2020-06-28, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Om jeg har forstått det riktig, har VK begått og også tilstått flere svært alvorlige overgrep mot andre barn, før Baneheia-saken.

Jeg har i grunnen forståelse for at man vegrer seg for å gi han en gjenopptakelse.

Det er mulig VK har gjort seg skyldig i tidligere seksuelle overgrep. Det verserer flere versjoner av dette. Det gjør ham uansett ikke automatisk skyldig i mord. TH kan ha vært involvert i en voldshendelse i 1970. Ut i fra din logikk,så har han drept TH?
Citera
2020-06-28, 01:17
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akershus
Det er mulig VK har gjort seg skyldig i tidligere seksuelle overgrep. Det verserer flere versjoner av dette. Det gjør ham uansett ikke automatisk skyldig i mord. TH kan ha vært involvert i en voldshendelse i 1970. Ut i fra din logikk,så har han drept TH?

Oh Lord...

På tide å legge seg nå, eller..?
Citera
2020-06-28, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Oh Lord...

På tide å legge seg nå, eller..?

Her snakker vi kortslutning.
Citera
2020-06-28, 01:30
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Her snakker vi kortslutning.

Jeg velger å la tvilen komme Akershus tilgode og antar at meningen var å skrive at siden TH (kanskje) hadde begått vold før, så var ikke det ensbetydende med at han har, ellrer var i stand til å drepe, AEH.

Det ble vel kun litt krøll med akronymene.

Men allikevel så ER det jo slik at vold eskalerer, og at det er snakk om terskler. Har man gjort litt eller noe, er veien kortere til å gjøre mer.
Citera
2020-06-28, 01:33
Medlem
GG99Slayers avatar
Citat:
Jeg velger å la tvilen komme Akershus tilgode og antar at meningen var å skrive at siden TH (kanskje) hadde begått vold før, så var ikke det ensbetydende med at han har, ellrer var i stand til å drepe, AEH.

Men allikevel så ER det jo slik at vold eskalerer, og at det er snakk om terskler. Har man gjort litt eller noe, er veien kortere til å gjøre mer.

Jeg blir mer beskymra at han sitter å forsvarer folk som har tatt liv av kids.. må være meget høy promille
Citera
2020-06-28, 01:34
Medlem
Citat:

Jeg ser ikke på dette som et engangstilfelle som deg, det er systematisk bagatellisering av alt som omhandler TH.
Citera
2020-06-28, 01:37
Avslutad
Citat:
Mistenker det var et elektronisk spor og ikke fysisk.
Kanskje pga denne saken?

Artikkelen er fra 14. januar 2019:
https://thenextweb.com/hardfork/2019/01/14/950k-bitcoin-ransom-paid-businessman-missing/

"Police in Spain and Costa Rica have arrested a total of 12 individuals thought to be involved in the kidnapping of the missing American."
Citera
2020-06-28, 01:38
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Jeg ser ikke på dette som et engangstilfelle som deg, det er systematisk bagatellisering av alt som omhandler TH.

Jeg er enig i din observasjon...
Citera
2020-06-28, 01:42
Avslutad
Citat:

Problemet er jo at vi ikke vet hva evt TH har gjort tidligere. Alt er ikke like relevant ift en drapssiktelse.
Senast redigerad av Havhest 2020-06-28 kl. 01:45.
Citera
2020-06-28, 01:43
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer
Jeg blir mer beskymra at han sitter å forsvarer folk som har tatt liv av kids.. må være meget høy promille

Akkurat det aspektet av uttalelsen hadde jeg ikke så veldig lyst til å ta i.

"Ja, ok, han har begått overgrep, so what", liksom.

Det blir en helt annen, og syk, diskusjon.
Citera
2020-06-28, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Kanskje pga denne saken?

Artikkelen er fra 14. januar 2019:
https://thenextweb.com/hardfork/2019/01/14/950k-bitcoin-ransom-paid-businessman-missing/

"Police in Spain and Costa Rica have arrested a total of 12 individuals thought to be involved in the kidnapping of the missing American."

Neh, mener du det er nordmenn eller leter du etter halmstrå ?
Citera
2020-06-28, 01:46
Avslutad
Citat:
Neh, mener du det er nordmenn eller leter du etter halmstrå ?
Jeg mener at det kan være årsaken til at politiet var i kontakt med spansk politi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in