2020-07-02, 15:15
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Håller med dig babe men bara anmäla till coach
Äsch då, har aldrig och kommer aldrig rapportera någon. Orkar i slutändan inte bry mig så mycket.
2020-07-02, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resplendent
Det var just lite därför det var skönare att jobba för Mercurius än JH. Han sa att man skulle logga familj, bilder, namn, stad, resten är oviktigt eftersom det bara är sexprat som 99% av targets är ute efter. Skön inställning!

Har inte sett till Mercurius på väldigt länge, så det är nedlagt antar jag? Undrar hur det går till med olika företag på samma plattform så där.

Loggar bara det, förutom om det är någon händelse som t.ex. begravning eller diverse kaos med hälsan.
2020-07-02, 16:01
Medlem
Har ni på JH fått betalt idag till Bitsafe?
2020-07-02, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JulBanditen

Ja, fick ett meddelande ifrån Bitsafe om en incoming transfer på 438 euro! Något kort till Bitsafe har jag dock inte sett till än.
2020-07-02, 16:29
Medlem
fp
2020-07-02, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Ja, fick ett meddelande ifrån Bitsafe om en incoming transfer på 438 euro!

Misstänkte det. Var tvungen att maila JH
2020-07-02, 16:52
Medlem
Citat:

Alla får inte betalt samtidigt, det kan skilja någon dag så du kanske får imorgon.
2020-07-02, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Alla får inte betalt samtidigt, det kan skilja någon dag så du kanske får imorgon.

Alltid fått på torsdagar innan? Men vi får väl se.
problemet var eller är att jag jobbade så lite V.25 så det skulle ju läggas på till förra veckans då jag också jobbade ganska lite. Så jag tänkte att det blev en miss där någonstans..
2020-07-02, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Äsch då, har aldrig och kommer aldrig rapportera någon. Orkar i slutändan inte bry mig så mycket.
Nice babe jag golar ner allt och alla
2020-07-02, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto

Hahah så lät det ju inte tidigare hörrudu...vilken kille
2020-07-02, 19:05
Medlem
Citat:
Alltid fått på torsdagar innan? Men vi får väl se.
problemet var eller är att jag jobbade så lite V.25 så det skulle ju läggas på till förra veckans då jag också jobbade ganska lite. Så jag tänkte att det blev en miss där någonstans..

Jag får oftast på torsdagar, men det kommer på onsdag eller fredag ibland också. Har heller inte fått idag, det kommer nog imorgon
2020-07-02, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Det beror ju även på vissa krav de har. Att vara flytande i skrift samt ha en gedigen fantasi. Jag antar att många som sökt till Operador är avdankade JH:are där kraven är lite lägre. Folk som skickar in förfrågningar till Operador får ju ett litet test att göra. Lyckas dem inte locka till sig en plats med sättet de skriver på så blir det svårt att få en plats direkt.

Jag fick ett email med test från Operador och det är på engelska, kommer allt vara på engelska? Sen hur gör jag med info som man ska skriva längst ned på sidan. Är osäker om jag vill ha mitt riktiga namn, adress o info inskrivet på något.

Uppskattar svaret bror!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in