2020-07-06, 13:59
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narglrthe
Sedan 30 juni har EXPRESSEN publicerat hela 7 artiklar om Isablla Löwengrips "nya kärlek"

Varför detta jätteintresse helt plötsligt?

Varför förtjänar Isabella få all denna uppmärksamhet med tanke på hur hon ljög för alla med sitt företag?
Folk läser ju om henne, titta bara på aktiviteten i denna tråd...
Citera
2020-07-06, 14:05
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pete Bondurant
Paul S. !!
Där ser man! Undrar om hon vet vad hon gett sig in på?
Har 10 helt sjuka historier om honom. Helt galet sjuka som i att hans närstående försökt få honom inspärrad på psyket för galenskapen.
Ex 1 är när han han får för sig att en random person på ett forum är hans biologiska tvilling och han söker kontakt
Ex 2 är när han och en sektliknande grupp sitter vid en strand i Mauritius och med 100% säkerhet väntar in jordens undergång som bara dom kommer överleva. Tror att det handlade om Mayakalendern.
Finns ett antal lika bra storys
Det där låter inte bra. Som om Paul blir knallmanisk periodvis och inte riktigt vet vad han gör.
Just nu verkar han kanske vara inne i en väldigt aktiv, spendersam och kanske hypersexuell period.
Det här kan sluta med en stor krasch och gruvlig besvikelse för Bellsan. Hon misstänker förmodligen ingenting utan tycker bara att hans speedade och gränslösa person är fantastisk.
Citat:
Sedan 30 juni har EXPRESSEN publicerat hela 7 artiklar om Isablla Löwengrips "nya kärlek"

Varför förtjänar Isabella få all denna uppmärksamhet med tanke på hur hon ljög för alla med sitt företag?
Nej, så klart förtjänar hon inte denna uppmärksamhet. Det handlar ju om att fylla spalterna i sommarstiljtet och locka läsare.
Jag tycker att det är trist att Bellsan hela tiden kommer undan med allt hon stället till med. Hon lämnar förödelse bakom sig men seglar uppenbarligen glatt vidare som om ingenting hänt.
Men det är bra att du påminner oss om det som hänt.
Senast redigerad av DoraF 2020-07-06 kl. 14:11.
Citera
2020-07-06, 14:26
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Det där låter inte bra. Som om Paul blir knallmanisk periodvis och inte riktigt vet vad han gör.
Just nu verkar han kanske vara inne i en väldigt aktiv, spendersam och kanske hypersexuell period.
Det här kan sluta med en stor krasch och gruvlig besvikelse för Bellsan. Hon misstänker förmodligen ingenting utan tycker bara att hans speedade och gränslösa person är fantastisk.
Aktiv, hypersexuell period?
Inte helt säkert.
Paul är en kille. Det spelar kanske mindre roll hur speedad, fantastisk och gränslös han är.
Om Isabella är en BPD-kvinna som känner sig pressad att ha sex och om Paul är en aning asexuell, så kanske dom hittar en lösning där Isabella agerar prinsessa så att dom har sex efter giftemålet.
Om Isabella är en BPD-kvinna så är det ”killrelationerna” som dämpar den existentiella ångesten, minskar den intensiva "tomheten" och dövar ensamheten, inte hypersexet.
Generellt, BPD-kvinnor har ett sjukligt behov av relationer därför säger dom inte nej till sex såsom andra, men i grunden så har dom en negativ attityd till sex.
Av alla veckor med killrelationer så gick Isabella ut med just denna killrelation eftersom det skapade rubriker.
Senast redigerad av qutm 2020-07-06 kl. 14:41.
Citera
2020-07-06, 15:47
Medlem
Enligt senaste inlägget på bloggen så har Bella flängt runt på västkusten en hel del senaste dagarna.Hon skriver även att nästa vecka blir de Frankrike och sedan Schweiz.
Bella verkar inte lida av någon covidpanik iaf!

