2020-07-02, 19:20
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnugenAfKnungsan
Finns det inte fler organisationer man kan ta dykcert i, NAUI tex,?
Kan tänka mig att Bella kommer snart blogga om att hon ska ta dykcert...
PADI är det normala, man registreras som dykare och får ett dyk-kort som man använder när man dyker både i Sverige och utomlands.
Citera
2020-07-02, 19:20
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Finns det verkligen inga snygga, blonda 20-something utan barn och misslyckade affärsinvesteringar som dessa snubbar kan satsa på? Jag menar, jag hade ju aldrig i helvete limmat på Bella om jag hade den statusen som dom här snubbarna har.

Kan hon suga en golfboll genom tio meter trädgårdsslang eller vad?
Nu har jag bara träffat henne vid två tillfällen, men om man inte hade riskerat att hamna på en blogg eller dylikt hade jag absolut gjort mer av de tillfällena än jag gjorde.

Hon har något visst över sig som är tilltalande vid sidan av yttre behag. Någon sorts feminin stöddighet och självförtroende kombinerat med vimsighet och ändå en inre glöd.

Svårt att förklara, men jag har inga problem att förstå att en äldre man vill fånga in henne ett tag.

Det intellektuella utbytet får man förstås söka på annat håll.
Citera
2020-07-02, 19:23
Medlem
Har Isabella Löwengrip "Blondibella" inga skulder kvar efter sitt företagande? Några noteringar hos KFM? Vad lever hon alls av numera?

Frida Sundqvist på Expressen var väl den journalist som gjorde grävjobbet och visade att substansen i Blondibellas verksamhet var noll. Är det någon som har koll nu?
Citera
2020-07-02, 19:25
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Nu har jag bara träffat henne vid två tillfällen, men om man inte hade riskerat att hamna på en blogg eller dylikt hade jag absolut gjort mer av de tillfällena än jag gjorde.

Hon har något visst över sig som är tilltalande vid sidan av yttre behag. Någon sorts feminin stöddighet och självförtroende kombinerat med vimsighet och ändå en inre glöd.

Svårt att förklara, men jag har inga problem att förstå att en äldre man vill fånga in henne ett tag.

Det intellektuella utbytet får man förstås söka på annat håll.
Jag tycker i ärlighetens namn att det låter rätt osexigt, särskilt när stöddigheten egentligen inte kan backas upp.
Citera
2020-07-02, 19:27
Medlem
23-års skillnad. Allmänt känt att Löwengrip har daddy issues och Sundvik är en renodlad snuskgubbe. Motbjudande.

Förhållandet kommer naturligtvis inte hålla länge.
Citera
2020-07-02, 19:30
Medlem
qutms avatar
Citat:
Finns det inte fler organisationer man kan ta dykcert i, NAUI tex,?
Kollade NAUI ocksa, kontrollerade alla sex namn.
https://www.naui.org/verify-certification/#
Paul Riddervold Arne Riddervold och Robert Riddervold
Paul Sundvik Arne Sundvik och Robert Sundvik
1967 10 22
Search
No record was found.
Senast redigerad av qutm 2020-07-02 kl. 19:35.
Citera
2020-07-02, 19:31
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag tycker i ärlighetens namn att det låter rätt osexigt, särskilt när stöddigheten egentligen inte kan backas upp.
Kan jag verkligen förstå. Alla gillar ju inte samma saker, menar mer att jag kan förstå varför någon annan skulle välja just henne jämfört med en mindre problematisk blondin med samma fysiska attribut, men mer tom blick.
Citera
2020-07-02, 19:33
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Kan jag verkligen förstå. Alla gillar ju inte samma saker, menar mer att jag kan förstå varför någon annan skulle välja just henne jämfört med en mindre problematisk blondin med samma fysiska attribut, men mer tom blick.
Jag är rätt övertygad om att den Bellsan som du beskriver är en roll och att den egentliga Bellsan har just en tom blick. Eller rättare sagt en blick fylld med galenskap.
Citera
2020-07-02, 19:41
Medlem
Vad hände med den stora passionen för golf?
Citera
2020-07-02, 19:41
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Kollade NAUI ocksa, kontrollerade alla sex namn.
https://www.naui.org/verify-certification/#
Paul Riddervold Arne Riddervold och Robert Riddervold
Paul Sundvik Arne Sundvik och Robert Sundvik
1967 10 22
Search
No record was found.
Faktiskt så kollade jag mig själv, tog Padi Open water för ett par decennier sen och jag dök inte heller upp i registret. Men jag har iofs, aldrig förnyat det eller betalt nån medlemsavgift.
Citera
2020-07-02, 19:43
Medlem
Citat:
Fimns det inte fler organisationer man kan ta dykcert i, NAUI tex,?

det tror jag inte kommer att gå så bra, minns att hon har/hade astma allergi när de hade hund, då försvann hunden. Att dyka med astma, halvtaskiga lungor är ingen bra ide, går inte.

ljög hon om hunden och nu plötsligt har helt friska lungor inför ev dykning så är hon kokt, rökt och stekt, ingen kommer någonsin tro på henne mer, hon vecklar in sig i lögner så det blir ohållbart med allting till slut.
Citera
2020-07-02, 19:47
Medlem
qutms avatar
Citat:
Faktiskt så kollade jag mig själv, tog Padi Open water för ett par decennier sen och jag dök inte heller upp i registret. Men jag har iofs, aldrig förnyat det eller betalt nån medlemsavgift.
Alla aktiva dykare är registrerade, annars vill ingen dyka med dig, det vore riskabelt.
Antar att du inte uppger dykfotograf numera som ditt yrke i rubriken både i Expressen och Aftonbladet
Senast redigerad av qutm 2020-07-02 kl. 19:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in