2020-06-26, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Bra!
Oavsett vittnen har väldigt gott detaljminne eller inte, så bör ju denna sak redas ut.
Jeg er enig med deg. Og jeg synes at politiet burde arbeide mer med vitnenes beskrivelser av fiskerne ved Langvannet og vitnenes beskrivelser av de to mennene i den røde bilen i Ås og detaljer om mennene fra videoopptakene ved Futurum (se de to nederste sitatene om detaljer som høyde m.m.), og etterlyse alle disse mennene detaljert. Det kan kanskje hende at noen av de mennene observert i rød bil i Ås, fiskerne ved Langvannet og Lue- og telefonmannen ved Futurum er samme personer. I tillegg bør vitnene få sjansen til å bidra mer for å finne ut om noen av mennene fra de forskjellige observasjonene kan være samme personer.

Vitneobservasjoner av fiskerne ved Langvannet:
Vitne nr 1s beskrivelser:
To svartkledde menn i alderen 35–45 år som snakket østeuropeisk, antagelig ikke polsk, ettersom han forstår litt av det språket. Begge var robuste typer, spesielt den ene var muskuløs og kraftig.
(Politiets melding om den savnede kvinnen fikk mannen til å tenke på mennene – og hvor kort det er fra bryggen til huset. – Det er ikke sånn at du ikke ser huset i det hele tatt i oktober. Du ser ikke så godt som nå, når trærne ikke har blader, men du kan se noe, sier han og peker mot ekteparet Hagens hus).

Vitne nr 2s beskrivelser:
En fuglefotograf forteller at han så tre fiskere og en bil med registreringsskilter fra et østeuropeisk land ved Langvannet, nært ekteparet Hagens hus, den 29. oktober 2018.
Vitnet anslår de to som fisket sammen til å være i slutten av 20-årene, og den tredje mannen i 50-år.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/l1o81y/nytt-vitne-i-loerenskog-saa-mystiske-menn-med-fiskestang-og-telelinse

Detaljer om Luemannen og telefonmannen (+ litt teorier ) :

Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
AE kan ha blitt angrepet etter 9.14-samtalen og deretter blitt flyttet ut fra huset, selv om en bil kjørte på gangveien kl 9.05. Den bilen som ble observert 9.05 trenger ikke å ha med AEH-saken å gjøre.

Det var jo også vitneobservasjon av en bil som kjørte over plenen fra boligblokkene i retning Hagens hus. Hvis dette var GM på vei til åstedet:
-Denne GM kan ha fått beskjed (fra en medhjelper som holdt øye med parkeringsplassen på Futurum) om at TH hadde ankommet Futurum i bil.
-Eller denne GM kan selv ha holdt øye med Futurum og deretter kjørt til Sloraveien og utført forbrytelsen.
-Eller skjult overvåkningsutstyr utenfor Futurum kan ha blitt brukt, slik at GM kunne se at TH kjørte inn til Futurum og parkerte der.
Og dermed visste GM at "kysten var klar" og GM kjørte til huset i Sloraveien og utførte forbrytelsen etter at TH hadde kommet til Futurum.

Feks kan den av Futurum-mennene som ikke snudde utenfor Futurum den morgenen og som gikk videre, ha fortsatt med å følge med på når TH kom i bil (eller gående, hvis GM ikke hadde sett om TH kom i bil eller til fots hjemmefra den dagen) til Futurum.
Eller noen kan ha fulgt med for å observere at TH straks var fremme på Futurum, fra et annet sted langs THs kjørerute til Futurum.
Det kan også hende at medhjelpere eller GM observerte både den traseen TH brukte å gå til fots og den traseen TH brukte å kjøre til Futurum, dersom de ikke hadde vært ved Sloraveien for å observere akkurat da TH reiste hjemmefra den morgenen (og dermed ikke visste om han kom til fots eller med bil).

Hvis begge Futurum-mennene har med saken å gjøre, og de var der for å observere:
Luemannen (han som snudde): Han observerte at TH ikke hadde parkert bilen sin, og han snudde og gikk tilbake for å fortelle dette til den andre (Telefonmannen). Luemannen fortsetter med å observere på et punkt langs THs kjørerute der TH må passere for å kunne kjøre inn til Futurum. Telefonmannen går forbi Futurum og fortsetter å gå langs gangveien der (som kanskje er samme gangvei som TH bruker de gangene han går til Futurum?) og Telefonmannen fortsetter med å observere gangveien i tilfelle TH kommer til fots den dagen.

