2020-06-28, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glanton
Sirius pressar skiten ur Göteborg sista minutrarna. IFK borde fan be om ursäkt efter den poängen de fick på ett solklart offside-mål.

och jag satt och var förbannad över att Blåvitt inte vann, med tanke på alla bra lägen och chanser man skapade sista kvarten men inte tog tillvara (dvs inkl lägen att hitta en fristående spelare med sistapass).

Men jag kan ha fel och jag såg inte hela matchen, och efter ditt inlägg antar jag att 2-2 var rättvist.
Citera
2020-06-28, 16:32
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Startelvor AIK - MFF?
Citera
Medlem
Hammarby kan ju inte hantera att vara favoriter, losermentaliteten sitter väl i väggarna på Årsta.
Citera
Medlem
Otto Flicks avatar
Kan inte förstå varför Hammarby blev så totalt passiva trots en man mindre. Värme och cupkvart måste ha gjort att man inte hade orken att stå upp och gav allt initiativ till Mjällby.
Citera
Medlem
Kedoxs avatar
SKJUT DEN FÖRBANNADE PAULINHO!!!!!

Helvetes jävlar vad dåligt...
Citera
Medlem
mark.corrigans avatar
Vill minnas att hammarbys supporterrepresentant pratade om att det inte var orealistiskt att Hammarby går obesegrade genom säsongen
Citera
2020-06-28, 16:33
Medlem
Spelarna kan mer osv, men vilka direktiv har man fått av Billborn? Det är största frågan tycker jag. Ser ut som man blivit tillsagda att endast gå på kontringar vid ledning.
Citera
2020-06-28, 16:34
Medlem
Otroligs avatar
Jättebra av Mjällby att köra igång hög musik i bakgrunden och störa ut studion. Haha.

Nu jobbar vi in krysset i toppmötet!
Citera
Medlem
Marquesos avatar
Härlig han är ändå, Bergström!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Stundstals gjorde vi årets bästa(än så länge) match idag, bättre löp och mer hot i djupet, men energin var inte på topp, märktes att Bajen matchen tog ut sin rätt och jag tycker t ex Hosam borde ha blivit utbytt 10 minuter tidigare, han var helt slut.

Ganska jämn match är väl min uppfattning, flax med vårt 2-2 mål dock.

Helt enig. Känns som att vi vunnit denna matchen rätt bekvämt om vi inte spelat 120 minuter i torsdags.

Tråkigt att Farnerud var offside, men samtidigt förtjänar vi minst ett sånt här mål per match under 1-2 säsonger om DIF/AIK/MFFs mantra "Det jämnar ut sig tillslut" ska uppfyllas...
Citera
2020-06-28, 16:39
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Startelvor AIK - MFF?

Enligt Livescore:
AIK: Haugaard - Granli, Karlsson, Mets - Hussein, Larsson, Ofori, Kahl - Strannegård, Sigþórsson, Abraham

MFF: Dahlin - Larsson, Ahmedhodzic, Nielsen, Knudsen - Lewicki, Bachirou, Traustason - Antonsson, Thelin, Rieks
Citera
2020-06-28, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mark.corrigan
Vill minnas att hammarbys supporterrepresentant pratade om att det inte var orealistiskt att Hammarby går obesegrade genom säsongen

Tyckte hela hasch teamet hade det som mål! Snacka om hybris faan va jag hatar dom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in