2020-06-30, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Men nu var det inte frågan om rasism, utan att en vidrig pedofiljävel gifter sig med ett barn..

Skulle det nu finnas en jävla gud, är jag säker på att vederbörande inte tillåtit sådan inavlad skit.
Ja mr intelligent men nu var det hur muslimer reagerar när man tar upp frågan om att mohamed gifte sig och hade samlag med en liten flicka jag talar om.
Citera
2020-06-30, 12:51
Medlem
Vi har i denna tråden flera muslimer som stödjer pedofili. Våran immigrationspolitik leder till att vi importerar pedofiler. Ni som stödjer invandring från muslimska länder men inte stödjer pedofili varför tar ni inte ens debatten? Har ni gömt er i källaren med era barn? Vidriga svin är ni som förespråkar massinvandring men inte ens orkar debattera med dessa monster. Ni vet vem ni är på detta forum. Fy fan för er. Skämmes ta mig fan.
Citera
2020-06-30, 15:15
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av o0Halal0o
Islam är en vålds-och-förtrycksideologi

Koranen lär ut att muhammed är guds sista sändebud till alla människor i alla tider i alla länder och muhammed leverna är år 2020 fortfarande alla muslimers rättesnöre.

Islams guds sista sändebud muhammeds liv är i sin helhet år 2020 en förebild för muslimerna utan begränsning av årtal.

Tidsandan är ointressant när budskapet gäller för evigt och i alla länder.
Nej, Koranen lär inte ut attMuhammed är den siste profeten. Det är en tolkning människor gör, eftersom de inte lärt av Skriften vad Guds sigill är.

Koranen lär inte att folk ska göra allt Muhammed gör i allt. Tvärtom säger Koranen att Muhammed inte är felfri, något som inte heller det finns frågetecken kring om man läser Skriften- alla profeterna begick felsteg.
Citera
2020-06-30, 15:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av deepwww89
Svar på profeten mohammeds hustru : han gifte sig med aosha som var ung. Men hade inget samlag med henne fram tills hon var äldre. Samma sak som när profeten mohammed gifte sig med khadija som var en mycket äldre handelskvinna men dem hade ingen sex.
Det stämmer, dock så var Aisha mellan 9-12 år när Mohammed i 60-års åldern hade sex med henne, vilket räknas som pedofili
Citera
2020-06-30, 16:26
Medlem
LadySwedens avatar
Det är inte konstigt om Aisha framhåller att hon hade sina dockor med sig när hon flyttade in
under Muhammeds vård. Det understryker att hon var just ett barn, nio år. Hon ville säkert poängtera att hon känt profeten länge och stod honom nära, något som också stöds av andra berättelser om vad hon ska ha sagt.

Vad jag vet är det 2 autentiska hadither som påstår att Aisha skulle ha hävdat att Muhammed hade sex med henne vid nio år. I min bok är det ingen säker information, utan kan lätt bero på ett missförstånd. Normalt sett innebär ju att en kvinna flyttar in för äktenskap att man även har sex, men Aisha tycks just uunderstryka att hon flyttat in tidigare än så.
Citera
2020-06-30, 16:57
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anayla
Ja mr intelligent men nu var det hur muslimer reagerar när man tar upp frågan om att mohamed gifte sig och hade samlag med en liten flicka jag talar om.

Jag är ingen mister, och inavel är inavel. Det är många idiotjävlar som gapar rasist för allt.
Citera
2020-06-30, 16:58
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anayla
Not at all stupid.

Religion som religion, de suger slak hästkuk allihopa, så dum kan du vara själv.
Jag är ingen förljugen kristen idiot.
Citera
2020-06-30, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brownisboring
Det stämmer, dock så var Aisha mellan 9-12 år när Mohammed i 60-års åldern hade sex med henne, vilket räknas som pedofili
Det finns tvivel om Aishas ålder andra källor nämner att hon var äldre och det är definitivt inte säkert att han hade sex med henne direkt äktenskapet var en allians med hennes fader.
Citera
2020-06-30, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brownisboring

Men på den tiden levde man annorulda. Det vanligt hos arbetarklassen att gifta sig i unga år. Heliga birgitta gifte sig när hon var 13. Man såg dem vi anser är barn idag som små vuxna. Dem jobbade och gjorde vuxna sysslor. Idag är det annorlunda.

Idag är det 18 år i många länder. Då ansåg man att giftermål med unga inte var pedofili som idag.

Tiderna utvecklar samhällen. 1500år bakåt var en lång tid sen.

Kungar på den tiden gifte sig inom familjerna för att behålla sitt arv och status. Mu skulle man aldrig kunna göra det.
Citera
2020-06-30, 17:23
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbe
Det finns tvivel om Aishas ålder andra källor nämner att hon var äldre och det är definitivt inte säkert att han hade sex med henne direkt äktenskapet var en allians med hennes fader.

Klart som fan gubbrunket tryckte på henne direkt, att tro något annat är fullständig idioti, det är även helt och hållet jävla skadat att så många hyllar denna inavlade idioti.
Citera
2020-06-30, 17:33
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Klart som fan gubbrunket tryckte på henne direkt, att tro något annat är fullständig idioti, det är även helt och hållet jävla skadat att så många hyllar denna inavlade idioti.
Det märks att du inte är kristen, ja.
Citera
2020-06-30, 17:36
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Det märks att du inte är kristen, ja.

Nej, jag är så jävla lite troende det bara går, och jag blir förbannad när andra råkar ut för efterblivenheter som är till följd av religion, detta fallet islam.

Kristendomen och islam är samma skit, bara olika namn, men en religiös fanatiker kommer aldrig begripa det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in