Citat:
Ursprungligen postat av
Bmxs30
Lund-no-go-zone
han har 30 siljoner triljoner briljoners hiljoner.
att han hade 77mkr i bear är ingenting.
Men seriöst. Din jävla mytoman , kan du ba lämna tråden? din ljugande jävla domedags profet.
så sleten du är , heelt sjukt. Hur orkar du sitta o ljuga här hela dagarna?
låt oss som investerar lite av lönen och tycker de är kul att spekulera vara här.
så kan du ta dina Ziljoner och allt annat du ljuger om att du har o skriva ner de på en lapp istället.
skrynkla sen ihop lappen, lägg dig på sidan och kör upp den så långt i röven du kan.
pajas mytoman.
Mina innehav har sett jätte bra ut sista tiden förövrigt.
Det intressanta är ju som sagt inte hur många aktier en äger eller belopp i en sådan här tråd - utan snarare då att "jag köpte in mig idag till kurs xx". Jag skiter blanka fan i om någon har 77miljarder eller 700 kr och handlar för...
Sedan till försvar för Lund-No-Go så är många inlägg intressanta men mycket bear, ja. Där är vi nog alla olika inställda till nuvarande marknadsläge och jag tror mer på en känguru-börs som artificiellt ska hållas uppe tills de stora spelarna bestämmer sig för att knyta ihop säcken.
Folk har fortfarande i stor grad inte kopplat ihop varför fysisk guld ökar trots att OMX ökar - "borde ju gå motsatt" ....
Ehm.... om det trycks 1000 miljarder dollar av FED.... så ökar ALLA fasta tillgångar. Du kan även köpa ett par limpor cigg eller eller 10 vodka flaskor. För värdet på våra valutor urvattnas.
Sedan att det tar sin tid innan det läcker ut i realekonomin är en annan sak, men det kommer och då
tror jag att vi kommer få se jobbiga tider med stagflation osv. helvete.
Vidare behöver man inte ligga så exponerad mot OMXS30 t ex. Finns många aktier som fullständigt skiter i marknadsläget och Kan gå som raketer oavsett Corona Pandemona...