2020-06-27, 09:05
Bannlyst
Tjo,

Har träffat en snygg brud i en butik, jag frågade hur gammal hon var och fick som svar "20" och jag sa att jag var "25" och att det är en perfekt åldersskillnad då mannen ska vara lite äldre med erfarenhet, hon log och sa först att jag var lite gammal för henne men hon förstod att vi passar egentligen perfekt.

Till saken, jag sa att vi ses nästa gång för att ta det vidare, jag vill liksom inte gå för fort fram och vara påtvingad, vill bygga upp en relation med henne, för om allt går för fort fram så är det som att köpa en hora och bara knulla och man bygger inga käsnlor för varann.

>Till min fråga, hur kan man bygga upp en relation i en miljö som denna? Jag vill givetvis ta hennes nr nästa gång och sedan träffas ute, men kan man bygga vidare på sättet vi ses på nu?
Citera
2020-06-27, 09:10
Medlem
Menar du att hon är anställd i butiken och att du är där som kund? Inte för att förstöra glädjen för dig men det är allmänt känt att snygga tjejer lätt får anställning i butiker för att de ska sälja bättre och att du med stor sannolikhet inte är den enda kunden som tror att du har en extra stark relation med den här anställda tjejen.
Citera
2020-06-27, 09:12
Medlem
NissanMicra1988K10s avatar
Ta numret nästa gång och fråga om hon vill ta en iskaffe nu vid sån här värme. Via sms och Snapchat eller vad som är aktuellt just nu så bygger man upp relationen snabbt 👍
Citera
2020-06-27, 09:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NissanMicra1988K10
Ta numret nästa gång och fråga om hon vill ta en iskaffe nu vid sån här värme. Via sms och Snapchat eller vad som är aktuellt just nu så bygger man upp relationen snabbt 👍

Vore enklast så än att hålla på och krångla
Citera
2020-06-27, 09:16
Medlem
”Snygg brud”. Isch, vad cringe (som kidsen säger nuförtiden). Jag hoppas att hon slipper undan.
On topic tycker jag att TS ska uppvakta henne med en bukett blommor och en chokladask.
Citera
2020-06-27, 09:24
Medlem
jokern.festar.runts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schoutbynacht
”Snygg brud”. Isch, vad cringe (som kidsen säger nuförtiden). Jag hoppas att hon slipper undan.
On topic tycker jag att TS ska uppvakta henne med en bukett blommor och en chokladask.
Vad är mer reko att säga om en snygg tjej då enligt dig, romeo?
Citera
2020-06-27, 09:30
Moderator
pbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ortovox
Tjo,

Har träffat en snygg brud i en butik, jag frågade hur gammal hon var och fick som svar "20" och jag sa att jag var "25" och att det är en perfekt åldersskillnad då mannen ska vara lite äldre med erfarenhet, hon log och sa först att jag var lite gammal för henne men hon förstod att vi passar egentligen perfekt.

Till saken, jag sa att vi ses nästa gång för att ta det vidare, jag vill liksom inte gå för fort fram och vara påtvingad, vill bygga upp en relation med henne, för om allt går för fort fram så är det som att köpa en hora och bara knulla och man bygger inga käsnlor för varann.

>Till min fråga, hur kan man bygga upp en relation i en miljö som denna? Jag vill givetvis ta hennes nr nästa gång och sedan träffas ute, men kan man bygga vidare på sättet vi ses på nu?
Du ska ge henne ditt nummer inte ta hennes. Var en gentleman inte en slempropp.
Citera
2020-06-27, 09:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ortovox
Tjo,

Du skulle ha sagt att du ansåg henne fysiskt tilltalande och att du gärna skulle vilja idka älskog med henne för att alstra barn.
Citera
2020-06-27, 09:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pbo
Du ska ge henne ditt nummer inte ta hennes. Var en gentleman inte en slempropp.

Ser din poäng i detta, men du har helt fel. Inte i denna miljö iaf.
Citera
2020-06-27, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokern.festar.runt
Vad är mer reko att säga om en snygg tjej då enligt dig, romeo?
”Snygg tjej”? Urk. Tjej är romani.
Snygg kvinna går bra. Ännu hellre attraktiv kvinna. Eller tilldragande kvinna, om man vill hålla sig till urgermanskan.
On topic kan TS dessutom deklamera någon lämplig dikt. Exempelvis Kyssande vind av Hjalmar Gullberg.
Citera
2020-06-27, 09:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schoutbynacht
”Snygg tjej”? Urk. Tjej är romani.
Snygg kvinna går bra. Ännu hellre attraktiv kvinna. Eller tilldragande kvinna, om man vill hålla sig till urgermanskan.
On topic kan TS dessutom deklamera någon lämplig dikt. Exempelvis Kyssande vind av Hjalmar Gullberg.

Det bästa vore att säga det man säger för att vara den man är i situationen? Du försvårar något som är mycket simpelt, läst för många romaner?
Citera
2020-06-27, 09:37
Medlem
swebarbs avatar
snygga tjejer är inte singel, eller sa hon det till dig?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in