2020-06-27, 17:54
Medlem
Snuva.

In addition to respiratory distress, patients with COVID-19 can experience blood clotting disorders that can lead to strokes, and extreme inflammation that attacks multiple organ systems. The virus can also cause neurological complications that range from headache, dizziness and loss of taste or smell to seizures and confusion.

And recovery can be slow, incomplete and costly, with a huge impact on quality of life.

https://www.reuters.com/article/us-health-coronavirus-effects-idUSKBN23X1BZ?utm_medium=Social&utm_source=twitter
Citera
2020-06-27, 17:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
Japp, vem trodde att S skulle bli Sveriges nya bruna parti. Det har du helt rätt i.

Mja, just nu är det ju faktiskt S som håller den frihetliga fanan högt, där deras strategi utgår från människors förstånd och inte auktoritära modeller.
Citera
2020-06-27, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Och ? spelar roll?
Det är ju hans ansvar att då tacka nej istället för att ställa upp 3 ggr om dan i varje sunkig kvällsblaska, eller?
Där han bara sprider mer konstiga uttalanden och sprider mer förvirring.

Han är statsepidemiolog.
Citera
2020-06-27, 17:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Esrum

I en mail påpeger det svenske udenrigsministeriums pressetjeneste, at Ann Linde ikke siger, at danskere i højere grad end svenskere bryder retningslinjerne.

Jag utgår från mina egna erfarenheter av de smällfeta alkoholiserade danskarna i Malmö.
Kanske du som är dansk själv, kan ta lite ansvar för dem?
Citera
2020-06-27, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Mja, just nu är det ju faktiskt S som håller den frihetliga fanan högt, där deras strategi utgår från människors förstånd och inte auktoritära modeller.

Nja, människors förstånd brukar inte innebära folkmord.
Senast redigerad av noreplies 2020-06-27 kl. 18:01.
Citera
2020-06-27, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Fast det finns inga som helst bevis för att dessa två svenskar bar med sig smittan från Sverige, de kan lika gärna blivit smittade av norsk personal eller norska patienter.
Coronan har blivit smutsig politisk skitkastning. Massmedia är megafonen.

Det kommer en dag när världen straffar Sverige.
Citera
2020-06-27, 18:00
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazing-Grace
Han får ju skit hur han än gör. Vägrar han svara på frågor eller ställa upp på intervjuer så klagas det väl på att han smiter ifrån sitt ansvar, "hänger i hängmattan och dricker öl'" eller vad det nu va nån här skrev.
Nonsens , hade AT varit seriös hade han sparat sig och inte ställt upp i kvällsslasket , ingen seriös hade klandrat honom då
Citera
2020-06-27, 18:01
Medlem
Citat:
]Jag utgår från mina egna erfarenheter av de smällfeta alkoholiserade danskarna i Malmö. [/b]
Kanske du som är dansk själv, kan ta lite ansvar för dem?

Är det ännu en av dina fantasier, eller kan du bevisa att Malmö invaderats av feta Danskar? Jag är där nu, och varken hör eller ser en enda smällfet Dansk på Lilla Torg. Kan du komma hit och peka ut dem?
Citera
2020-06-27, 18:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
Nja, människors förstånd brukar inte innebära att folkmord.
Ok. Så nu har den svenska strategin blivit folkmord.
Är det konstigt att ni hysteriska alarmister blir så föraktade av alla utöver era gelikar?
Citera
2020-06-27, 18:02
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Jodå, tom så bra att jag vet att man inte skriver "svensk" med versal begynnelsebokstav och att du tydligt skriver om folk som mig: Ni ska skuffas undan.
Japp , såna som dig är vårt moderna samhälles största problem.
Ni fattar inte hur nan håller ihop.
Citera
2020-06-27, 18:03
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Han är statsepidemiolog.
Ja precis , då ska han hålla sig borta från Sommarprat och slaskpress
Citera
2020-06-27, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esrum
Dit rigtige navn skulle vel ikke være Ann Linde

I en mail påpeger det svenske udenrigsministeriums pressetjeneste, at Ann Linde ikke siger, at danskere i højere grad end svenskere bryder retningslinjerne.
Åk över till Malmö ikväll så få du se. Dina landsmän har säkert redan börjat möblera om på uteserveringarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in