan tycka att handlingar är förkastliga och beklaga de åt det yttersta, men läs på GM:s insta ang. hur främlingar vill stycka det ena och det andra, är det sådana här exotiska varelser Miljöpartiet vurmar för att hämta in hit, totalt obegränsat? I ett civiliserat samhälle (vilket verkar vara totalnytt för dessa människor) gör rätten sitt. Annars skulle vi alla leva i ett otroligt farligt samhälle om alla skulle börja ta lagen i sina egna händer och skita i vad ett välfungerande rättsystem innebär. Annan som delar tankegång?

Säger inte att det är fint av de tjejerna men förstår dem till 100%, man blir ju verkligen sjukt arg. Jag hade sömnsvårigheter i en vecka efter att bara ha läst häktningsprotokollet. Kunde börja gråta bara jag såg min son för jag tänkte på hennes pojkar och vad de blivit utsatta för. Aldrig känt hat i hela mitt liv men hade jag träffat henne ensam någonstans så vet jag inte vad jag hade gjort, hon väcker ondska i mig. Så det är sjukt att du tar upp dom här utländska tjejerna som ett dåligt exempel när denna svenska tjej VÅLDTAGIT sina barn! De kanske hotar argt med att skada henne, men hon har kissat sitt barn i ansiktet, fört upp en äcklig dildo i sin sons lilla oskyldiga rumpa, inte hotat utan verkligen gjort så äckliga handlingar. Är det såna svenskar vi ska ha i detta land? Men skicka ut tjejer som blir arga och hotar denna pedofil. Hur kan man efter allt Carita och Christian gjort, vända sin ilska mot de här tjejerna? Det är på grund av såna som dig vi hr lagar som är så snälla mot pedofiler.
Citera
2020-07-08, 10:38
Medlem
Lazermannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandan88
Så det är sjukt att du tar upp dom här utländska tjejerna som ett dåligt exempel när denna svenska tjej VÅLDTAGIT sina barn!

Har viss förståelse för att Caritas bakgrund kan ha spelat in.

Carita är barnhemsbarn, föräldrarna alkoholister. Carita har psykiska problem, panikångest, självmordstankar och buksmärtor.

Är säker på att Christian har varit den drivande kraften i den här härvan. Utan honom
hade trasiga Carita aldrig gjort det här.
Citera
2020-07-08, 10:39
Medlem
Jag har läst Fupen... Känslan jag får är antingen är tjejen helt jävla korkad när hon förnekar brott och de visar bilder på henne och hon erkänner att det är hon. Mannen verkar ju vara en drivande i brotten. Att straffa sin flickvän med trekant för att hon har varit otrogen. Jag får känslan att hon är tokförälskad i hans pengar och att hon gör allt för att få tillgång till dom.

En bild som dyker upp är att hon är en kvinna som är ekonomisk analfabet och har ingen ekonomi med skulder till kronofogde och vänner. Hon lånar pengar av folk och betalar inte tillbaka. Hon verkar ha en snedvriden sexualitet där urin och dildosar och filminspelning ingår. Att som mamma trycka upp en dildo på sin son är väldigt extremt. En mamma skadar aldrig sitt barn om hon inte är psykiskt sjuk...

Han utnyttjar henne med pengar och sk kärlek. Han verkar vara en runkpelle som tänder på att ha ekonomisk makt och småbarn.

Summan av kardemumma är att båda ska bli inspärrade på lång tid. Båda är lika skyldiga.
Citera
2020-07-08, 10:48
Medlem
Citat:
Skulle tippa på att hon sålt lite allt möjligt (stöldgods) på Blocket, men kanske har hon även sålt sex via cam, vem vet? En annan möjlig förklaring till att hon haft lite extrapengar är att hon lånat av C, det står i FUP att hon är skyldig honom pengar.
Vaa helt säker förut på att de sålt material vidare. Men kan inte se ngt i fup som pekar på det, änsålänge iaf, kanske kommer fram ngt. Blev lite chockad faktist att dem satt på allt själv. Allt va för att den äckliga CA skulle ha tillgång till allt äckligt helt själv i sin sjuka värld, och han fick aldrig nog..
Citera
2020-07-08, 10:49
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazermannen

Carita är barnhemsbarn, föräldrarna alkoholister. Carita har psykiska problem, panikångest, självmordstankar och buksmärtor.

Är säker på att Christian har varit den drivande kraften i den här härvan. Utan honom
Det tror inte jag heller. Hade hon träffat en trevlig man hade hon följt med och gjort det han gillade - hon verkar helt sakna ambitioner i livet, en kvinna utan egen vilja...
Citera
2020-07-08, 10:54
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazermannen

CL har velat behaga, hade hennes föräldrar varit bra förebilder och hon inte hamnat i CAs klor hade detta inte hänt.
Citera
2020-07-08, 10:59
Medlem
Är det bara jag som finner liiiiite tröst i att pojken varit drogad? Att det dämpat smärtan samt att han kanske skonats från att komma ihåg detta..
Citera
2020-07-08, 11:00
Moderator
Citat:
Är det bara jag som finner liiiiite tröst i att pojken varit drogad? Att det dämpat smärtan samt att han kanske skonats från att komma ihåg detta..
Jag tror att även hon tänkte så, att det är "bättre" om han är drogad och tror att han drömmer. Det paradoxala är att det är riktigt illa att droga en liten unge - grov misshandel och i värsta fall vållande/dråp/mord...
Citera
2020-07-08, 11:09
Medlem
Citat:
Jag tror att även hon tänkte så, att det är "bättre" om han är drogad och tror att han drömmer. Det paradoxala är att det är riktigt illa att droga en liten unge - grov misshandel och i värsta fall vållande/dråp/mord...

Oh jag vet. Läst nästan hela FUP:en och hoppats på att det skulle stämma att hon klippt av dildon och att hon iscensatt detta, att barnen inte blivit utsatta för detta. Men nej..

Tror 100% att hon gjort detta för att behaga äcklet och manipulatorn CA men tror hon njutit av att behaga honom mer än vad hon brytt sig om att barnen far illa.. Sen att hon sett Christian våldföra sig på hennes pojke i duschen och bara accepterat det är ju helt sjukt..
Citera
2020-07-08, 11:11
Moderator
Citat:
Oh jag vet. Läst nästan hela FUP:en och hoppats på att det skulle stämma att hon klippt av dildon och att hon iscensatt detta, att barnen inte blivit utsatta för detta. Men nej..

Tror 100% att hon gjort detta för att behaga äcklet och manipulatorn CA men tror hon njutit av att behaga honom mer än vad hon brytt sig om att barnen far illa.. Sen att hon sett Christian våldföra sig på hennes pojke i duschen och bara accepterat det är ju helt sjukt..
Ja, hon är fullkomligt livsfarlig, så vän som hon ser ut också. Man får väl vara glad att hon inte (än) träffat en man med mordfantasier...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in