2020-06-29, 19:57
Medlem
Om inte Helsingborg nätar ikväll har dom gått mållösa i samtliga 5 inledande matcher om jag inte tänker helt tokigt. Någon som vet vad rekordet är?
Citera
2020-06-29, 20:24
Medlem
Haha Burkgurka. Du är en väldigt märklig figur. Varberg var ju klara favoriter ikväll så var ju inget oväntat resultat direkt. Nu vill vi se dig äta upp din hatt.
Citera
2020-06-29, 20:29
Medlem
Ovcharkas avatar
Vilken ex-spelare ska Helsingborg anställa efter Henke och Mellberg? Glenn Hysén? Han var ju expertkommentator ett tag.
Citera
2020-06-29, 20:43
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalimaa
Någon som har någon ny info om när man kan kunna tänkas få gå på matcher igen?

Döööööör av tristessen att behöva kolla matcherna på tvn utan publik men även av att inte kunna vara på plats.....

Jag tror inte det blir publik på matcherna i år om inte svetsaren faller för trycket och ger efter.
Citera
2020-06-29, 20:51
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Om inte Helsingborg nätar ikväll har dom gått mållösa i samtliga 5 inledande matcher om jag inte tänker helt tokigt. Någon som vet vad rekordet är?

Åtvidaberg och HBK har sex raka utan mål, HEIF har lite kvar
Citera
2020-06-29, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Då har dom en match till på sig att slippa rekordet då. Dom verkar inte bättre i dagsläget verkar det som. Ser proppmätta ut
Citera
2020-06-29, 21:15
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Som det ser ut lär väl Helsingborg slå det.
Citera
2020-06-29, 21:22
Medlem
Citat:
Fyra matcher har dom spelat.
Citera
2020-06-29, 21:24
Medlem
Må vara att säsongen fortfarande är ung men Helsingborg borde kanske testa något nytt framöver vad gäller tränarsidan. Konceptet med att anställa gamla storspelare funkar uppenbarligen inte.Både Henke och Mellberg må ha haft lysande karriärer som spelare men på den här nivån som tränare har dom tydligen inte vad som krävs. Helsingborg borde prova något nytt
Citera
2020-06-29, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldisch
Fyra matcher har dom spelat.
5 efter ikväll väl?
Citera
2020-06-29, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Angående Varberg-Falkenberg ikväll, så brukar ju dessa lag mötas på försäsongen. Och alltid märks det att det skiljer en del i klass mellan lagen, dvs Falkenberg är alltid det bättre laget. Hallandslagens inbördes kvalitet har även denna säsong ordningsföljden Halmstad, Falkenberg, Varberg. Kan tyckas märkligt, men så är det.

Nu har Varberg mer go och rider på framgång för tillfället, men Falkenberg måste ändå ses som klar favorit ikväll. Det är Hallands lillebror mot Hallands mellanbror, och det kommer som vanligt märkas. Äter upp min hatt om Varberg vinner.

I övrigt är Varberg storebrorn till Falkenberg
Citera
2020-06-29, 21:39
Medlem
Citat:
5 efter ikväll väl?
Nej! Möter Mjällby hemma i omg 5 på Torsdag.
Då kommer nog första...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in