Citat:
Ursprungligen postat av
fromheredubrovnik
Okunskap och okunskap. Vette fan va du pratar om. Tror du att folk har inget bättre för sig och går att analysera api och datastrukturer? Gör du det har du tid över och/eller stort behov att försvara strategin som i Sverige dödat en massa av dina egna landsmän. Ja, jag var ovetande. Har inte lust att behöva undersöka till höger och vänster för att se hur mycket SVerige ljuger och mörkar. Ljuger de inte om wordometers förändrar inte bilden om att Sverige har ljigit enorm pga man var enda landet i världen som behövde ljuga då man kört med massdöd.
1. Nej, jag förväntar mig inte att gemene man har koll på datastrukturer. Däremot så hittar de inte på eller insinuerar saker om dem:
Citat:
Ursprungligen postat av fromheredubrovnik
Det räcker med att ändra lite på strukturen i filerna och så har wordometers automatiska tjänsten inte längre tillgång till samma data som här i Sverige ser alla men som de flesta hjärntvättade inte märker är katastrofal.
Worldometer visar fel siffror och du utgår du från att Sverige mörkar...
2. Jag analyserar datan för att försöka själv få en djupare bild av utvecklingen i Sverige. Och nej, inte direkt för att försvara Sverige strategi utan för att själv kunna se nuläget och prediktera framåt.
3. Jättebra att du verkar ha insett att Sverige inte ljuger om Worldometer. Ett fall framåt!