2020-06-28, 02:46
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thislookslike
Prova gör som folk normalt gör, skicka med länk. Visa lite trådhyfs!
Vi litar inte på ditt ord enkom.

Vilka är "vi"? De av oss i tråden som läst från början har sett hela selfiebonanzan. Du kanske skulle visa lite trådhyfs själv?

Med SD och JH(?):
https://www.instagram.com/p/BCHzzSMR5On/?igshid=1ggcqgs4z4by7
Senast redigerad av bradgardsindianen 2020-06-28 kl. 03:26.
Citera
2020-06-28, 02:50
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kusinvitamin65
Länk tack

https://www.geocaching.com/p/default.aspx?guid=56ff6bbc-6ad8-4e64-b211-97a164c252fa&wid=d6c1cb64-8218-4b1d-9807-a4abaaf836d5&ds=2&tab=gallery#profilepanel
Citera
2020-06-28, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
https://www.geocaching.com/p/default.aspx?guid=56ff6bbc-6ad8-4e64-b211-97a164c252fa&wid=d6c1cb64-8218-4b1d-9807-a4abaaf836d5&ds=2&tab=gallery#profilepanel

LWs Instagram verkar rensad? Men noterade at KJ blivit morfar. Hans dotter är ju rätt lik LW.
Citera
2020-06-28, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kusinvitamin65
Vilken svada... igen. Vad var DET som berövade henne livet?

Från moderator blomvattnare:

Citat:
Både när det gäller en MGM och ett BO kan det förstås vara av intresse för själva brottet hur de är/var som personer. Detta eftersom motivet till ett brott kan uppstå från personligheterna och deras göranden och låtanden.
Citera
2020-06-28, 05:51
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Så det var ömsesidigt? L tålde inte honom
heller?

Inte de bästa förutsättningarna för den planerade gemensamma resan till Norge i så fall
Citera
2020-06-28, 08:19
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Vilka är "vi"? De av oss i tråden som läst från början har sett hela selfiebonanzan. Du kanske skulle visa lite trådhyfs själv?

Med SD och JH(?):
https://www.instagram.com/p/BCHzzSMR5On/?igshid=1ggcqgs4z4by7

Nej, tror att det är FR.
Citera
2020-06-28, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
En stilla undran ....

Hur tänkte LW då ? När hon ville gå och visa och berätta för HD att nu är det SD och LW som gäller !!?
Så hon var då helt inställd på att varannan vecka skulle hon vara låtsasmamma till två stycken flickor utöver sina egna barn ?
Hur skulle de bo ?
Alla ungarna 5 stycken i hennes radhus då eller ?
Med Henne och Sd .
Eller skulle allihopa bo i SD:s villa varannan vecka ?
Fattar ingenting hur hon tänkte ?

Var hon säker på om SD överhuvudtaget ville agera pappa åt hennes barn?
Var hon säker på att hennes barn skulle ställa upp på att bo med SD ?Var hon säker på att SD.S döttrar hade gått med på detta ?
Hennes barn kanske skulle vägrat !
Sd kanske skulle vägrat ...osv,osv.

100 olika känslomässiga problem skulle uppstå med de involverade !
Så!!
Vissa saker är bara avsedda för fantasin.

Att ha några kärleksmöten när det fanns fri tid ,är en sak ,men att få till en ny familjebildning är typ omöjligt näst intill ,rent känslomässigt .

Så lite ledsen blir jag när jag inser att hennes ideer var näst intill omöjliga att genomföra eftersom det ingick flera personer i besluten ,något som hon måste ha missat .....suck....
Vem vet ...hon hade kanske själv inte ens trivts i den konstellationen som hon så starkt stod upp för ?

Hur hade en sådan där pannkaksfrukost sett ut då ?Hade SD och UW suttit där med alla pannkakor och alla barnen runt bordet ,glatt leendes...?Och med sina X-kvinnor bredvid; LW och HD; rart samtalandes med varandra ?
Helt otroligt...

Synd hon inte insåg detta och helt enkelt la ner allt...