Luemannen observerer (et sted før bommen ved Futurum?) at TH kjører inn mot Futurum litt før ca kl 9.10-9.15. Luemannen gir beskjed til Telefonmannen om dette, (og Luemannen gir eventuelt beskjed til andre GM dersom Telefonmannen og Luemannen ikke var GM men hvis de kun var medhjelpere eller dersom de var flere enn 2 GM). Deretter kjører GM til huset i Sloraveien (eventuelt over plenen ved boligblokken), angriper AE og flytter henne ut fra huset og plasserer henne i en bil og kjører bort derfra.

Tror etterlyste menn («Telefonmannen» og «luemannen») er 180-188 og 176-182 cm.
https://www.dagbladet.no/nyheter/tror-etterlyste-menn-er-180-188-og-176-182-cm/70821612

Ulikt ganglag, brudd i naturlig handlingsmønster og hvor enkelt det er å beregne høyde. Dette kan politiet gjøre for å identifisere «Luemannen» og «Telefonmannen».

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/bKl7aq/eksperter-om-overvaakningsvideoen-slik-kan-politiet-analysere-de-mystiske-mennene

(26. juni-2019) Etter månedsvis med etterforskning rundt to menn som gikk utenfor Tom Hagens arbeidsplass samme dag som kona hans forsvant, legger politiet nå dette sporet bort.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/b54QLd/loerenskog-forsvinningen-avlyser-jakt-paa-futurum-mennene
Citat:

«Luemannen»: Ung, slank og lettere på tå.
«Telefonmannen»: Grovere og tyngre.

Brenna synes det mest oppsiktsvekkende ved de to mennene er den ulike bekledningen.
:

– De skiller seg ganske kraftig fra hverandre, fordi den ene har lett bekledning, mens den andre har kraftigere bekledning. Det er det samme været og på samme tidspunkt. Det vil jeg anse som mistenkelig.– Hva kan det bety?
– Jeg synes begge to virker mistenkelig på hver sin måte. Man kan påstå at den siste med jakken prøver å skjule seg, siden han kler seg som om det skulle vært uvær, sier han.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/bKl7aq/eksperter-om-overvaakningsvideoen-slik-kan-politiet-analysere-de-mystiske-mennene

Jeg tror at den første mannen hadde lett bekledning fordi han bare skulle gå et kort stykke frem til parkeringsplassen ved Futurum for deretter å gå tilbake til en bil som han skulle sette seg inn i og holde seg varm i. Og at den andre mannen var bedre kledt fordi han hadde planer om å oppholde seg utendørs i lengre tid (og planla kanskje å stå i ro skjult et sted langs den gangveien ved Futurum, og da trenger man tykkere jakke m.m. for å holde varmen) for å observere om TH kom gående til Futurum på gangveien ved Futurum.

Jeg mener at det er helt klart at de to mennene var der for å observere THs ankomst til Futurum.

Hva tror dere om dette og om det jeg skrev om i det andre innlegget (sitert over)?

Det er mange detaljer i artikkelen i linken av en som studerte videoen av Lue- og telefonmannen.

https://www.dagbladet.no/nyheter/tror-etterlyste-menn-er-180-188-og-176-182-cm/70821612

Ulikt ganglag, brudd i naturlig handlingsmønster og hvor enkelt det er å beregne høyde. Dette kan politiet gjøre for å identifisere «Luemannen» og «Telefonmannen».

(26. juni-2019) Etter månedsvis med etterforskning rundt to menn som gikk utenfor Tom Hagens arbeidsplass samme dag som kona hans forsvant, legger politiet nå dette sporet bort.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/b54QLd/loerenskog-forsvinningen-avlyser-jakt-paa-futurum-mennene

(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Vitnebeskrivelser av mennene i rød BMW i Ås:
Vitneobservasjon av Gro Eriksen:
Citat:
GE fortalte (i videointervjuet i artikkelen) at sjåføren (i den røde BMW-bilen i Ås) kunne være litt slank. Han var ikke en røslig person som satt der. Hun fortalte at hun har en formening om at passasjeren var kanskje litt fyldigere i kroppen.
https://www.tv2.no/a/11513128/

Jeg tenker at dette kan stemme med Lue-og telefonmannen og jeg er glad for at GE ønsker å snakke med politiet om overvåkningsvideoen som viser Lue- og telefonmannen på Futurum.

