2020-06-27, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Hnder mig ibland ocks, tror att de vill ha lite gensvar.
Tex att man smeker tillbaka, oftast brukar det rcka att man fr resning s att sga.

Jag brukar vara vldigt frsiktig med att tafsa, man vill inte trakassera de serisa tjejerna som faktiskt frekommer drute.
S jag brukar inte ta ngra egna initiativ frrn de frgar om extra, jag missar skert en del extratjnster men fr mig r det ok.

Ett undantag kan jag bertta om, snudd p recension men...
Jag brukar g till en fantastiskt duktig masss, bsta massagen ever.
Hon brukar skoja och teasa lite lagom men aldrig erbjudit extra och jag har aldrig frgat.
En gng (kanske tionde besket) s gnuggade hon musen mer n vanligt mot min hand s d brjade jag smeka henne, mot slutet av massagen gjorde hon ett hj utan att frga s jag tror att hon tillhr den kategorin som vill ha gensvar innan extra erbjuds.
Numera frgar hon hon om jag bara vill ha massage innan😀
S kan det vara, jag r ocks vldit frsiktig med "tafsandet" av det skl du anger... Jag kanske var lite fr passiv...
Citera
2020-06-27, 23:32
Medlem
Sebulba66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Hnder mig ibland ocks, tror att de vill ha lite gensvar.
Tex att man smeker tillbaka, oftast brukar det rcka att man fr resning s att sga.

Jag brukar vara vldigt frsiktig med att tafsa, man vill inte trakassera de serisa tjejerna som faktiskt frekommer drute.
S jag brukar inte ta ngra egna initiativ frrn de frgar om extra, jag missar skert en del extratjnster men fr mig r det ok.

Samma hr, jag brukar vara vldigt terhllsam att knna p damerna innan frhandling r avklarad. En anledning att damerna r avvaktande innan gensvar r nog att de r rdda fr Farbror Bl.
Citera
2020-07-01, 15:08
Medlem
De av er som gillar, och lyckas, f prostata massage. Gr ni ngot specifikt? r ni renrakade ven i bakre trakter exempelvis?
Citera
2020-07-01, 16:06
Medlem
Bakgrund, relevant fr frgor nedan:

Brukar ibland f thaimassage och har sedan ngot r ett stlle/kvinna dr det funkar bra. Jag r inte intresserad av sex utan vill just bara ha rejl hrd massage som hjlper mot led och huvudvrk.
Idag mdde jag pyton och provade ett nytt stlle d jag inte fick tid dr jag brukar g.

Jag behll kallingar p, vilket knns sjlvklart (i mitt fall) nr jag trffar ngon ny. Vill inte snda fel signaler. Tycker dock att riktig helkropssmassage inkl. rumpan r riktigt bra, men det brukar misstolkas (se vidare). Sprk/kommunikation var lite svrt med tjejen och hon sa att det var ok att ta av kallingar och s blev det och jag frskte frklara att det var ok att massera rumpa.
Brjade iof ana redan hr att det kanske skulle bli erbjudande om ngot annat....

Anyway; fick grym massage, iaf fr att vara frsta gngen hos ngon ny. Efter vndning s blev det som jag misstnkte, grym teasing/massage p och nra innanlr (ej direkt p pung/kuk). I normala fall hade jag nog avbrutit, men i en kombination av kthet och njutning s lt jag det fortg och la nog tom benet lite extra t sidan.
Frgan kom och jag sa att jag inte ville ha sex.
Lite tjat men hon accepterade.

Var dock helnjd med massagen i vrigt och den pminde om den bsta massage jag ngonsin ftt (mnga r sedan). Det som jag saknade var lite "sensuell nrhet". Dvs. den gngen s varvades kanonhrd och bra massage, med ltt sensuell berring (strykningar p kind, naglar lngs rygg, etc) och mycket kroppskontakt, dock ej sexuell (dvs. inga bara kroppar, brst osv). Svrt att beskriva, men typ lite t flickvnsupplevelse hllet, men utan sex..

Frskte drfr frklara att jag kunde betala lite extra fr detta OCH isf kpa en timme till. Men det sket sig av flera anledningar; kommunikationsproblem, hon ville ha 1000sek vilket gjorde att det hela dog lite och sedan var det dligt med tid.

FRGOR och FUNDERINGAR:

Vad tycker Ni och vad tror ni tjejerna tycker r Ok betende nr de brjar med teasing... Ligga och njuta fr att sedan tacka nej? Tacka nej direkt?

r "kallingar av" verkligen alltid en signal till tjejen att man vill ha extra och motsatt; dvs. om hon sger att det r ok att ta av, r det alltid s att hon vill slja extra?
Det senare stmmer iaf fr de gnger jag ftt erbjudande om extra...

Ngon som varit med om en mer sensuell massage av typen jag beskriver ovan? Ngot som man isf betalat fr? I mitt fall (fr mnga r sedan) var det helt naturligt, ingen aning om det var ngot hon gjorde som "standard". Sjlv hade jag vl tyckt att typ 2-500 _extra_ hade varit ok fr detta om man fick det i tv timmar (dvs vanlig taxa fr 2h+2-500) OM tjejen tycker det r ok, vilket jag antar i detta fall d hon erbjd sex.
Fr mig kndes det hela lite knepigt eftert, nstan som jag var "udda" (kanske man r?!) som ville detta istllet fr en avrunkning...

