2020-06-27, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Nei. Det er Irene vi snakker om nå, sant? Hun sa at hun var en meter unna bilen. Mennene som jobber i Åsted Norge sa, og "her står bilen?", "Ja, her var det bilen sto" og da var de utenfor det treningssenteret.

Ja, de prøver å vise hvor bilen sto i forhold til henne. Ca så langt unna. Og akkurat når de gjør det så står de ikke i det veikrysset det skjedde. Ikke Irene sin feil at TV2 reportasjen ikke er laget som en nøyaktig rekonstruksjon.

Jeg tror nok tidligere Kriposetterforsker AH også ville avslørt den logiske bristen med at bilen måtte bråbremse for en annen bil i et veikryss, hvis vitnet mener at det skjedde et sted uten veikryss. Eller hva tror du?
Senast redigerad av CrushCandy 2020-06-27 kl. 17:11.
Citera
2020-06-27, 17:09
Medlem
Vossevangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colli
Tak for svar.
1. Holding 1 AS bliver fusioneret med Holding 2 AS, og bliver herefter Holding 2 AS. Igen, undskyld hvis det er et dumt spørgsmål, men det gik på om du vidste hvilke virksomheder der hører under dette. Det virker til, at du har indsigt på området, og deraf spørgsmålet.
3. Tak, også til Gassa, jeg har fattet det nu.
4. Respekt for det.
1.
Slik jeg har forstått det er (var) begge holdingselskapene nettopp det - holdingselskaper.
Begge holdingsselskapene eiet 100 % av TH. Holdingsselskapene har så eierandeler i alle selskaper og virksomheter TH er (har vært) involvert i. Dette uansett om holdingselskapet eier 100 % eller 10 % eller noe imellom av det enkelte driftsselskap.

En meget utbredt selskapsstruktur i næringslivet generelt, selv om slike forhold ofte ikke er kjent for den enkelte forbruker. Nær alle konsern av noen størrelse er organisert slik. Selv om en større investering/virksomhet går konkurs, begrenses den økonomiske skaden til at holdingsselskapets aksjer i det konkursrammede selskapet blir verdiløse. Men kreditorene i det konkursrammede selskap har ingen krav mot holdingsselskapet.

(Unntak fra dette finnes, men lar det ligge her).
Senast redigerad av Vossevangen 2020-06-27 kl. 17:11.
Citera
2020-06-27, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Jeg har ikke noe problem med at du angriper meg, tvert imot, jeg syntes bare det er litt komisk og bekreftende. Det bekrefter jo at dette er et sentralt punkt. Samme som med skilsmissepapirene som Anne hadde gjemt, og de to telefonsamtalene som TH hadde slettet fra sin logg.
At min påstand om psykopati er basert på sladder, er dine ord.
At du er åpen for at TH kan stå bak, faller på sin egen urimelighet. Du prøver å plukke fra hverandre saken, så det er jo tydelig at du har en agenda med å fremstille TH som uskyldig. Ex-svogeren er bare misunnelig sier du. Men basert på hva da? Det klarer du ikke å svare på, som så mye annet. Og de to telefonsamtalene som TH slettet fra loggen, der kommer du også med bare svada til svar, akkurat som når du prøver å forklare ang skilsmissepapirene og at Anne satt å leitet etter bolig.
Jeg har flere ganger forklart i detalj om hvorfor jeg konkluderer med at TH er en psykopat. Det er ikke bare utifra den infoen som vi kjenner til gjennom media, men også fra andre kilder.
Du er så opptatt av å prøve å framstille alt som bare "nabosladder". Du til og med stiller Minnimus ledende spørsmål ang dette, og prøver å lede henne til å si at infoen hun kjenner til kommer fra naboer.

Jeg gidder ikke bruke mer tid på deg. Du har på en overbevisende måte demonstrert ditt tunnelsyn, og vist din evne til kirsebærplukking. Minnimus, derimot, argumenterer på en saklig og god måte. Setter pris på hennes innlegg!
Citera
2020-06-27, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vossevangen
Som du ser skjedde det en fusjon på slutten av 2017, og AEH røk ut ifm fusjonen.
Ble kanskje kommunisert - og oppfattet av AEH - som en naturlig utvikling el likn.

Fusjonen kan kanskje ses i sammenheng med at GHH var ut ca februar 2018, og inn kom VE.

Setter pris på dine innlegg! Du har helt tydelig peiling på dette. I motsetning til en del andre...
Citera
2020-06-27, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
HAHA ,nei huff og huff konkrete fakta gjør alt såå kjedelig!
Håper jo at politiet vet hvordan eldre og enkle Nokia mobiler fungerer da,men er jammen ikke sikker på at de har kontollert dette? De venter vel på svar fra en ekstern konsulent?