Hoppas Foppa får någon förvarning innan Bella nästlar sig in via Nicole.Eller bröts även den vänskapen hastigt&lustigt?
Citera
2020-07-06, 15:48
Medlem
qutms avatar
Citat:
Sedan 30 juni har EXPRESSEN publicerat hela 7 artiklar om Isabella Löwengrips "nya kärlek"
Isabella får all denna uppmärksamhet eftersom hon ljuger, inte bara om sitt företag utan även om dejtandet. Isabella säger totalt olika till Aftonbladet och Expressen.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/lAGage/isabella-lowengrip-om-att-dejta-aldrig-gatt-en-vecka-utan
– Det har nog aldrig gått en vecka i mitt liv där jag inte har dejtat nån, säger hon.
https://www.expressen.se/noje/isabella-lowengrips-ord-om-karleken-mystisk/
– Men vi får se, jag låter ju helt tokig nu. Det är alltid så här antingen eller med mig. Först är jag totalt ensam och hittar ingen, och tre veckor senare kommer jag hitta ”the one”.
Aftonbladet och Expressen är gratis, precis som Metro var, en annons-finansierad "tidning" där artiklarna var TT-telegram.
Dagens fattigredaktioner har inte råd att kontrollera och det menar folk att Isabella har upptäckt, så hon planerar tydligen i förväg i ett Excel-ark och vet att hon inte blir kontrollerad.
Senast redigerad av qutm 2020-07-06 kl. 15:59.
Citera
2020-07-06, 15:52
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Aktiv, hypersexuell period?
Inte helt säkert.
Paul är en kille. Det spelar kanske mindre roll hur speedad, fantastisk och gränslös han är.
Om Isabella är en BPD-kvinna som känner sig pressad att ha sex och om Paul är en aning asexuell, så kanske dom hittar en lösning där Isabella agerar prinsessa så att dom har sex efter giftemålet.
Om Isabella är en BPD-kvinna så är det ”killrelationerna” som dämpar den existentiella ångesten, minskar den intensiva "tomheten" och dövar ensamheten, inte hypersexet.
Generellt, BPD-kvinnor har ett sjukligt behov av relationer därför säger dom inte nej till sex såsom andra, men i grunden så har dom en negativ attityd till sex.
Av alla veckor med killrelationer så gick Isabella ut med just denna killrelation eftersom det skapade rubriker.
Haha 🤣 Dina spekulationer blir verkligen mer och mer fantastiska!
Bellsan och Paul planerar giftermål och lever kyskt tills dess. Här de ens nämnt giftermål offentligt 🤔?
Varför skulle Paul vara en aning asexuell, menar du? Har det inte homosexuell han var 🤔.
Nej, det mest sannolika är att de tu har sex med varandra. Eller menar du att de stannar uppe på nätterna och bara pratar? Bellsan återberättar alla böcker hon läst och Paul berättar om alla sina äventyr.

Jag är inte homosexuell, men jag kan förstå att vissa män kan finna Bellsan oerhört sexig samtidigt som de inte är intresserade av henne som livskamrat.
Citera
2020-07-06, 16:10
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Citat:
Haha 🤣 Dina spekulationer blir verkligen mer och mer fantastiska!
Bellsan och Paul planerar giftermål och lever kyskt tills dess. Här de ens nämnt giftermål offentligt 🤔?
Varför skulle Paul vara en aning asexuell, menar du? Har det inte homosexuell han var 🤔.
Nej, det mest sannolika är att de tu har sex med varandra. Eller menar du att de stannar uppe på nätterna och bara pratar? Bellsan återberättar alla böcker hon läst och Paul berättar om alla sina äventyr.