Bonusfrga:
Om polisen stvlar in och man ligger naken och erknner att man har prjsat 500 fr att f sensuell massage utan sex, ker man d dit fr sexkp?

Meddelande till moderator:
Var fundersam p var denna passade bst, men valde denna trd d jag tycker frgestllningarna r generella och det tydligt str i recensionstrden att det _endast_ skall vara recensioner dr. Jag r ju intresserad av att f lite feedback och diskutera frgestllningar. Flytta grna om du inte hller med.
Citera
2020-07-01, 17:04
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vardagsbekymmer
r "kallingar av" verkligen alltid en signal till tjejen att man vill ha extra och motsatt; dvs. om hon sger att det r ok att ta av, r det alltid s att hon vill slja extra?
Det senare stmmer iaf fr de gnger jag ftt erbjudande om extra...
.
Om du inte vill ha extratjnster s behll kalsongerna p. Visserligen lser man i trden om att en del tjejer sliter av kallingarna nd och brjar frhandla, s ngra garantier finns aldrig. Men generellt sett s fort du ligger dr naken ppnar du upp teasing och eventuella erbjudanden. Du kan s klart tacka nej eller s kanske ett erbjudande inte kommer...
Citera
2020-07-01, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Om du inte vill ha extratjnster s behll kalsongerna p. Visserligen lser man i trden om att en del tjejer sliter av kallingarna nd och brjar frhandla, s ngra garantier finns aldrig. Men generellt sett s fort du ligger dr naken ppnar du upp teasing och eventuella erbjudanden. Du kan s klart tacka nej eller s kanske ett erbjudande inte kommer...

Jo, helt klart s! Frgan r vl snarast om (eller hur) man kan f bra helkropsmassage (inkl. rumpa) utan att det blir tjat om andra extratjnster. Hade nog inte riktigt insett det frn idag hur mycket bttre det blev nr en riktigt duktig tjej gav massage p "hela" baksidan.

Inga andra kommentarer p mina frgor/funderingar ovan?
Citera
2020-07-02, 08:35
Medlem
Citat:
Jo, helt klart s! Frgan r vl snarast om (eller hur) man kan f bra helkropsmassage (inkl. rumpa) utan att det blir tjat om andra extratjnster. Hade nog inte riktigt insett det frn idag hur mycket bttre det blev nr en riktigt duktig tjej gav massage p "hela" baksidan.

Nmn i frbifarten att du jobbar med polisen (inte som polis, det r olagligt) s ska du se att inga erbjudanden kommer.
Citera
2020-07-02, 09:03
Medlem
kurrespratts avatar
Citat:

I Thailand fick jag engngskallingar framlagda som skulle p fre massage. De var tunna men markerade nd att hr ska inte annat n massage komma p tal.
Jag fick det bde p en hotellmassage och p en gata i Bangkok.

Om man vill ha kallingar p kan man ju ta med ombyte till efter massagen.
Citera
2020-07-03, 11:31
Medlem
Hej alla

Gula febern har slagit mig igen.
Vet att det diskuterats kring Corona, men jag knner att det r hyfsat safe.

Sder om sder var mitt omrde tidigare, kanske skall ge mitt gamla favoritstlle en chans under dagen.

Ngon som knner till om stllet med negressen finns kvar och att hon r kvar? De som vet vet..
Citera
2020-07-03, 20:45
Medlem
Sebulba66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexL4
Tnkte dra till land i sommar och har kollat efter massage dr men verkar inte finnas. Bde kollat TMG och googlat men kammat noll. r det verkligen s att Kalmar r det nrmaste!?
P land r det nog svrt att finna massagestllen, kan finnas men d r de i hemmilj. Finns ngra i Kalmar och har sjlv bara erfarenhet av ett stlle men dr var det bra utfrd massage.
Citera
2020-07-06, 10:26
Medlem
Faror som lurar p Er i Malm.
Nu fr man ju inte skriv ut namn eller fretag, men vill nd varna er vnner.
Sjukdommar av som kliar och svider r inte trevliga, jag vet och jag vet var de kommer ifrn. Akta er fr att kpa massage och akta er speciellt om Ni r i Malm, omrdet frn centrum mot de finare delarna av staden r vrst drabbat och dr borde det om inte vara utegngsfrbud frbud s besksfrbud. Det hemska r att kvinnan fortstter jobba, kanske bara masserar, jag tnker inte testa henne en andra gng ven om jag redan r smittad.
Citera
2020-07-06, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicha
Faror som lurar p Er i Malm.
Nu fr man ju inte skriv ut namn eller fretag, men vill nd varna er vnner.
Sjukdommar av som kliar och svider r inte trevliga, jag vet och jag vet var de kommer ifrn. Akta er fr att kpa massage och akta er speciellt om Ni r i Malm, omrdet frn centrum mot de finare delarna av staden r vrst drabbat och dr borde det om inte vara utegngsfrbud frbud s besksfrbud. Det hemska r att kvinnan fortstter jobba, kanske bara masserar, jag tnker inte testa henne en andra gng ven om jag redan r smittad.

Du fr lov att precisera vderstreck, synonym p gatunamn, (som en skribent hr kallade Nobelvgen fr Krutgatan) och lite annat som fantasin kommer p.
Var det flerbenta smkryp.
Hedervrt av dig att varna. Stort tack alla brders vgnar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in