Citat:
Ursprungligen postat av
Hunterrr
Jeg mener absolutt ikke selv at barna skulle hjelpe henne, men det er du som har teori om at barna skulle hjelpe AE. I så måte ville det være mer naturlig å støtte henne ifht skilsmisse. Backe henne litt. Men tviler på at de i det hele tatt visste noe om en eventuell skilsmisse. Aldri hørt om noen 70 åringer som flykter på den måten som du sier. Hun ønsket da vel å se sine barnebarn vokse opp og være nær de hun var glad i. Så jeg har ingen tro på en slik teori at hun skulle smøre sin egen avføring og lage slepespor osv (hvis det er avføring/urin som noe slepespor). En god fantasi til en film er det ihvertfall.
Jeg tror det er drap som har skjedd, slik politi også mener.
Det snakkes ofte om "barna" som en egen enhet. Det mener jeg gir et feil bilde. Det er ikke barn. Det er tre helt enkeltstående godt voksne individ, som har helt egne liv på hver sin kant. Hun eldste er vel ca 50. Det er ingen som helst grunn til å tenke at alle disse har fryktelig mye kontakt med hverandre heller. De har advokat som uttaler seg på deres vegne.
Det kan godt hende at helt fra starten at politi har slitt med å få gode avhør med en/flere av dem. Det gjør ikke saken lettere for politi isåfall.
Det er helt greit det du skriver, men har sett nøye på de fleste teorier. Andre teorier har mye som ikke stemmer
Hvis det eneste man finner mot denne teorien er at man tror ikke barna ville tenkt slik og at man tror ikke AEH ville gjøre det, så mener jeg teorien er sterk.
Alt av informasjon om saken kan forklares med denne, også at det er to vitneobservasjoner av den røde bilen Politiet vil avhøre det ene vitnet.
Seperasjonspapirer signert kun AEH fra noen år tilbake tyder på at hun ville ut av ekteskapet, men noe stoppet det
Hvis de utførte denne planen kunne de kjempe sammen med sin far mot de slemme "kidnapperne" og politiet.
De ville fange TH i en felle slik at han skulle utbetale dem 10 Mill EUR. Samtidig hjelpe sin mor ut av et fælt ekteskap