2020-07-01, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer
Hele meningen med å slippe videon fra politiets side er å kanskje få noen av barnene som ikke er med på dette, på andre tanker?

Ja, jeg vet ikke. Greier ikke å tro at noen av barna har "vært med på" å drepe sin mor.

Citera
2020-07-01, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tromso
Ser ut som han bare unngår å trå i vannet der.

Om man råkar komma så nära en annan person så brukar man sakta ner farten litet.
Så är inte fallet här. De är klädda på liknande sätt. Båda rör sig målmedvetet och snabbt.
Nr 2 tittar en aning nedåt, som om han inte vill visa ansiktet.
Ja, nr 1 har ju en vit mask för nedre delen av ansiktet! Varför? Just denna dag, denna
tidpunkt, denna rutt!

Jag tror det börjar se bra ut för kartläggning ..Dock tror jag inte det är TH.
Skulle han gå med mask ute bland folk med någon risk att bli igenkänd?!
Gångstilen är inte "en chef ute och promenerar i något ärende"..
men påminner i stilen om männen utanför Futurum!
Citera
2020-07-01, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Det er kjent at politiet følger med på denne tråden, så jeg skal poste teorien her.
Politiet etterforsker saken bredt uansett..
(Jeg ønsker å være 100% anonym)
Beklager Legokatt, jeg synes det er fint at du deler dine teorier, og bliv endelig ved med det, men det her minder mig om joken hvor en svensk rejetrawler siger, at han har fanget 3 tons svenske rejer og en norsk reje. Hvordan kan han vide, at den ene er norsk? Fordi den står nede i lasten og slår sig på brystet mens den råber "jeg er en hummer! jeg er en hummer!"
Citera
2020-07-01, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Det fins dessverre ikke mange bilder av TH i helfigur, men jeg har sittet og sammenlignet
stills fra de nye videoene med kroppsbygningen og benføringen til TH. Det er selvsagt
ingen bevis i så måte, men det kunne godt være samme mann. Jeg gjentar at det ser
ut som om han har flere lag med ytterklær, særlig på beina buler buksene påtagelig mye.

Et søk på yr.no sin historikk viser at det ikke var iskaldt i området den dagen, minimums
temperatur mellom 10 og 11 på formiddagen var rett i overkant av 5 grader. Så det å
dekke seg så godt til kan tenkes å være litt i overkant, hvis man tar været i betraktning

Ser påfallende lik ut, ja. Særlig med tanke på at de holder samme takt og tempo, og er tildekket.

Intressant.
Jag har sett en del bilder på TH i hel figur men de är tagna uppifrån.
Stillastående (rent figurmässigt) kunde det vara TH - kanske - men rörelsemässigt
inte. Mannen i videon har ett slags tempo som inte är en "stadsmans" eller en chefs...
Under några sekunder rör han sig "buffligt", som om han vore "tyngre" än TH.

Alltså detta får mig att tänka mest av allt på Futurum-männen!
Citera
2020-07-01, 16:49
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colli
Beklager Legokatt, jeg synes det er fint at du deler dine teorier, og bliv endelig ved med det, men det her minder mig om joken hvor en svensk rejetrawler siger, at han har fanget 3 tons svenske rejer og en norsk reje. Hvordan kan han vide, at den ene er norsk? Fordi den står nede i lasten og slår sig på brystet mens den råber "jeg er en hummer! jeg er en hummer!"
😂😂 du får spytte ut poteten av munnen før du snakker. Umulig å skjønne hva du seier😂
Citera
2020-07-01, 16:57
Medlem
Legg merke til "vitne" sin bukse. Prikk lik den TH er avbildet med mange ganger. Bl.a da hypotesen ble endret.
Citera
2020-07-01, 16:59
Avslutad
Enig i at det ser ut som en mann - ser også ut som det på gangelaget.

Men på videoen, hvor kameravinkelen er ovenfra, så kan det se ut som en kvinne, med flere lag med klær og altfor store sko. Når jeg ser hvordan skyggene faller (fasongen) på brystet og låret (idet høyre låret løftes opp).

