Citat:
Håller med, diskussionen om Paolo som en hårding är fel och ger fel utgångspunkt. Paolo är en mjuk och fin kille som har lite komplex. Han har tidigare prövat på analsex och behöver inte skämmas för det. Paolo har dock behov att att gå i terapi i praktiken.Det brukar heta att man ska betraktas som sonad när man betalat sina böter eller suttit av sitt straff. Här ligger Paolo på minus sedan han sprang runt och slog ned, misshandlade och rånade folk medan han bodde hemma hos "Mysfarbrorn" Staffan Hildebrandt, som ofta lät vilsna yngre människor mest av hankön bo hemma hos honom."
Många av dessa misshandlade människor, jag är inte en av dessa, har nog förundrats under åren och det har jag också gjort varför media vill sprida det påhittade narrativet att "värstingen" har tänkt om och blivit "snäll". Media hissar men de dissar också. Så nu fick Paolo känna hur lojala de som "skapat" honom är. De vände ryggen till direkt och skrev ned honom.
Är det synd om Paolos följare? Nej tyvärr är nog de flesta som följer Paolo sådana som skriver här i tråden som tycker Paolo är helt ok. "Att ta en hora efter kaffet under näsan på frun smakar ännu godare om horan inte är här av fri vilja" verkar resonemangen gå på den rökiga privata herrklubben.
Paolo har ju näppeligen tappat alla sina följare så han kan nog bli sponsrad av någon porrklubb då de som följer honom verkar shoppa inom sexindustrin. Så visst finns det en framtid för Paolo. Om han belånar huset och köper en tredagarskurs av Alexander Bard i hur man retar upp maximalt med PK-människor på en gång kan nog Paolo profilera sig som en "bad bay" med smak för det kvinnoförnedrande och på gränsen till förbjudna. Det kommer hans manschauvinistiska följare att gilla. Oink! Oink!
Edit: Jag glömde att skriva att jag tyckte ditt inlägg var mycket bra!
Många av dessa misshandlade människor, jag är inte en av dessa, har nog förundrats under åren och det har jag också gjort varför media vill sprida det påhittade narrativet att "värstingen" har tänkt om och blivit "snäll". Media hissar men de dissar också. Så nu fick Paolo känna hur lojala de som "skapat" honom är. De vände ryggen till direkt och skrev ned honom.
Är det synd om Paolos följare? Nej tyvärr är nog de flesta som följer Paolo sådana som skriver här i tråden som tycker Paolo är helt ok. "Att ta en hora efter kaffet under näsan på frun smakar ännu godare om horan inte är här av fri vilja" verkar resonemangen gå på den rökiga privata herrklubben.
Paolo har ju näppeligen tappat alla sina följare så han kan nog bli sponsrad av någon porrklubb då de som följer honom verkar shoppa inom sexindustrin. Så visst finns det en framtid för Paolo. Om han belånar huset och köper en tredagarskurs av Alexander Bard i hur man retar upp maximalt med PK-människor på en gång kan nog Paolo profilera sig som en "bad bay" med smak för det kvinnoförnedrande och på gränsen till förbjudna. Det kommer hans manschauvinistiska följare att gilla. Oink! Oink!
Edit: Jag glömde att skriva att jag tyckte ditt inlägg var mycket bra!
Att vända andra sidan till
Kan själv tänka mig att sätta på Paolo i rent terapeutiskt syfte, för att snabba upp rehabiliteringen rent terapeutiskt. Men bara tanken på att han lättar sin oerotiska röst under tiden han lär sig om stadga & stabilitet i tillvaron vill jag att han håller käften och suger på tummen. Kanske gnolar en gammal fin sång Tulips from Amsterdam
Vad kostar Paolo?
Att Paolo rakt av och öppet skulle erkänna det fulla vidden av sina anala erfarenheter kan vi nog glömma i detta terapeutiska läget. Vi måste alla försöka beakta Paolos stora behov av terapi och behov av att gå tillbaka till problemkällan. Och här kan det vara ett finpedagogiskt finlir att vända på steken och först få reda på hur Paolo fått betalt för sina tidigare anala erfarenheter. För mycket skolkade han ju och lärde sig tidigt om buttpluggning i stället. Så fick han betalt i huvudroll i Stockholmsnatt eller fick han betalt på annat sätt. Hur ska detta översättas till priset på Paolos rumpa idag? Priset lär ju inte ha gått upp.
Baklucka som backlucka
Alla ni som knulllat den yngre vilsne Paolo, gör era stämmor hörda och ge en liten recension. Hade han lika uppskrikande och risig röst på den tidigt eller låg han mer och brummade till stock och sten som en poetiskt liten blomma? Varför klaga på Paolo idag? Det är väl ändå så mycket bättre att ta tillvara på det goda han har kvar och knulla honom rakt av?
Paolo, vänd andra ändan till! Sluta spela så hård och tuff, våga visa de kvinnliga och mjuka sidorna vi vet att har. Öppna upp dig för världen Paolo