Gro Eriksen sier at hun også ønsker å snakke med politiet om overvåkningsvideoen som er tatt utenfor Tom Hagens arbeidsplass. Den viser to personer som passerer bygningen den morgenen Anne Elisabeth Hagen forsvant.
https://www.tv2.no/nyheter/11516304/

Vitneobservasjon av Irene:
Citat:
Jeg er enig med deg. Jeg tror at politiet kan løse saken bl.a. ved å finne frem til Futurummennene og den røde BMW X3 og de to mennene i den BMW X3-bilen som ble sett i Ås. De detaljene som vitnet fortalte om de to mennene i den bilen stemmer ganske bra med noe av bekledningen til Futurummennene.

*– Hva så du av de to som satt foran i bilen?
– Han som kjørte satt med en hette, men jeg så ikke så mye av ham. Han som satt i passasjersetet ved siden av, så jeg mer av. Han hadde en sort lue og en sort jakke.
Jeg la merke til at kvinnen i baksetet var tynnkledd med tanke på været denne dagen og i forhold til de to i forsetet som hadde ytterklær. Det så ut som at hun kun hadde en hvit bluse.

https://www.tv2.no/a/11499053/

https://www.tv2.no/a/11501354/
Senast redigerad av z-z-z 2020-06-26 kl. 03:23.
Citera
2020-06-26, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vossevangen
Hei Jof,

Dersom du med «løse detta» tenker på at noen ved endelig dom blir dømt for drap/medvirkning til drap, så tror jeg dessverre ikke det.

Har etter hvert mistet troen på at politiet vil greie det. Uten sammenlikning for øvrig, er denne saken i ferd med å ut utvikle seg som Palmesaken i Sverige gjorde, med flere sterkt motstridende teorier og ingen rettskraftig dom.
Interessant sammenligning, jeg har begynt å tvile på at saken blir løst også.

Før i tråden har saken blitt sammenlignet med Utøya-saken som ble "løst", men som jeg mener ikke ble det.
Citera
2020-06-26, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Jeg mener at hvis barna skulle ha hjulpet AEH med en skilsmisse så kunne de med ganske stor sannsynlighet blitt arveløse.

Men hvis de utførte denne planen kunne de kjempe sammen med sin far mot de slemme "kidnapperne" og politiet.
De ville fange TH i en felle slik at han skulle utbetale dem 10 Mill EUR. Samtidig hjelpe sin mor ut av et fælt ekteskap

Seperasjonspapirer signert kun AEH fra noen år tilbake tyder på at hun ville ut av ekteskapet, men noe stoppet det

Mycket konstigt och oväntat har hänt förr i världshistorien. Många krimfall visade sig vara
något helt annat än de teorier man hade rört sig med på tusentals sidor innan-
Så visst, jag kan inte säga emot.
Har själv tänkt tanken som ett tankeexperiment tidigare, men funnit det alltför (framför allt)
komplicerat för att kunna utföras ..

Om nu händelsen med den röda bilen var iscensatt för att visa TH att det verkligen var en kidnapping, hur lyckades då AEH visa "ögon som jag aldrig glömmer" som ena vittnet sa.
Blek, kontaktsökande på ett så kännbart sätt?
Nog för en äventyrlig son kan få sådan ide och genomföra den, men AEH? Skulle hon gå
med på scenerierna så långt?
Citera
2020-06-26, 03:25
Medlem
Citat:
Jeg er enig med deg. Og jeg synes at politiet burde arbeide mer med vitnenes beskrivelser av fiskerne ved Langvannet og vitnenes beskrivelser av de to mennene i den røde bilen i Ås og detaljer om mennene fra videoopptakene ved Futurum (se de to nederste sitatene om detaljer som høyde m.m.), og etterlyse alle disse mennene detaljert. Det kan kanskje hende at noen av de mennene observert i rød bil i Ås, fiskerne ved Langvannet og Lue- og telefonmannen ved Futurum er samme personer. I tillegg bør vitnene få sjansen til å bidra mer for å finne ut om noen av mennene fra de forskjellige observasjonene kan være samme personer.