Gangelaget virker unaturlig synes jeg, men jeg er usikker, ser både mannlig og kvinnelig ut...
Senast redigerad av Havhest 2020-07-01 kl. 17:10.
Citera
2020-07-01, 17:03
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Gratulerer Slettsnoken. Du er fortsatt med i konkurransen

Men hvordan passer ting inn i din teori angående nye opplysninger i dag?
Takk!

HVIS han har med det å gjøre, ser jeg kun for meg en stagingrolle. Ser ingen annen grunn til at en mann trenger å gå dit på den måten. Alt er jo «klappet og klart» i huset.

Et ekte kidnappingsplott hadde ikke gjort det så idiotisk og åpenlyst.

Tidspunktet er igjen interessant: 1020 parkerer du bilen, går mot Langvannet og returnerer til senteret 1100.

Som jeg har vært inne på før, uten kommunikasjon gjelder det å bruke klokkeslett som er enkle å huske.

Litt som «Mission impossible» -style
Senast redigerad av Slettsnoken 2020-07-01 kl. 17:07.
Citera
2020-07-01, 17:04
Medlem
Kan se ut som det er en litt eldre person som er hovedpersonen i denne videoen, og i tillegg så kommer en litt tykkere og lavere person ut etter han kl.11.02. Ganglaget til en mulig GM1 ser litt stakkato ut og derav ikke bevegelsene til en ung frisk kropp. Mulig GM2 ser ut som en litt lavere fyr med fyldigere kropp.

Dette sammenfaller nok sikkert godt med de timene de ikke kan stadfeste TH sitt alibi vil jeg tro.

Dette får meg til å tro enda mer på min egen teori om at hun ble drept, fraktet og skjult på natten, og hvor dette kun er staging.

Mennesker som kjenner TH vil raskt se om dette personen kan være TH eller ikke tror jeg. Mulig det er grunnen til at ingen advokater kommenterer noe som helst i media nå.

Min teori om mulige GM opprettholdes:
GM1 - TH og GM2 - VE
Citera
2020-07-01, 17:07
Medlem
Hvorfor presiserer politiet at det IKKE er TH?
Hvordan kan de vite at det ikke er TH? De mener jo at det er et par timer på dagen de ikke helt sikkert kan redegjøre for han? Er det samme klokkeslett?

Er det fordi de mistenker at det er en annen person, at de har en spesiell i tankene?

Kan det være sønnen? VE?

En ting jeg tenker er at den jakken burde det være mulig å spore opp? Hvit glidelås er veldig tydelig.
Kan man finne bilder på nett av "mistenkte" med samme jakke?

Han ville vel ikke gått på åpen gate med maske? Da vil jeg gjette skjerf, buff eller skjegg.
Citera
2020-07-01, 17:11
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma
Hvorfor presiserer politiet at det IKKE er TH?
Hvordan kan de vite at det ikke er TH? De mener jo at det er et par timer på dagen de ikke helt sikkert kan redegjøre for han? Er det samme klokkeslett?

Er det fordi de mistenker at det er en annen person, at de har en spesiell i tankene?

Kan det være sønnen? VE?

En ting jeg tenker er at den jakken burde det være mulig å spore opp? Hvit glidelås er veldig tydelig.
Kan man finne bilder på nett av "mistenkte" med samme jakke?

Han ville vel ikke gått på åpen gate med maske? Da vil jeg gjette skjerf, buff eller skjegg.
Hvorfor skulle det være TH? Han rekker så vidt hjemom på den tiden, og tviler på at han risikerer livet sitt for å vise seg på den videoen?
Citera
2020-07-01, 17:12
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer
Disse to, er jo helt klart connecta, samme jakke, bukser, sko ish hette på, rett ut og følger..

legg merke til hvor han titter 1:57-2:02

https://www.tv2.no/v/1576224/
Polisen kanske redan har identitet på gubbe #2
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in