2020-06-27, 09:41
Medlem
Förlåt, men är det en tjej som jobbar i butik så är hon mest störst sannolikhet bara trevlig för att hon får betalt för det. Jag har jobbat i både butik och café, fått "neka" en del killar som tagit mitt goda hyfs som ett raggningsförsök.
Citera
2020-06-27, 09:49
Avslutad
Var trevlig och ge fin respons. Uppriktigt intresse går hem också. Allt sånt där.
Citera
2020-06-27, 09:59
Moderator
pbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ortovox
Ser din poäng i detta, men du har helt fel. Inte i denna miljö iaf.
Du är en slempropp således. Noterat. Stackars tjejer som du slemmar på.
Citera
2020-06-27, 10:01
Medlem
Citat:
Det bästa vore att säga det man säger för att vara den man är i situationen? Du försvårar något som är mycket simpelt, läst för många romaner?
Om du tror att vulgärt språkbruk inte reflekterar dåliga egenskaper kan jag bara beklaga. Du pratar om ”brud” och vill ta hennes nummer, inte ge ditt eget. Jag hoppas hon har ett gott omdöme. Men vem vet, kanske förtjänar ni varandra? Du kan ha ”tur”.
Citera
2020-06-27, 10:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fappytimes
Förlåt, men är det en tjej som jobbar i butik så är hon mest störst sannolikhet bara trevlig för att hon får betalt för det. Jag har jobbat i både butik och café, fått "neka" en del killar som tagit mitt goda hyfs som ett raggningsförsök.

Ja det var så när jag jobbade i café och butik också. Man ska ju vara trevlig mot kunder och några få fattar inte det. De kommer tillbaka och gör sig ärenden. Tror det är både raggningsförsök och vissa kontaktsökande personer bara.
Citera
2020-06-27, 10:47
Medlem
orrecrists avatar
Ja be om nr är väl ett bra steg eller vad annars kan man göra menar du?
Citera
2020-06-27, 10:48
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av framtidaledare
Igår skulle du dejta en GILF (se tidigare trådar) och idag ska du ragga på en ung tjej i en butik. Det skriker troll, alternativt någon med en skev sexualdrift.

Oftast är män som tror att gemene kvinna vill knulla dom oftast verklighets frånvända och läser situationer obotligt dåligt.
Citera
2020-06-27, 11:41
Medlem
bandspelarens avatar
Det dröjde ända till andra meningen innan du började antyda en relation. Kvinnor gillar inte velpottor som inte får tummen ur röven. Du måste vara mer på.
Citera
2020-06-27, 11:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bandspelaren
Det dröjde ända till andra meningen innan du började antyda en relation. Kvinnor gillar inte velpottor som inte får tummen ur röven. Du måste vara mer på.

Passande nickname, nja, jag är rak på sak när jag pratar. Det var redan avklarat att jag ville ha relation med henne, hon log vilket tyder på att hon är positivt inställd till det
Citera
2020-06-27, 11:58
Medlem
Doppels avatar
Om du är så framåt som du antyder i det du skriver så ska väl inte ens detta va ett problem ?
Citera
2020-06-27, 12:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Doppel
Om du är så framåt som du antyder i det du skriver så ska väl inte ens detta va ett problem ?

Jo, för framåt får dem bli osäkra till och med.
Senast redigerad av Ortovox 2020-06-27 kl. 12:04.
Citera
2020-06-27, 12:42
Medlem
Doppels avatar
Citat:
Jo, för framåt får dem bli osäkra till och med.

Tänkte kanske att du lärt dig genom tiden när vissa saker passar in att säga/göra. Är du orolig att du gör henne osäker får du väl tona ner den biten en aning. Kan det vara en idé ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in