2020-06-27, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibis99
Profeten satte på ett lik också... Fatima som dog och var hustru till profetens farbror Alu Talib..

Så profeten var inte bara pedofil utan också Nekrofil
Allt ska tydligen knull*s... barn, djur , lik och en massa annat.

Det intressanta med Muhammedaner är att de inte får bosätta sig i de otrognas land ej heller ta emot pengar från otrogna

Undantagen är enkla
Ta emot pengar från otrogna är endast ok om det är allmosa och dit hör inte bidrag.

Att passera de otrognas land är bara ok om de är på resande fot och helst då för pilgrimsfärden.

Förutom peddo-profeten så verkar muslimer mest dyrka taqiyya.
Citera
2020-06-27, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deepwww89
Det var just det jag förvänta mig. Vägrar svara på frågan när du debatterar om det. Du kommer aldrig att svara var i koranen det finns om pedofili. Samma svar på din 4e fråga. Jag är muslim. Den som svarar annat är ute efter splittring. När gud sände boken så bad han inte folk att bli shia o sunni och wasabi mm så som kristendomen.

https://quranx.com/Hadith/Bukhari/USC-MSA/Volume-5/Book-58/Hadith-236/

Så enkelt var det att svara på det din äckliga muslim jävel. Du gillar att dyrka pedofiler ditt as.
Citera
2020-06-27, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deepwww89
För det första så kan jag inte höra dina ord. Men läsa ska jag göra.

Menar du att jag ska följa profeten mohammed som följer koranen men jag följer inte koranen? Tror du e helt snurrig. Har du läst bibeln eller? Har du läst koranen eller? Och nej den svenska koranen är inte samma som den arabiska. Fel översättning. Haha det är sjukt att du verkar veta mer än en muslim. Drick din grogg och låt detta ämne vara till dem mer kunniga.
Du flyttar mållinjen och använder ett tu quoque-argument, samt avslutar med ett ad hominem. Du är inte värd att lyssna på när du enbart kan komma med fallasier.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Moving_the_goalposts
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Argumentationsfel

Du måste förstå att praktiserandet av muslimsk kultur har skapat en avgrund som hela världen förfasas över. Argumentationsfel löser inte fattigdomen som den kulturen åsamkat världen. Legitima flyktingar i Sverige har inga problem att avsäga sig sin tro då de redan har en fatwa eller något ännu värre över sig på grund av de muslimska kulturer de haft oturen att födas i. Hur kan det ens få finnas muslimer här om vi ska ta emot folk som flyr från islamister?

OnT: Bra fråga. Det kommer att vända när de religiösa fanatikerna har trakasserat tillräckligt många humanister här.
Citera
2020-06-27, 13:46
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silenthorror
https://quranx.com/Hadith/Bukhari/USC-MSA/Volume-5/Book-58/Hadith-236/

Så enkelt var det att svara på det din äckliga muslim jävel. Du gillar att dyrka pedofiler ditt as.
Koranen var det som efterfrågades.

Hadither är skrivna av människor, så att följa dessa som helig skrift är att dyrka människor- ja!

Du kallar någon för as, men klarar tydligen bara av att läsa någon nätsida om religion för att bygga din världsbild. Inte konstigt att västvärlden är påväg att välta över ända. Var är din heder? Är du verkligen svensk?
Citera
2020-06-27, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Koranen var det som efterfrågades.

Hadither är skrivna av människor, så att följa dessa som helig skrift är att dyrka människor- ja!

Du kallar någon för as, men klarar tydligen bara av att läsa någon nätsida om religion för att bygga din världsbild. Inte konstigt att västvärlden är påväg att välta över ända. Var är din heder? Är du verkligen svensk?
Tråden handlar om människor. Människor som har ett återkommande vidrigt beteende. En kultur. Beteendet är nedskrivet och upprätthålls, förnekas och sprids på ett systematiskt sätt genom en så kallad religion. Snarare ett politiskt system för att kuva lättlurade människor under medeltida former.
Citera
2020-06-27, 14:43
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ok-perfekt
Tråden handlar om människor. Människor som har ett återkommande vidrigt beteende. En kultur. Beteendet är nedskrivet och upprätthålls, förnekas och sprids på ett systematiskt sätt genom en så kallad religion. Snarare ett politiskt system för att kuva lättlurade människor under medeltida former.
Går det egentligen att på djupet anamma en ny kultur?

Tror du att islam skulle utövas annorlunda om tex svenskarna blev muslimer? Hur vi uttyder saker och ting är ju ofta genom just kulturella glasögon.
Citera
2020-06-27, 16:56
Medlem
Citat:
Går det egentligen att på djupet anamma en ny kultur?
Om en person har ett upprepat beteende är det en vana. Om två eller fler delar samma upprepade beteende är det en kultur. Går det att anamma en ny vana? Ja.
Citat:
Tror du att islam skulle utövas annorlunda om tex svenskarna blev muslimer?
Om en svensk skulle bli muslim skulle han följa muslimska vanor. Annars vore han inte muslim, bara en vanlig person som kallar sig muslim. Annars har ord och epitet inte någon som helst betydelse. Motsatsen gäller också; Om en svensk muslim inte följer grundläggande svenska vanor blir han inte en svensk muslim. Han blir en kriminell svensk muslim.
Citat:
Hur vi uttyder saker och ting är ju ofta genom just kulturella glasögon.
Du pratar om kulturrelativism nu, eller? Hur pedofili och specifikt ofrivillig sådan ifrån kvinnans sida uttyds har ju mer med kvinnans vilja att göra än kulturen. Vissa saker är biologiskt förankrade, men påverkas av kulturella vanor t.ex. smärta.
Citera
2020-06-27, 17:04
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Om en person har ett upprepat beteende är det en vana. Om två eller fler delar samma upprepade beteende är det en kultur. Går det att anamma en ny vana? Ja.

