Citat:
Ursprungligen postat av
Jiren
En sömnig sluddrande Biden gör att teckenspråkstolken i bakgrunden blir helt förvirrad och tappar tråden. Hennes blick talar sitt tydliga språk.
https://www.youtube.com/watch?v=ZXJnmJntxxM
Jag längtar så oerhört mycket efter debatten mellan Trump och Sleepy Joe.

Vilken episk slakt det kommer bli!
Citat:
Ursprungligen postat av
sirup
JAAAaaa det ska bli jättekul. De är så konstiga bägge två fast på olika sätt. Det ser jag fram emot. Trump har mer att försvara i form av vad han gjort för att inte smitta folk och bry sig om dem. Biden har inget att göra med den politik som förts hittills. Men å andra sidan så verkar ju vara dement på ett annat sätt än Trump.
Om du med slakt menar att Trump kommer landa några fina one liners som kan gå på repeat på fox news så har du nog rätt. Om du med slakt menar att han på nått sätt kommer få väljarna att överge Biden och skifta över till Trump blir du nog besviken. Debatter har sällan jättestor effekt och Trump behöver betydligt mer för att komma ikapp. Problemet är att han ligger efter inte för att Biden är så bra utan för att en stor del av väljarna är trötta på Trump. Det kan han inte ändra på genom att ånga på som han alltid har gjort och det verkar inte som han är kapabel att göra något annat.
Det fina med Trumpkampanjens attacker rörande Bidens kompetens är att nivån för honom nu är otroligt låg. Efter allt snack om att han har demens, inte kan tala och knappt vet var han är framstår alla framträdanden där han framstår som sammanhängande om än inte särskilt inspirerande som betydligt starkare än vad de annars hade gjort. Lyssna på hela hans presskonferens och försök ta av er era Trumpglasögon för en stund:
https://www.youtube.com/watch?v=ZcR_kuCJvD8
Jag menar det är inte något brandtal för historieböckerna men jag fattar i alla fall vad han talar om vilket är mer än vad jag gör med Trump hälften av tiden. Att han stammar lite några gånger lär knappast skrämma bort väljarna. Det här är allt Biden nu behöver göra, Trump tar hand om resten för honom.