Jag är inte homosexuell, men jag kan förstå att vissa män kan finna Bellsan oerhört sexig samtidigt som de inte är intresserade av henne som livskamrat.
Han är sannolikt bisexuell inte enbart homo. Han gillar isf, att ha sex med både kvinnor, löwengripare och pojkar.
Belly kommenterar...
"– Sen älskar jag att han är väldigt, ja vad ska jag säga, han är väldigt mystisk och med många sidor. "
Vadå många sidor? Är han schizofren. Eller är han lite bredare än genomsnittet i sitt genusperspektiv.
Mystisk? Vad menar hon med det. Att hon inte vet hur han tjänar sina pengar. Att han döljer något. Är han informationsinsamlare åt en främmande makt? Agent? Pappa Oves verksamhet med Riddervoldarnas arv i USA kan lätt tolkas som stay behind verksamhet. Där skulle även sonen kunnat värvats under skoltiden i USA. Hans täckmantel som fridykarfotograf har tagit honom till en mängd olika platser i världen där han kunnat snoka runt. Och med sin Robert Riddervold täckmantel lätt kunnat röra sig i intressanta kretsar.
Den mystiske Robert, eller Paul eller kanske RuPaul.
Citera
2020-07-06, 16:21
Medlem
Larasofts avatar
Isabella attraherar naturligtvis, med sina fylliga bröst, blonda lockar och charm. Varför tvekar ni kring det?
Citera
2020-07-06, 16:21
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnugenAfKnungsan
Han är sannolikt bisexuell inte enbart homo. Han gillar isf, att ha sex med både kvinnor, löwengripare och pojkar.
Belly kommenterar...
"– Sen älskar jag att han är väldigt, ja vad ska jag säga, han är väldigt mystisk och med många sidor. "
Vadå många sidor? Är han schizofren. Eller är han lite bredare än genomsnittet i sitt genusperspektiv.
Mystisk? Vad menar hon med det. Att hon inte vet hur han tjänar sina pengar. Att han döljer något. Är han informationsinsamlare åt en främmande makt? Agent? Pappa Oves verksamhet med Riddervoldarnas arv i USA kan lätt tolkas som stay behind verksamhet. Där skulle även sonen kunnat värvats under skoltiden i USA. Hans täckmantel som fridykarfotograf har tagit honom till en mängd olika platser i världen där han kunnat snoka runt. Och med sin Robert Riddervold täckmantel lätt kunnat röra sig i intressanta kretsar.
Du tror att han gillar sex med både kvinnor, Löwengripare (antar att du tänker på man hand-videon) och pojkar.
Finns även en möjlighet att han är en aning asexuell, eller en helt vanlig fransk sport-kille, men för att dom ska banga på det sättet som det beskrevs i Båstad-inlägget så ska det vara en otrendig eller risig tjej.
Senast redigerad av qutm 2020-07-06 kl. 16:35.
Citera
2020-07-06, 16:24
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Isabella attraherar naturligtvis, med sina fylliga bröst, blonda lockar och charm, blonda lockar och charm. Varför tvekar ni kring det?
Ganska vanligt att killar som kan välja gillar vettiga hard bodies, men blonda lockar och charm är trevligt.
Om riddar-Robert är homo- eller bisexuell sa är det mer än vad hans polare känner till. Möjligen en aning asexuell, men det kan ju vara vettigt även om man är singel, det finns ju en del knäppisar.
Senast redigerad av qutm 2020-07-06 kl. 16:38.
Citera
2020-07-06, 17:08
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnugenAfKnungsan
Belly kommenterar...
Tja, han är kanske förtegen om sitt liv och vad han gjort. Det kan t ex finnas luckor då han varit sjuk eller liknande.
Eller så har han bara levt som internationell playboy och inte har någon lust att redogörs för allt han gjort.
Hursomhelst, Bellsan hissar som alltid sin senaste man samtidigt som hon sänker sina ex.

Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Isabella attraherar naturligtvis, med sina fylliga bröst, blonda lockar och charm. Varför tvekar ni kring det?
Håller med. Det är märkligt.
Citera
2020-07-06, 17:18
Medlem
qutms avatar
Citat:
Tja, han är kanske förtegen om sitt liv och vad han gjort. Det kan t ex finnas luckor då han varit sjuk eller liknande.
Eller så har han bara levt som internationell playboy och inte har någon lust att redogörs för allt han gjort.
Hursomhelst, Bellsan hissar som alltid sin senaste man samtidigt som hon sänker sina ex.
Håller med. Det är märkligt.
Gissningsvis så är Isabella inte så sportig naken, från normal och ner. Dom flesta föredrar hardbody-kvinnor som måste dölja sina bomber annars blir dom inte lämnade i fred någonstans, typ som brudarna i 80-tals rock-videos som tar av sig glasögonen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in