(Spekulation)

Jag tror att SD gav henne falska förhoppningar. Hade de inte tom diskuterat färg/tapeter i SDs hus? Man kan bara gissa hur snacket gick om det praktiska. I normala fall brukar det gå att lösa men det här var väl inte normalfallet? Alla varningslampor lyste.
Citera
2020-06-28, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Jag tror att SD gav henne falska förhoppningar. Hade de inte tom diskuterat färg/tapeter i SDs hus? Man kan bara gissa hur snacket gick om det praktiska. I normala fall brukar det gå att lösa men det här var väl inte normalfallet? Alla varningslampor lyste.
Jag tror du har rätt i de där falska förhoppningarna. Men han ville ha kvar LW som sängkamrat, och då måste han ju då och då slänga ut en lina om en eventuell framtid. Vilken gris han är. Vidrig typ.
Citera
2020-06-28, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Jag tror du har rätt i de där falska förhoppningarna. Men han ville ha kvar LW som sängkamrat, och då måste han ju då och då slänga ut en lina om en eventuell framtid. Vilken gris han är. Vidrig typ.

Ja, det var ju ett sätt att hålla grytan kokande. Om jag känner honom rätt, och det gör vi väl efter att ha synat honom under ett par år, så är han en lurig mört.
Citera
2020-06-28, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Nej, tror att det är FR.

Ja, tänkte att ansiktsformen ser olika ut, men det kan ju skifta beroende av från vilken vinkel ett foto tagits.
Citera
2020-06-28, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos

Jag tror dock att en väsentlig inverkan kan berott på att LW ibland känslomässigt och intellektuellt övertolkade saker, såväl positiva som negativa signaler, ord etc. Och att hon i handling hade tendens att överreagera.
Om jag försöker bena ut en del av hennes konflikthärdar så är det hon som hamnar i ett knasigt läge. Ta exempelvis det här med HDs val av bostad. HD tålde då inte LW men konstaterade att det var en lämpligt stor bostad hon hade råd med, det var praktiskt läge för barnen och därmed slippa släpa fritids- och hobbyprylar, kaninhoppsaker, skidor och vad de nu har över halva staden eller skaffa dubbla uppsättningar. Man såg inte till LW från bostaden men självklart råkar de på varann ibland men den olägenheten kunde väl tålas om viktas mot nyttan av läget. LW ville ju se HD som ett vrak fast HD är ju den som agerade förnuftigt och rationellt. Skulle man bytt ut namnen på HD, SD och LW och beskrivit situationen och bett LW reflektera över det så tror jag inte att hon självklart skulle ansett att det beteende och inställningen hon visade var rimligt. Mitt intryck är att det var en viss diskrepans mellan vad hon själv generellt ansåg vara rätt och riktigt vs hur hon faktiskt gjorde. Det i sig kan ju människor må dåligt över, om de inte så att säga når sina egna referensramar. Ska jag använda en klyscha från min idrottsbakgrund: You need to touch the bases to accomplish a successful homerun.
Citera
2020-06-28, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Det var en del väninnor som vaknade, de var väl trötta på att ständigt höra detta självmedlidande om SD, och alla andra män som hon beskrev väldigt ingående in sin messenger-chatt med JF.

Aktb 168 del B s 1713. messenger-chatt med J*enny C*laar/F*oley
Lena Wesström
Inte haft många här i Örebro. A*ngela "gjorde slut" för ett par år sedan, sörjer än. P*ernilla "har en
annan" sen snart två år. K*ristin är "trött på att jag är ledsen för S". "Männen" inte aktuella. Pallar inte
berätta för C*aroline. Hon skulle förstå. Men hon har det svårt. Och jag vill inte bara höra av mig när
jag har problem

När mitt LVU enhälligt fastslogs i KR så bestämde jag mig för att följa KBT programmet där jag placerats, jag är för lat för att tjafsa och hålla på att rymma och tänkte tiden går fortast och smidigast genom att delta aktivt. I efterhand har jag sett det som att jag haft väldig nytta av det ändå, det var väldigt lärorikt. Och har då och då också efteråt mött människor som jag tänkt att de skulle haft nytta av att vara på ett sådant ställe även om de inte är narkomaner. Även om jag aldrig träffat LW så tror jag hon för egen del skulle haft nytta av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in