Vitneobservasjoner av fiskerne ved Langvannet:
Vitne nr 1s beskrivelser:
To svartkledde menn i alderen 35–45 år som snakket østeuropeisk, antagelig ikke polsk, ettersom han forstår litt av det språket. Begge var robuste typer, spesielt den ene var muskuløs og kraftig.
(Politiets melding om den savnede kvinnen fikk mannen til å tenke på mennene – og hvor kort det er fra bryggen til huset. – Det er ikke sånn at du ikke ser huset i det hele tatt i oktober. Du ser ikke så godt som nå, når trærne ikke har blader, men du kan se noe, sier han og peker mot ekteparet Hagens hus).

Vitne nr 2s beskrivelser:
En fuglefotograf forteller at han så tre fiskere og en bil med registreringsskilter fra et østeuropeisk land ved Langvannet, nært ekteparet Hagens hus, den 29. oktober 2018.
Vitnet anslår de to som fisket sammen til å være i slutten av 20-årene, og den tredje mannen i 50-år.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/l1o81y/nytt-vitne-i-loerenskog-saa-mystiske-menn-med-fiskestang-og-telelinse

Detaljer om Luemannen og telefonmannen (+ litt teorier ) :

(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Vitnebeskrivelser av mennene i rød BMW i Ås:

Jag kunde ha skrivit detta själv! Det är vad jag tror!
Jag tror absolut inte att de tre episoderna med två (vid ena observationen av fiskarna: tre) män
är tillfälligheter.
Det enda är att den som såg två fiskare såg två kraftiga män.
Vid Futurum ser man en lång, smal och en något kortare, mer kraftig.

Men säg att det handlar om fler ... ett kriminellt kompisgäng som turas om att ha olika
roller. Inte omöjligt eller konstigt.

Oavsett barnens eller TH:s roll (de två vid Futurum kan ha varit där för att ge tecken till TH) i ev kidnapping, så är just dessa tre observationer något av det
mest intressanta hittills, i den här gåtan.
Citera
2020-06-26, 03:38
Medlem
Citat:
Men det kan være andre likheter, som feks kroppsbygning og høyde på mennene, lue, hette, jakker maske/baklava el.l. osv og fargen på disse.

Ja jag tror nog på vittnena och på att detta ena vittnet tycker sig kunna säga något om likheter mellan två män i den röda bilen - och två män utanför Futurum.
Den ena med mörk luva, känslan av att den ena försökte skyla sig, den ena smal, den andra kraftigare, i båda fallen.
I ena fallet avvikelser från ett naturligt mönster (Futurum), i det andra med AEH-liknande skräckslagen dam i baksätet.
Man ska inte heller alltid bortse från aningar och intuition, när en händelse redan uppfyllt
kriterier på att vara intressant för fallet.
Stämmer A (vad som faktiskt var) så stämmer antagligen B (intuition) också till minst 50 %, från samma vittne.
Senast redigerad av Moschata 2020-06-26 kl. 03:40.
Citera
2020-06-26, 03:42
Medlem
Opplever mye spennende dette vitnet i ås
Citera
2020-06-26, 03:58
Medlem
Citat:
Jag kunde ha skrivit detta själv! Det är vad jag tror!
Jag tror absolut inte att de tre episoderna med två (vid ena observationen av fiskarna: tre) män
är tillfälligheter.
Det enda är att den som såg två fiskare såg två kraftiga män.
Vid Futurum ser man en lång, smal och en något kortare, mer kraftig.

Men säg att det handlar om fler ... ett kriminellt kompisgäng som turas om att ha olika
roller. Inte omöjligt eller konstigt.

Oavsett barnens eller TH:s roll (de två vid Futurum kan ha varit där för att ge tecken till TH) i ev kidnapping, så är just dessa tre observationer något av det
mest intressanta hittills, i den här gåtan.
Takk! :-) Jeg er enig med deg i at dette ikke er tilfeldigheter og jeg tror også at dette kan ha vært en kriminell kompisgjeng og at de kanskje var 3 eller 4 menn.

