2020-07-03, 02:54
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AquaBear
Det var det jag tänkte om man kunde göra det säkert även för ''bidragare'', men jag kommer ladda upp. Jag kommer vara mer aktiv än jag brukar när den väl kommer såklart!

Hur vill ni ha det? Allting på en och samma gång eller lite i taget?

Edit: Insamlingen är uppe i 2350:-.
Toppen att du gör denna ansträngning, du kommer att bli ihågkommen som en bra person här i ABoK!!
Citera
2020-07-03, 09:46
Medlem
Tingsrätten är öppen idag, får vi med andra ord den maskade FUP uppladdad idag?
Citera
2020-07-03, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik

Citerar mig själv, men kan de vara värt att ta med ett USB minne och fråga om man kan få den inlagd där?
Citera
2020-07-03, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sillodill
Priset som sätts bör väl rimligen vara det pris handlingarna kostar.

När folk som är villiga att betala gjort det och man fått ihop summan så betalar du helt enkelt för den, scannar in den, lägger upp den på lämplig sida och delar länken här.

Sen om någon annan som inte betalat vill ha handlingen så får de ta del av den ändå. I det tidigare fallet i en annan tråd, som jag berättade om i föregående inlägg, så var FUP:en redan betald och upplagd. Jjag betalade ju inget då, så nu känner jag att det är min tur att vara med och bidra 🙂

Jag är också gärna med och betalar!
Citera
2020-07-03, 10:49
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Vet inte om TR är klar med maskningen. Sen vet vi inte om AquaBear har möjlighet att hämta den. Bor hen inte i området så ska den skickas. Och sen ska allt scannas så en komplett FUP idag ska du nog inte hoppas på.
Citera
2020-07-03, 10:57
Medlem
Pyjamashjaltens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julia.v
Jag är också gärna med och betalar!
Vi har redan kommit upp i summan. 😉
Citera
2020-07-03, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pyjamashjalten
Vi har redan kommit upp i summan. 😉
Såg det nu ☺️ Inte varit inne i tråden på nån dag , så bidrar jag till kommande fup:ar 😊
Citera
2020-07-03, 12:00
Medlem
AquaBears avatar
Jag har frågat om dom kunde ge den i pdf för samma summa, men fick ett nej. Dom skulle skriva ut den i alla fall. Jag ska försöka göra så fort jag kan, men jag har jobb och familj med. Det tar en stund att ens scanna in den.

Ber om ursäkt ifall ni har förväntat er den så fort men oavsett tid så kommer den upp. Jag har legat sömnlös inatt för att jag är så stressad att få upp den.
Citera
2020-07-03, 12:21
Medlem
Impalers avatar
Citat:
Jag har frågat om dom kunde ge den i pdf för samma summa, men fick ett nej. Dom skulle skriva ut den i alla fall. Jag ska försöka göra så fort jag kan, men jag har jobb och familj med. Det tar en stund att ens scanna in den.

Ber om ursäkt ifall ni har förväntat er den så fort men oavsett tid så kommer den upp. Jag har legat sömnlös inatt för att jag är så stressad att få upp den.

Skickar de hem den till dig eller hämtar du på plats?
Citera
2020-07-03, 12:33
Medlem
Citat:

Ta det lugnt! Tacksam för insatsen men det är inte ett jobb. Först ska du ju få den till dig och om du inte bor i närheten och den skickas tar ju bara det några dagar.

Vi får hålla ut! Känns ändå bra att veta att den kommer, i sinom tid.
Citera
2020-07-03, 12:44
Medlem
Citat:

Lugna dig. Du kan ju scanna in lite i taget och lägga upp. Du har dock fått en slant för besväret, så folk förväntar sig att det åtminstone händer något inom de tre vardagar du bör ha fått den med posten.
Citera
2020-07-03, 12:44
Medlem
Citat:

Känn ingen stress över de, ta de som de kommer. Är ändå 1300 sidor och folk borde förstå att man har ett liv, den kommer när den kommer👌
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in