Citat:
Ursprungligen postat av
Goodinbed
Ja men hon var ingen hora i ordets rätta bemärkelse även om hon gillade sex och hade många män och ons

Där fick kuken sitt kan jag tänka mig. Naturligtvis var det dåligt gjort mot hans flickvän att han köpte sex, kan hålla med om att det var vidrigt som du säger. Men jag ser det som något inte hela landet ska hålla på och älta utan att det är något mellan henne och honom. Att en sån här tråd skapas och att de börjar skriva om allt möjligt vad gäller honom som inte har med sexköpet att göra tycker jag är patetiskt. Liten kuk.. fick inte analsex hemma, dålig fighter (bevis finns för att han var en mycket bra fighter som gått två titelmatcher i boxning), kort.... väldigt kort tydligen och det har väl inte heller med detta att göra ? Som person gillar jag honom inte heller och tar honom inte i försvar men jag tycker att hatet och hetsen mot honom för en sån här sak är fullständigt oproportionerlig. Han har inte våldtagit, han har inte skadat någon förutom Elin som naturligtvis mår dåligt efter detta och inte kommer att kunna lita på honom igen fullt ut om de blir ihop igen. Han har skadat varumärket så klart men om det inte varit i Feminazismens högborg Sverige så hade han förmodligen inte fått sparken. Det är mina åsikter om detta.
Det brukar heta att man ska betraktas som sonad när man betalat sina böter eller suttit av sitt straff. Här ligger Paolo på minus sedan han sprang runt och slog ned, misshandlade och rånade folk medan han bodde hemma hos "Mysfarbrorn" Staffan Hildebrandt, som ofta lät vilsna yngre människor mest av hankön bo hemma hos honom."
Många av dessa misshandlade människor, jag är inte en av dessa, har nog förundrats under åren och det har jag också gjort varför media vill sprida det påhittade narrativet att "värstingen" har tänkt om och blivit "snäll". Media hissar men de dissar också. Så nu fick Paolo känna hur lojala de som "skapat" honom är. De vände ryggen till direkt och skrev ned honom.
Är det synd om Paolos följare? Nej tyvärr är nog de flesta som följer Paolo sådana som skriver här i tråden som tycker Paolo är helt ok. "Att ta en hora efter kaffet under näsan på frun smakar ännu godare om horan inte är här av fri vilja" verkar resonemangen gå på den rökiga privata herrklubben.
Paolo har ju näppeligen tappat alla sina följare så han kan nog bli sponsrad av någon porrklubb då de som följer honom verkar shoppa inom sexindustrin. Så visst finns det en framtid för Paolo. Om han belånar huset och köper en tredagarskurs av Alexander Bard i hur man retar upp maximalt med PK-människor på en gång kan nog Paolo profilera sig som en "bad bay" med smak för det kvinnoförnedrande och på gränsen till förbjudna. Det kommer hans manschauvinistiska följare att gilla. Oink! Oink!
Edit: Jag glömde att skriva att jag tyckte ditt inlägg var mycket bra!