Citat:
Ursprungligen postat av
kostymnisse
Det enda man kan vara säker på är ju att Anestis kommer vakta buren och Erling starta också. I övrigt lär vi kunna få se en hel del rotation av startspelare/positionsbyten etc. Det skall bli kul att se hur det blir.
Väldigt viktigt att vinna dock.
Så är det, det går ner och testen gör givetvis att antalet sjuka ökar då det blir bekräftat men alltför många (där räknar jag inte in dig för att förtydliga det) ropar faran över och att vi skall köra på som vanligt i princip.
Det är betydligt lägre dödstal men ändå sådana siffror att det inte är värt att chansa med t.ex. större sammankomster etc än, sedan att folk är så enormt korkade att dom samlas på stränder, krogar etc är ju galet. Det handlar fortfarande om att rädda liv.
hehe typ... jag hoppas på Giorgi, där har vi ju ett väldigt stort sparkapital och är han helt frisk borde han ju vara superpigg och sugen på att spela.
Toko och Hasse är väl de som spelat typ varenda minut? Sana och Hosam såg trötta ut efter Bajen så dom hade jag gärna sett att Poya vilar, dom kan ju bytas in.
Pallar Toko och Hasse så får dom gärna spela, men man tycker ju att det borde tära lite på dom när dom lirat så jäkla mycket på kort tid.
Greken
Toko/Holm - Bjärsmyr - Calisir/Jeppe - Werner/Jallow
Hasse/Titi - Erling Jr
Sargon/Holm - Paka/Alex Jr - Giorgi
Farnerud/Sargon
Skulle Giorgi vara frisk blir det ju intressant att se vem som hamnar på läktaren... det skulle väl troligen stå mellan Holm, Jallow, Titi och Alex Jr, 7 spelare på bänken.
Exempel...
#1 Amos
#2 Sana
#3 Aiesh
#4 Paka/Alex Jr
#5 Calisir/Jeppe
#6 Hasse/Titi
#7 Holm/Jallow
Edit: Skyller på bakfyllan.... alla dom där går ju in på bänken.
Edit#2: Eller nja, en till på läktaren... skulle väl typ bli Affane, Isak D och någon till.
När det är sådant här sommarväder som vi haft i Maj/Juni så kan man nog inte förhindra det, sedan kan man ju försöka hitta ett ställe där det inte är lika knökat, t ex åk inte till Askim på en helgdag.
Citat:
Fullt i kollektivtrafiken i Göteborg – se trängseln
Uppdaterad igår 23:00Publicerad igår 18:31
Under lördagen var det cirka 30 grader i centrala Göteborg och många ville byta staden mot ett svalkande dopp i havet. Det märktes i den fulla kollektivtrafiken.
Se SVT försöka ta spårvagnen och bussen till stranden i klippet.