Citat:
Ursprungligen postat av
DRAVKCAB
Biden gör ingenting utom att sitta i källaren ock knapra medicin mot sin senilitet.
Men om olyckan skulle vara framme i November så löser han problemet med rasismen
mot svarta genom att deklarera "you aint black".
Hans "rallies" visar just det jag säger och till och med bevisar det jag säger, och att inte möjliggöra masspridning som trumpen gjort.
Det är så en ansvarsfull person agerar med sina egna handlingar, inte medvetet ökar risken och absolut inte som president.
Citat:
Ursprungligen postat av
Simpleguy99
Statyer är ändå historia. USA kultur är rasism, haha nej.
Hoppas ja det gör du. Det finns folk som du som tycker att polis kåren är fylld med rasister och högerextremer, DjPutte är ett exempel.
Sant?! okej din rasist.
Man behöver bara titta vad Trump har gjort för att se att han står för svarta, inte så svårt.
Ja utvecklingen har varit regress länge, "anti-rasisterna" har blivit rasister.
Obama? vad har han med detta att göra?
Biden är inte ett säkert val.
Historian försvinner inte, för man tar bort en elelr flera statyer.
Jo, det är en kultur i USA och en ovanligt omfattande en och en destruktiv en, så destruktiv att polisen mördar svarta i tjänsten.
Det är du som säger kåren är full av rasister och högerextrema, det jag säger är att man ska göra omfattande psykologiska undersökningar och rensa ut packet.
Som du förstår så rensar man ut de som man hittar, oavsett om de är en eller alla.
trumpen är en stor rasist, biden är inte.
För biden är det till och med solklart han INTE är.
Rasism kritken är trumpen körde brithern på obama, och trumpen är en president kandidat, hur kan du missat detta?
Citat:
Ursprungligen postat av
Simpleguy99
Här är ett bra exempel för en som tror att polis kåren är fylld med rasister.
Ja det finns dåliga poliser men det betyder inte att man ska lägga ner hela polis kåren!
Säger exakt samma som mig och att det är ett problem.