2020-06-27, 00:57
Medlem
Fast ni som är vakna nu lider ju av samma problem som jag så varför frågar jag ens? Hade ni vetat hade ni ju sovit nu.
Citera
2020-06-27, 00:58
Medlem
Dscims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abcdefgordon
Fast ni som är vakna nu lider ju av samma problem som jag så varför frågar jag ens? Hade ni vetat hade ni ju sovit nu.
För jävla varmt.
Citera
2020-06-27, 00:58
Medlem
LucNNs avatar
Kall dusch innan lägg, torka inte av dig. Det dunster av snabbt fast just detta hjälper dig kyla tills du somnar. Funkar varje gång.
Citera
2020-06-27, 01:03
Medlem
franges avatar
Genom att köpa en AC. Problemet löst.
Citera
2020-06-27, 01:30
Bannlyst
Blåser inte ett jävla skit heller.. 18-20 grader utomhus ännu. Ingen AC bor i lägenhet som hettas hela dagen.. har fläkt men fläkt gör ju det inte varmare i rummet. Endast på dig och det känns inte bra efter ett tag att ha fläkten mot sig hela tiden, dessutom gör den ljud. Vad har ni för tips?
Citera
2020-06-27, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amecce
Blåser inte ett jävla skit heller.. 18-20 grader utomhus ännu. Ingen AC bor i lägenhet som hettas hela dagen.. har fläkt men fläkt gör ju det inte varmare i rummet. Endast på dig och det känns inte bra efter ett tag att ha fläkten mot sig hela tiden, dessutom gör den ljud. Vad har ni för tips?

is vatten handduk
Citera
2020-06-27, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
Kall dusch innan lägg, torka inte av dig. Det dunster av snabbt fast just detta hjälper dig kyla tills du somnar. Funkar varje gång.

Jag skulle göra detta om jag orkat.
Citera
2020-06-27, 01:36
Medlem
GrillTeknikers avatar
Citat:

Två fönster öppna, endast påslakan som täcke, inga problem alls. Snarare lite kyligt. Men har lyxen att bo på landet = mindre betong och asfalt som drar åt sig värme under dagen, mest skog som skuggar och håller markfukten kvar.

Hur bar du dig åt 2018 om man får fråga?? Då tyckte även jag att det var helvetiskt.
Citera
2020-06-27, 01:39
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:

En timme innan jag går och lägger mig så öppnar jag fönstret till sovrummet fullt ut (med myggnät) och ställer en fläkt som blåser den underbart svala nattuluften rakt in i mitt sovrum.

It works, så länge nattemperaturen är lägre än dagtemperaturen.

It it's NOT, så Anpassar jag mig bara helt enkelt. Evolvera eller dö ut, som Darwin säger..
Citera
2020-06-27, 01:54
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amecce

Jag har 29-30 grader i lägenheten dygnet runt numera...har en pelarfläkt som står på högsta 24/7

Men för att svara på TS tråd: Jag ställer fläkten vid fotändan av sängen och låter den stå och blåsa på mig hela natten på högsta styrka, sen sover jag jävligt dåligt ändå för att det fortfarande är förjävla varmt
Senast redigerad av Reggaeman 2020-06-27 kl. 02:14.
Citera
2020-06-27, 01:55
Medlem
BewilderedHulders avatar
Börja träna så tål du värmen bättre.
Citera
2020-06-27, 01:59
Medlem
Zoologens avatar
Vädra ordentligt. Ha en flaska isvatten i sängen, det kyler bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in