2020-06-26, 21:35
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taskpungen
Ingenting förvånar mig längre. Varför skulle Sverige lagts till på listan och sedan plötsligt dras tillbaka, när inget av övriga länder revideras? Sverige är med stor sannolikhet korrupt.

Ja, skulle vara intressant att få reda på vad regeringen sagt eller skrivit i förtäckta ordalag till WHO. Men det lär vi aldrig få veta då alla journalister är regimtrogna numera.

Löfven: "Annars får vi kanske ompröva vårt generösa bidrag till er"
Citera
2020-06-26, 21:37
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/who-backar-smittspridningen-stabil-i-sverige?fbclid=IwAR1sWSNVQ1w0RBn23Qf-g1Z8qtjGMcO_-1etwOQir4wXx- tm1WTzjpFbJK0

In your face ni som böjer er framlänges för att utmåla Tegnell och regeringen till folkmördare
Citera
2020-06-26, 21:40
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/who-backar-smittspridningen-stabil-i-sverige?fbclid=IwAR1sWSNVQ1w0RBn23Qf-g1Z8qtjGMcO_-1etwOQir4wXx- tm1WTzjpFbJK0

In your face ni som böjer er framlänges för att utmåla Tegnell och regeringen till folkmördare

En stabilt allvarlig nivå, hur kan du lyfta fram det som ett försvar för idioten?
Citera
2020-06-26, 21:45
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Många länder är avundsjuka på Sverige, inklusive Danmark, Norge och Finland.

Va??!😆 nu spårar du helt, eller?

Och hur kom "negerkungar" in i bilden?😊
Citera
2020-06-26, 21:47
Medlem
Kanske har Tegnell fått order som brukligt är i det helt ofungerande Sverige vad han ska säga för att passa makthavarnas ambitioner att passa på att göra sig av med "kostnader" i form av fattiga äldre Svenskar?

Det är rena fakta att han på punkt efter punkt sagt tvärtemot vad andra länders expertis varit eniga om!
För att lite senare motbevisas av sakernas tillstånd utan det minsta spår av återkoppling!
Uppbackat av en media som skulle fått pris av Stalin själv för precis noll i empati för folket!

De som nog har starkast åsikter kan inte längre säga vad de tycker för de är döda.
Inte heller gavs de några fria val att avstå smitta från kommunalt timanställda som för att få ihop sin inkomst tvingades alternera mellan kanske 5-10 olika boenden!
Inte heller gavs de något val att avstå de sista dödande injektionerna av morfin till människor som med normal vård haft godaste chanser att överleva!
Måhända gav Tegnell bevisligen helt felaktigt råd!

Men han är oskyldig till det aktiva nedsmittandet av äldre!
Han är oskyldig till att de sen gavs dödliga injektioner!
Det massmordet är Sveriges kommuner, Landsting och Läkare personligen ansvariga för!
De aktuella beslutsfattarna borde gripas och lagföras!
Citera
2020-06-26, 21:52
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Va??!😆 nu spårar du helt, eller?

Och hur kom "negerkungar" in i bilden?😊

Inte då. Avundsjukan lyser igenom och dom är inte klara på långa vägar.

Titta vad Sverige finansierat både va WHO och FN organ samt direktstöd.
Det är stor del av 3:e världens hälsoprogram.

Måste dock påtala att jag är för 1% målet.

Men WHO borde ha bättre respekt för ett nettobidragsland..
Citera
2020-06-26, 21:55
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 227
Kanske har Tegnell fått order som brukligt är i det helt ofungerande Sverige vad han ska säga för att passa makthavarnas ambitioner att passa på att göra sig av med "kostnader" i form av fattiga äldre Svenskar?

Det är rena fakta att han på punkt efter punkt sagt tvärtemot vad andra länders expertis varit eniga om!
För att lite senare motbevisas av sakernas tillstånd utan det minsta spår av återkoppling!
Uppbackat av en media som skulle fått pris av Stalin själv för precis noll i empati för folket!

De som nog har starkast åsikter kan inte längre säga vad de tycker för de är döda.
Inte heller gavs de några fria val att avstå smitta från kommunalt timanställda som för att få ihop sin inkomst tvingades alternera mellan kanske 5-10 olika boenden!
Inte heller gavs de något val att avstå de sista dödande injektionerna av morfin till människor som med normal vård haft godaste chanser att överleva!
Måhända gav Tegnell bevisligen helt felaktigt råd!

Men han är oskyldig till det aktiva nedsmittandet av äldre!
Han är oskyldig till att de sen gavs dödliga injektioner!
Det massmordet är Sveriges kommuner, Landsting och Läkare personligen ansvariga för!
De aktuella beslutsfattarna borde gripas och lagföras!

Knarka lite lugnare..

Så kanske du förstår att Anders Tegnell inte själv sköter hela svenska vården personligen.
Citera
2020-06-26, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
En stabilt allvarlig nivå, hur kan du lyfta fram det som ett försvar för idioten?
Vad sägs om att svälja stoltheten och faktiskt läsa artikeln? Nu fick du ju faktiskt en källa vilket du bad om. Eller är du en sån där som bara tar till dig den fakta som stämmer överens med din världsbild?
Citera
2020-06-26, 22:08
Medlem
Citat:

Ja wow, detta ändrar ALLT. Nu kan man inte göra annat än att hävda att Tegnell har gjort ett fantastiskt arbete med pandemihanteringen.
Citera
2020-06-26, 22:08
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Vad sägs om att svälja stoltheten och faktiskt läsa artikeln? Nu fick du ju faktiskt en källa vilket du bad om. Eller är du en sån där som bara tar till dig den fakta som stämmer överens med din världsbild?

Vad fick jag en källa på menar du, WHO säger inte mot en enda sak jag har skrivit. Läget är stabilt allvarligt i Sverige trots att Tegnell svamlade om att vi skulle uppnå flockimmunitet i maj. Vi skulle få en bättre situation än andra länder men det är fortfarande stabilt allvarligt. Var är de fördelarna vår strategi skulle ge, när kommer flockimmuniteten?

Vi är nu uppe i 6 Estonia-katastrofer och även det 7:e fartyget är på väg ner mot botten. När ska Löfven inse att Tegnell är en idiot?
Citera
2020-06-26, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Vad fick jag en källa på menar du, WHO säger inte mot en enda sak jag har skrivit. Läget är stabilt allvarligt i Sverige trots att Tegnell svamlade om att vi skulle uppnå flockimmunitet i maj. Vi skulle få en bättre situation än andra länder men det är fortfarande stabilt allvarligt. Var är de fördelarna vår strategi skulle ge, när kommer flockimmuniteten?

Vi är nu uppe i 6 Estonia-katastrofer och även det 7:e fartyget är på väg ner mot botten. När ska Löfven inse att Tegnell är en idiot?
Öhh du påstår att WHO inte säger emot det du själv skriver men samtidigt kallar du Tegnell folkmördare. Hur ska du ha det?
Citera
2020-06-26, 22:14
Medlem
Arkiaters avatar
Jag undanber mig mig TS insinuationer om min inkompetens!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in