Citat:
Ursprungligen postat av
Moschata
Mycket intressant. Kusligt!!
Får en stark känsla här ... (om intuition är tillåtet för att lösa krimgåtor..)-
En stor miss att inte efterlysa dem. Har man hyrt ut ett rum under hösten -18 så minns man det säkert idag. Hur kan man övertala polisen att göra det nu?
Förresten ..
Om TH har egna undersökningar borde en sådan privat efterlysning ha dykt upp i media.
liksom angående den röda bilen och männen vid Futurum.
Jeg er enig med deg. Jeg vet ikke om politiet kan overtales til å gå ut med etterlysning av fiskerne.
Du har rett i at vi ville sett det i media dersom TH hadde en privatetterforsker som etterlyste fiskerne m.m.
Kanskje noen har lyst til å skrive til TV2 og spørre om de har lyst til å engasjere seg med å etterlyse fiskerne og etterlyse vitner som kan ha sett de og som kan ha fotografert de og/eller som kanskje vet hvem de er og som eventuelt kan ha leid ut leilighet til de?
Jeg synes at TH kunne ha ansatt en privatetterforsker til å jobbe med å finne fiskerne og etterlysning av de + å finne den røde BMW-bilen m.m., hvis ikke politiet snart etterforsker disse sporene grundig.
Jeg kan heller ikke huske å ha sett en
detaljert etterlysning av Futurummennene, rettet mot publikum. Jeg har kun sett at politiet oppfordret futurummennene til å melde seg selv som vitner og at politiet ønsket tips fra publikum om futurummennene.
Jeg mener at en detaljert etterlysning rettet mot publikum burde inneholde detaljer som ca høyde (som en mann i en av artiklene regnet seg frem til) og kroppsfasong og andre detaljer ved futurummennene.
(De detaljene som jeg fant om futurummennene var i forskjellige artikler, og jeg synes at det all den informasjonen om de mennene burde vært samlet i en etterlysningsartikkel). Men det er mulig at jeg husker feil fra de tidligste artiklene om futurummennene.