Din teori om å gi tegn ved Futurum, er også en mulighet.

Jeg tenker at hvis flere har sett fiskerne og hvis noen tilfeldigvis har fotografert fiskerne eller den bilen med østeuropeiske skilter som et vitne så nær fiskeplassen (vitnet antok at det var fiskernes bil), så kommer folk til å se på sine fotografier og levere de inn til politiet og kontakte politiet og fortelle om sine observasjoner og signalement av fiskerne hvis politiet sender ut en etterlysning av eventuelle observasjoner og fotografier av fiskerne ved Langvannet. Men det er veldig synd at det har gått så lang tid. Fiskerne burde ha vært etterlyst tidlig i saken. Fiskerne ved Langvannet har ikke vært etterlyst.

Og hvor kan de ha bodd mens de var i Lørenskog? Fiskerne ble observert flere dager ved Langvannet i september/oktober 2018. Hvis de bodde i Lørenskog, kanskje de bodde et sted der det var korttidsutleie av leiligheter? Kanskje noen husker å ha leid ut leilighet til noen som stemmer med beskrivelsene av mennene? Mest trolig bodde de vel et annet sted enn i Lørenskog og reiste på dagsturer til Lørenskog, kanskje.
Citera
2020-06-26, 04:13
Medlem
Citat:
Ja jag tror nog på vittnena och på att detta ena vittnet tycker sig kunna säga något om likheter mellan två män i den röda bilen - och två män utanför Futurum.
Den ena med mörk luva, känslan av att den ena försökte skyla sig, den ena smal, den andra kraftigare, i båda fallen.
I ena fallet avvikelser från ett naturligt mönster (Futurum), i det andra med AEH-liknande skräckslagen dam i baksätet.
Man ska inte heller alltid bortse från aningar och intuition, när en händelse redan uppfyllt
kriterier på att vara intressant för fallet.
Stämmer A (vad som faktiskt var) så stämmer antagligen B (intuition) också till minst 50 %, från samma vittne.

Jeg er enig med deg. Du og flere andre la merke til at Futurum-mennene hadde dekket ansiktet med noe. Det var veldig godt observert! :-) Jeg la ikke merke til dette før dere skrev om det. I en av avisartiklene om Futurummennene, var det en som skrev (etter å ha studert videoopptakene) at han tror at den ene mannen har lys hud men at det kan hende at han hadde lyse hansker på. Jeg er usikker. Men på videoen fra Futurum ser hendene kritthvite ut mot den mørke jakken, så jeg tror at det er hvite hansker eller votter den ene mannen har på seg.

Citat:
Der tyckte jag också - en av dem hade något för ansiktet. Större än ett "corona-munskydd".
Men det väcker ju uppmärksamhet! Liksom mannen i finlandshette i röd BMWx3.
Konstigt alltihop!
Citera
2020-06-26, 04:25
Medlem
Citat:
Takk! :-) Jeg er enig med deg i at dette ikke er tilfeldigheter og jeg tror også at dette kan ha vært en kriminell kompisgjeng og at de kanskje var 3 eller 4 menn.

Din teori om å gi tegn ved Futurum, er også en mulighet.

Jeg tenker at hvis flere har sett fiskerne og hvis noen tilfeldigvis har fotografert fiskerne eller den bilen med østeuropeiske skilter som et vitne så nær fiskeplassen (vitnet antok at det var fiskernes bil), så kommer folk til å se på sine fotografier og levere de inn til politiet og kontakte politiet og fortelle om sine observasjoner og signalement av fiskerne hvis politiet sender ut en etterlysning av eventuelle observasjoner og fotografier av fiskerne ved Langvannet. Men det er veldig synd at det har gått så lang tid. Fiskerne burde ha vært etterlyst tidlig i saken. Fiskerne ved Langvannet har ikke vært etterlyst.

Og hvor kan de ha bodd mens de var i Lørenskog? Fiskerne ble observert flere dager ved Langvannet i september/oktober 2018. Hvis de bodde i Lørenskog, kanskje de bodde et sted der det var korttidsutleie av leiligheter? Kanskje noen husker å ha leid ut leilighet til noen som stemmer med beskrivelsene av mennene? Mest trolig bodde de vel et annet sted enn i Lørenskog og reiste på dagsturer til Lørenskog, kanskje.

