2020-06-26, 20:17
Medlem
[quote=miamiboy|72075409]
Citat:
Ursprungligen postat av LDRLDR
Överför du nu från PFC så har du i bästa fall pengarna på Måndag[/QUOTE

jag har nordea fick mina pengar efter 2 timmar

Väldigt beroende på om det är bankdag 08-16 o.sv olika bryttider m.m
Citera
2020-06-26, 20:18
Medlem
[quote=LDRLDR|72075506]
Citat:
Ursprungligen postat av miamiboy

Väldigt beroende på om det är bankdag 08-16 o.sv olika bryttider m.m
Ja det kan hända
Citera
2020-07-01, 20:35
Medlem
musttomtes avatar
Det här vill nog Nordea och P.F.C hålla tyst om. Dom använder samma bolag för kort som Paxum. Ja jag vet det betyder liksom inget men det vill nog inte ärliga Nordea bli blandat med.

Paxum är mycket säkert och dom lämnar fan inte ut ett enda kontoutdrag utan domstol eller pistol mot huvudet Vem är kalle nu helt plötsligen. Nu är saken löst med med Kina kort =)

https://paxumblog.com/2020/06/29/paxum-takes-unprecedented-action-to-return-clients-frozen-wirecard-card-funds-itself/

https://zorbasmedia.com/paxum-is-processing-with-caution/
Citera
2020-07-02, 06:49
Medlem
Zaxxon64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av musttomte
Det här vill nog Nordea och P.F.C hålla tyst om. Dom använder samma bolag för kort som Paxum. Ja jag vet det betyder liksom inget men det vill nog inte ärliga Nordea bli blandat med.

Paxum är mycket säkert och dom lämnar fan inte ut ett enda kontoutdrag utan domstol eller pistol mot huvudet Vem är kalle nu helt plötsligen. Nu är saken löst med med Kina kort =)

https://paxumblog.com/2020/06/29/paxum-takes-unprecedented-action-to-return-clients-frozen-wirecard-card-funds-itself/

https://zorbasmedia.com/paxum-is-processing-with-caution/
Exakt vad är det du vill ha sagt här? Vad vill Nordea och P.F.C. hålla tyst om? Vem är kalle?
Citera
2020-07-02, 06:52
Medlem
musttomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaxxon64
Exakt vad är det du vill ha sagt här? Vad vill Nordea och P.F.C. hålla tyst om? Vem är kalle?

Paxum är skyddad verksamhet bara.... Nordea ringer ju till Skatteverket och berättar om du har 100.000 på kontot och vart dom kommer ifrån.

Paxum = Svarta pengar, oj oj oj
Senast redigerad av musttomte 2020-07-02 kl. 06:55.
Citera
2020-07-02, 07:05
Medlem
Zaxxon64s avatar
Citat:
Paxum är skyddad verksamhet bara.... Nordea ringer ju till Skatteverket och berättar om du har 100.000 på kontot och vart dom kommer ifrån.

Paxum = Svarta pengar, oj oj oj
Och?
Du vill alltså tipsa om att Paxum inte redovisar pengar?
För annars ser jag inte hur wirecard-soppan har med det hela att göra?
Citera
2020-07-02, 07:07
Medlem
musttomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaxxon64
Och?
Du vill alltså tipsa om att Paxum inte redovisar pengar?
För annars ser jag inte hur wirecard-soppan har med det hela att göra?

Nej absolut inga tips bara att dom spelar fina och sedan kör ful race =) P.F.C är bra!

https://i.imgur.com/Lv9X6Gx.jpg <--> jag heter inte Jonas så kommer någon och kontrollerar så har jag hittat kortet. Kört många år
Citera
2020-07-02, 11:55
Medlem
Zaxxon64s avatar
Citat:
Nej absolut inga tips bara att dom spelar fina och sedan kör ful race =) P.F.C är bra!

https://i.imgur.com/Lv9X6Gx.jpg <--> jag heter inte Jonas så kommer någon och kontrollerar så har jag hittat kortet. Kört många år
Ok
Citera
2020-07-02, 14:22
Medlem
frank_pes avatar
Kollar man här, forumet för P.F.C. och recensionerna för appen på Google Play så verkar en del ha gripits av panic! / gjort en höna av en fjäder bara för att kortet låg nere över helgen.
Man undrar om många saknar backup eller lever precis på marginalen när man direkt tar ut pengarna eller byter till Rocker som någon gjorde ...själv använde jag Revolut de dagarna som Wirecard blev nerstängt.
Citera
2020-07-02, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Kollar man här, forumet för P.F.C. och recensionerna för appen på Google Play så verkar en del ha gripits av panic! / gjort en höna av en fjäder bara för att kortet låg nere över helgen.
Man undrar om många saknar backup eller lever precis på marginalen när man direkt tar ut pengarna eller byter till Rocker som någon gjorde ...själv använde jag Revolut de dagarna som Wirecard blev nerstängt.

Folk har haft problem med P.F.C. förut.. kort som inte fungerar.. uttag i utlandet som inte funkar.. kanske blev deras extremt nonchiga handlande denna gång droppen som fick bägaren att rinna över..
Citera
2020-07-03, 17:32
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zipperventura
Folk har haft problem med P.F.C. förut.. kort som inte fungerar.. uttag i utlandet som inte funkar.. kanske blev deras extremt nonchiga handlande denna gång droppen som fick bägaren att rinna över..
Det har du rätt i, själv tänker jag att man inte skall förvänta sig att det alltid flyter på utan strul då de flesta banker har problem ibland och nu verkar ju P.F.C. försöka hitta en ny pålitligare aktör för sina kort samt tar detta på allvar.
Att kortet blir nekad på vissa ställen beror ju också på deras villkor som inte accepterar spelande, vuxenunderhållning och tjänster för transaktioner t.ex Western Union som en del andra kort också har.
Citera
2020-07-08, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Det har du rätt i, själv tänker jag att man inte skall förvänta sig att det alltid flyter på utan strul då de flesta banker har problem ibland och nu verkar ju P.F.C. försöka hitta en ny pålitligare aktör för sina kort samt tar detta på allvar.
Att kortet blir nekad på vissa ställen beror ju också på deras villkor som inte accepterar spelande, vuxenunderhållning och tjänster för transaktioner t.ex Western Union som en del andra kort också har.
Man kan betala Western union med pfc kort
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in