Resultat: Tror du Pernilla fortsätter som allsångsledare också 2027?
Ja
38,46%
5 röster
Nej
61,54%
8 röster
2020-06-23, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
I ärlighetens namn det var Robin som först började skratta. Sedan behövde fuskpapper för textraden. Långt ifrån bra förberedd. Men Jill de två jämfört är ju den absolut mest rutinerade och borde bara kört på. Svårt att hänga med i allsång när det blir det skratt och fnissande.
Fan spelar det för roll vem av dom som började? Helt seriöst det argumentet hörde jag på dagistiden. Inget ont om någon av dessa 2 men programmet blev bättre än förväntat innan dom kom in och förstörde allsången med sitt flamsande. Det är allsång vi snackar om , inte jönseri på barnkalas
Citera
2020-06-23, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ha nej. Det var alltså så man trodde! Det finns två Agnes! För hon såg inte ut som den Agnes man minns. Men det var alltså samma Agnes som bara genomfört en omstyling som det verkar.
Rösten var sig lik precis som under Idol-tiden men utseendemässigt trodde jag att jag såg fel
Citera
2020-06-23, 22:11
Bannlyst
Agnes ser ju ut som en hippie numera, såg ni hennes trummis på scen? Var det den andlige ledaren?
Citera
2020-06-24, 13:26
Medlem
psaks avatar
Hur mycket har Robin Stjernberg lagt på sig då? Kunde ju tas för Peter Harryson nästan.
Citera
2020-06-25, 20:17
Medlem
spückos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Men gud, glöm allt vad gäller programledare och artister, är det bara jag som är totaltänd på tjejen i svart som står längs till höger i den här dans/sånggruppen framför scenen? Så förbannat jävla snygg. Om någon vet vem hon är - please säg till om hon har instagram. Om hon själv går igenom en del inlägg här och läser så hoppas jag hon förstår hur jävla uppskattad hon är. Äckligt jävla snygg.

Hur långt in i programmet ser man den här personen? Printscreen?
Citera
2020-06-28, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spücko
Hur långt in i programmet ser man den här personen? Printscreen?
Orkar inte göra printscreen, men 39:07 och 40:55 typ.

https://www.svtplay.se/video/27094537/allsang-pa-skansen/allsang-pa-skansen-23-juni-20-00?start=auto
Citera
2020-06-28, 22:17
Bannlyst
Skansen har steppat upp lite i år med bättre artister, antar de tagit åt sig av kritiken från i fjol. Dock är Sanna totalt malplacerad i detta program i mitt tycke.
Citera
2020-06-29, 09:08
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Skansen har steppat upp lite i år med bättre artister, antar de tagit åt sig av kritiken från i fjol. Dock är Sanna totalt malplacerad i detta program i mitt tycke.

Sedan skall man inte heller glömma att det för artisterna inte direkt är en stor marknad nu i dessa tider, gigen regnar inte direkt över några artister så att få stå och sjunga i allsången blir helt plötsligt hett även för lite större namn...
Citera
2020-06-29, 11:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Sedan skall man inte heller glömma att det för artisterna inte direkt är en stor marknad nu i dessa tider, gigen regnar inte direkt över några artister så att få stå och sjunga i allsången blir helt plötsligt hett även för lite större namn...

Ja, så är det nog. Tycker det är ovanligt bra artister på Skansen i år. I alla fall nu i början och det är väl uträknat för att inte folk ska tröttna.
Citera
2020-06-30, 17:41
Medlem
Risk för regn inför kvällens avsnitt. Tydligen något Sanna sluppit under sina 5 år som programledare. Med tanke på att det ändå inte kommer vara någon publik känns det inte som någon jättenyhet.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/b5Rj3q/sanna-nielsen-om-regnhotet-motallsang-pa-skansen

Kvällens gäster är Miss Li, Anna Bergendahl, Erik Lundin och den tidigare allsångprogramledaren Måns Zelmerlöw. Som allsångsgäst kommer även komikern Sussie Eriksson att dyka upp.
Citera
2020-06-30, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Risk för regn inför kvällens avsnitt. Tydligen något Sanna sluppit under sina 5 år som programledare. Med tanke på att det ändå inte kommer vara någon publik känns det inte som någon jättenyhet.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/b5Rj3q/sanna-nielsen-om-regnhotet-motallsang-pa-skansen

Kvällens gäster är Miss Li, Anna Bergendahl, Erik Lundin och den tidigare allsångprogramledaren Måns Zelmerlöw. Som allsångsgäst kommer även komikern Sussie Eriksson att dyka upp.

Nyhetstorka i Aftonhoran? Regn, jösses, världen går under. Lotta på Liseberg har ju regn var och varannan gång.
Citera
2020-06-30, 20:11
Medlem
Inget ont om årets säsong absolut inte. Sanna är grym och artistutbudet är bra men Allsång utan publik funkar bara inte. Hade nog varit bättre att ställa in årets säsong och hoppas på att Coronan försvinner under hösten och satsa inför nästa sommar istället. Mycket svalt så här långt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in