Om de två fiskarna är relevanta för fallet:
Är de smarta så kan de ha sovit i bilen, med extra värme.
Eller sovit utanför Lörenskog. Kanske med falska namn.

Såg man dem inte efter 31 oktober?? ... ...
Senast redigerad av Moschata 2020-06-26 kl. 04:31.
Citera
2020-06-26, 04:32
Medlem
Citat:
Är de smarta så kan de ha sovit i bilen, med extra värme.
Eller sovit utanför Lörenskog. Kanske med falska namn.

Såg man dem inte efter 31 oktober?? ... ...
De fiskerne ble ikke sett ved fiskeplassen etter 31. oktober av noen av de to vitnene.

Vitne nr 1: mener det var i september og/eller oktober at han observerte fiskerne. To ganger før forsvinningen så han disse mennene: På en brygge ved Langvannet – bare 100 meter i luftlinje fra Hagens hus.

Fuglefotografen: Han ser av datomerkingen på kameraet sitt at han tok bilder den 29. oktober mellom klokken 10.30 og 12.00 – to dager før forsvinningen. Han mener at det er høyst sannsynlig at det var denne dagen han så de tre fiskerne. Fuglefotografen mener at han verken har sett bilen eller fiskerne etter 31. oktober – dagen da Anne-Elisabeth Hagen forsvant.
Fuglefotograf forteller at han så en bil med østeuropeiske registreringsskilt parkert her både den 29. oktober og en annen dag i høst.

Ja, de har sikkert sovet utenfor Lørenskog, for å unngå å bli gjenkjent flere steder i lørenskog.
Senast redigerad av z-z-z 2020-06-26 kl. 04:36.
Citera
2020-06-26, 04:35
Medlem
Citat:
Jeg er enig med deg. Du og flere andre la merke til at Futurum-mennene hadde dekket ansiktet med noe. Det var veldig godt observert! :-) Jeg la ikke merke til dette før dere skrev om det. I en av avisartiklene om Futurummennene, var det en som skrev (etter å ha studert videoopptakene) at han tror at den ene mannen har lys hud men at det kan hende at han hadde lyse hansker på. Jeg er usikker. Men på videoen fra Futurum ser hendene kritthvite ut mot den mørke jakken, så jeg tror at det er hvite hansker eller votter den ene mannen har på seg.

Ja jag tyckte också den ena hade ljusa händer och funderade på om det var vita handskar.
Men vita handskar är väl det sista en GM har på sig vid aktuellt tillfälle ...?!
Undrar i så fall varför man väljer vitt när man går synligt på vägen.
Citera
2020-06-26, 04:40
Medlem
Citat:
De fiskerne ble ikke sett ved fiskeplassen etter 31. oktober av noen av de to vitnene.

Vitne nr 1: mener det var i september og/eller oktober at han observerte fiskerne. To ganger før forsvinningen så han disse mennene: På en brygge ved Langvannet – bare 100 meter i luftlinje fra Hagens hus.

Fuglefotografen: Han ser av datomerkingen på kameraet sitt at han tok bilder den 29. oktober mellom klokken 10.30 og 12.00 – to dager før forsvinningen. Han mener at det er høyst sannsynlig at det var denne dagen han så de tre fiskerne. Fuglefotografen mener at han verken har sett bilen eller fiskerne etter 31. oktober – dagen da Anne-Elisabeth Hagen forsvant.
Fuglefotograf forteller at han så en bil med østeuropeiske registreringsskilt parkert her både den 29. oktober og en annen dag i høst.

Ja, de har sikkert sovet utenfor Lørenskog, for å unngå å bli gjenkjent flere steder i lørenskog.

Mycket intressant. Kusligt!!
Får en stark känsla här ... (om intuition är tillåtet för att lösa krimgåtor..)-
En stor miss att inte efterlysa dem. Har man hyrt ut ett rum under hösten -18 så minns man det säkert idag. Hur kan man övertala polisen att göra det nu?
Förresten ..
Om TH har egna undersökningar borde en sådan privat efterlysning ha dykt upp i media.
liksom angående den röda bilen och männen vid Futurum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in