Om en svensk skulle bli muslim skulle han följa muslimska vanor. Annars vore han inte muslim, bara en vanlig person som kallar sig muslim. Annars har ord och epitet inte någon som helst betydelse. Motsatsen gäller också; Om en svensk muslim inte följer grundläggande svenska vanor blir han inte en svensk muslim. Han blir en kriminell svensk muslim.
Du pratar om kulturrelativism nu, eller? Hur pedofili och specifikt ofrivillig sådan ifrån kvinnans sida uttyds har ju mer med kvinnans vilja att göra än kulturen. Vissa saker är biologiskt förankrade, men påverkas av kulturella vanor t.ex. smärta.
Kulturrelativism är jag inte mycket för.

Du hävdar att islam, att alla religioner(?), är kultur. Jag likställer inte dessa två, även fast kultur kan påverka en religion och viceversa. En muslim kan ha svensk, rysk eller arabisk kultur. Tex är språket en del av kulturen, men du kan vara muslim utan att kunna arabiska.
Citera
2020-06-27, 18:10
Medlem
Citat:

Må Gud vare med dig. FB består av mycket skit men till skillnad från public service så kan man någon gång se visdomsord ord o sanning här.
Citera
2020-06-27, 18:13
Medlem
Citat:
Kulturrelativism är jag inte mycket för.

Du hävdar att islam, att alla religioner(?), är kultur. Jag likställer inte dessa två, även fast kultur kan påverka en religion och viceversa. En muslim kan ha svensk, rysk eller arabisk kultur. Tex är språket en del av kulturen, men du kan vara muslim utan att kunna arabiska.
Kalla det vad du vill. Risken är att du slutar i en ekvivokation. Typ; "Muslimer säljer barn. Muslimer kan vara svenskar och svenskar är ok. Alltså är det ok att sälja barn."
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Ekvivokation

Borde inte muslimska länder vara paradiset för en pedofil
? Nja, om Anders Eklund skulle åka till Afghanistan och sno åt sig någons dotter skulle han nog dö rätt ordentligt. Men skulle han anamma den lokala kulturen och fråga föräldrarna först skulle han kunna göra samma sak ostraffat. Rätta mig om jag har fel.
Senast redigerad av Ok-perfekt 2020-06-27 kl. 18:18.
Citera
2020-06-27, 18:23
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Kalla det vad du vill. Risken är att du slutar i en ekvivokation. Typ; "Muslimer säljer barn. Muslimer kan vara svenskar och svenskar är ok. Alltså är det ok att sälja barn."
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Ekvivokation

Borde inte muslimska länder vara paradiset för en pedofil
? Nja, om Anders Eklund skulle åka till Afghanistan och sno åt sig någons dotter skulle han nog dö rätt ordentligt. Men skulle han anamma den lokala kulturen och fråga föräldrarna först skulle han kunna göra samma sak ostraffat, va?
Nej, det är ingen risk. Jag är kristen och inte direkt flexibel vad gäller rätt och fel, dvs jag är inte kulturstyrd eller lagd åt relativisering.

Du tycks mena att islam är kommen av arabisk 500-talskultur, och att denna kultur behålls pga att islam cementerat denna.
Ett sådant synsätt innebär ju att kultur är detsamma som religion, och inte att religion kan gå emot kulturen.
Dvs att tex thailändsk kultur innebär pedofili.
Citera
2020-06-27, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Damer och herrar, då kan vi bränna ner dem otaliga böckerna och artiklar som påvisar Svenskens undergång. De experterna och professorerna som påstår detta bör omedelbart sparkas från sina tjänster .Jag har blivit grundlurad. Den svenska kärnfamiljen är starkare än nånsin och svenska kvinnor fullkomligen trycker ut vita ariska barn,,, knappt satt statistiker hinner räkna dem!

Jag föreslår att du går in och ändrar på nedan artikel genast:

https://en.wikipedia.org/wiki/Ageing_of_Europe#:~:text=The%20aging%20of%20Europe %2C%20also,life%20expectancy%20among%20European%20 populations.

Förresten, ni som undrar varför sverige in för statistik efter ethnicitet, hur skulle det se ut om man visade födelsetalen efter etnicitet? not a good look i think =(

Igen.

Ni muslimer är parasiter. Inte ett enda land är framgångsrikt inom pedofilsekten islam. Jo, ett par men då måste den vita mannen visa ex hur man pumpar olja.

Vi vita män föder er men snart är det bye bye för dina landsförrädare till föräldrar. Fega hundar gillas inte när saker och ting dras till dess spets.

Igen. Gå om SFI.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in