Hyggelig at du følger med i tråden! Det er mulig de venter på svar fra eksperter. Og alt tar laaaang tid. Har heller ikke hørt mer om "hendelsen på Gjøvik". Hendelsen ble vel først omtalt i slutten av mai.
Citera
2020-06-27, 17:42
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettsko72
Hittar dom bilen, så kommer dom säkert närmare GM.
Ang. bilen. BMW X3, båda kvinnorna har uppmärksammat en röd bil. En av dom hade nämnt något om ett konstigt tanklock, grå med någon text på? (någon som har nämnt det i forumet tidigare.) Så såg en granne på Floraveien en grå BMW av modellen X3 som stått stilla och så kört mot huset där TH och AEH bor.
Kan det här vara samma bil? En grå BMW X3.
Det måste ju vara det bästa sättet att komma under radarn, att sätta folie på bilen och sen ta av den. För att inte längre vara misstänkt. Gör att alla letar efter en röd BMW X3 som är registrerad Grå!

Gärningsmänen kan ha haft 2 stykken BMW x3 i spel; en sølvgrå og en rød.

Till ex. :
GM Kidnappar ALH från hemmet i den silvergrå och byter sedan om någon mil borta till en rød
för att förvirra ifall någon har sett den silvergrå BMW x3 vid kidnappningen och eller at den
silvergrå tagits upp på någon video övervakning.
Citera
2020-06-27, 17:53
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KjellMoss
...og jeg ser en person med en hjerne helt ute av kontroll...

Det finns tillfällen där personer som faktisk VET något på riktigt, låtsas vara "synsk"
om det är tillfället här vet jag förstås ingenting om.
Citera
2020-06-27, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Gärningsmänen kan ha haft 2 stykken BMW x3 i spel; en sølvgrå og en rød.

Till ex. :
GM Kidnappar ALH från hemmet i den silvergrå och byter sedan om någon mil borta till en rød
för att förvirra ifall någon har sett den silvergrå BMW x3 vid kidnappningen och eller at den
silvergrå tagits upp på någon video övervakning.
Ja, jeg synes at det høres sannsynlig ut at GM kan ha foretatt bytte av bil slik som du foreslo.

Jeg vet ikke om politiet har skaffet seg oversikt over alle biler i Norge og i Sverige som har vært utsatt for bilbrann i tiden etter forsvinningen (med tanke på GMs eventuelle fjerning av DNA-spor). Jeg håper at politiet har en slik oversikt og at de etterforsker dette, i tilfelle GM valgte en slik løsning for å fjerne spor.
Citera
2020-06-27, 17:55
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akershus
Hyggelig at du følger med i tråden! Det er mulig de venter på svar fra eksperter. Og alt tar laaaang tid. Har heller ikke hørt mer om "hendelsen på Gjøvik". Hendelsen ble vel først omtalt i slutten av mai.

Takk,Ja alt tar aaalt for lang tid på alle plan i denne saken,jeg er ikke tålmodig nok kjenner jeg.

Gjøvik hendelsen? Er det det gamle som ble skrevet om her? Noe som har skjedd for ca 30 år siden?
eller mener du det at noen har tent bål på Biri nå i juni?
Citera
2020-06-27, 18:00
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Ja, jeg synes at det høres sannsynlig ut at GM kan ha foretatt bytte av bil slik som du foreslo.

Jeg vet ikke om politiet har skaffet seg oversikt over alle biler i Norge og i Sverige som har vært utsatt for bilbrann i tiden etter forsvinningen (med tanke på GMs eventuelle fjerning av DNA-spor). Jeg håper at politiet har en slik oversikt og at de etterforsker dette, i tilfelle GM valgte en slik løsning for å fjerne spor.

Just det! och jag har försökt hitta info om BMW x3 som hittats utbränd men inte ännu hittat någon
i perioden efter AEH försvann.
Citera
2020-06-27, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Har fått svar från Sveriges TV2 att de mottagit materialet och att någon av redaktörerna läser det.
Om det blir något särskilt av det i TV (t ex "Uppdrag Granskning") så återkommer de.

Inget svar från Norges TV2.
Takk for at du bidrar med dette viktige arbeidet! :-) Jeg har håp om at flere vitner melder fra om sine observasjoner hvis media i Norge og i Sverige velger å publisere informasjon om de detaljene som vi diskuterte.

For dere som ikke leste det som Moschata og jeg diskuterte, så finnes noe av det i dette innlegget og i innlegg som finnes i linker i innlegget:
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
og her:
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Senast redigerad av z-z-z 2020-06-27 kl. 18:08.
Citera
2020-06-27, 18:06
Medlem
Jeg tror jeg har helt mistet troen på at denne saken noen gang blir løst. Og jeg lurer på hva det neste sinnssyke utspillet fra en av partene blir.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in