2020-06-25, 20:52
Medlem
Ja man får ha sex i ett tält på en camping. Frågan är hur lämpligt det är. Personligen tycker jag det är väldigt WT att ha sex i publika sammanhang. Du borde be om ursäkt fr att du inte kan tygla dina lustar.
Citera
2020-06-25, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleKnall
Ja vi kanske har det. Men vem fan smäller upp tältet bredvid vårat. Två unga vuxna som man bör ana söker avskildhet, speciellt med tanke på tältplaceringen. Det var första gången jag var på en camping men någonstans i den uppenbarligen heliga camping-kodexen måste det väl ändå finnas någon paragraf som syftar till att man ska få ligga lite. Eller måste man ha en husvagn och lyssna på "i can jive" till klockan 02 på natten för det?
dom blev väl tilldelade den platsen inte som att man får välja var man placerar sitt tält på campingen.
Citera
2020-06-25, 22:36
Avstängd
Har du inte fått ngn uppfostran eller? Klart man visar hänsyn på en camping och vissa grejer vill inte folk höra, som att ni knullar eller du sitter och trycker på skithuset. Det blev uppenbarligen tyst för att folk gått och lagt sig/försökte sova. Har själv haft trashpolare som knullat i samma rum, respektlöst beteende.

Som blattelover kunde du väl åkt till rinkeby torg och satt upp tältet istället, långt ifrån "orangutanger" och kanske mer folk i din smak.
Citera
2020-06-25, 22:42
Medlem
Tvonds avatar
Klart det går bra knulla på camping. Det knullas som bara den i både Tält, Husvagnar och Husbilar på campingplatser runt om i vårt avlånga land. Dock behöver man ju inte låta som en brunstig Älg när man idkar älskog.
Citera
2020-06-25, 23:19
Medlem
Det är ju själva fan att man inte ens kan få fira semestern i fred utan att ni ska in där också och glo så ögonen håller på att ploppa ur huvudet.

Gå nån jävla vandringsled eller köp en kajakjävel och håll dig ute i ytterskärgården och sitt där och uggla i skuggan med solskyddsfaktor 80 som alla andra akademiker om du har problem med vanligt folk.

Annars tar du seden dit du kommer och visar folk respekt om du nu nödvändigtvis ska in där och sitta och glo och fördöma.

Har du inte fått någon som helst uppfostran?

Nu tror jag iofs att det här är en trolltråd, akademiker ingår väl oftast i resonemangsäktenskap och finns det mot förmodan något som liknar äkta åtrå är dom väl i regel allt för hämmade för att ge sig hän på en camping på ett sätt som ens skulle få tältduken att fladdra lite.
Senast redigerad av rotebro-conny 2020-06-25 kl. 23:27.
Citera
2020-06-26, 01:38
Medlem
StefanHeterJags avatar
Göka på. Klarar man inte av att höra folk som gökar ska man inte ta in på camping.
Citera
2020-06-26, 06:22
Medlem
Doubts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleKnall
Hej kära flashbackare!

Under midsommarhelgen tog jag och min flickvän oss friheten att fly storstadens värme för att söka frid i den fina naturen (trodde vi). Med tog vi ett tält av storleken litet och åkte utan att ha några egentliga planer angående vart i vårt resmål vi skulle spendera natten. Efter en härlig dag i solen beslutade vi att inte försöka tälta i skogen utan sökte upp en camping där förnödenheter som toalett och dusch fanns.

Vi väntade oss en lugn kväll men när vi kom till campingen märkte vi till vår fasa att så inte skulle bli fallet; på campingen lurade nämligen HELA white-trash-eliten. Gubbar med stora av solen röda magar och "snabba" glasögon som inte tänkte en sekund extra innan de släpte lös den största av brakfisar på toaletten.

Vi hittade emellertid en plats en bit från dessa orangutanger och slog upp vårt tält på en avskild plats. Ju längre tiden gick desto fler tält dök upp i närheten av vårat. Jag och min flickvän duschade och spenderade sedan resterande delen av kvällen i tältet. Vi såg inte ut men hörde att en barnfamilj slog läger relativt nära vårt tält. När vi låg där och tittade på film flög fan i oss och vi blev kåta båda två. Vi hörde inte längre några röster utanför så vi drog slutsatsen att alla somnat och började göka. Vi var inte direkt högljudda men betedde oss samtidigt inte som att svärmor låg i rummet bredvid.

Morgonen därpå kom ett äldre par fram till mig och gav mig en monumental utskällning. Tydligen hade de fått säga till sina barn att det var "De badande fåglarna som lät". Tänkte först att de var dumma i huvudet som lade sig i vad vi gjorde om nätterna men nu när det gått några dagar har jag fått JÄVLIGT dåligt samvete. Visst jag kommer aldrig träffa dem igen men tänk om vi ärrat deras bar för livet. Å andra sidan, vad fan tänker de när de väljer att placera sitt tält bredvid två unga vuxnas på en avskilld del av campingen.

Behöver fan hjälp med detta, det är ett moraliskt dilemma som ger mig sömnlösa nätter. Har vi gjort fel??

Fel och fel, det är troligen inte olagligt. Men på en camping handlar det mycket om ömsesidig respekt eftersom man bor tätt med tunna väggar.
Och du säger själv att ni låg tysta och såg film när dom satte upp tältet på en avskild, lugn, del av campingen. Vad ville du att dom skulle gjort, öppnat tältfliken och frågat om ni tänkte knulla så hela?grannskapet vaknade?
Du behöver inte bry dig om andra i närheten, men kom sen då inte heller att klaga när det är du som råkar ut för det. Så om deras ungar börjar leva rövare och skrika klockan fem, eller om några fyllon skrålar sånger hela natten precis bredvid, tycker inte du att ni behöver respektera andra på campingen så ska du inte räkna med någon respekt själv.
Citera
2020-06-26, 11:31
Avstängd
Vit-Brandbils avatar
Jag tycker det är helt ok att knulla i tältet och folk runt omkring får väl helt enkelt vara bereda på att grannarna på en camping kan låta. Ibland är det musik och ibland är det stön.

Aftonhoran kör dessutom idag en genomgång hur man får till det bästa bilsexet. Vet inte om det är ok på en camping men immar bara rutorna ordentligt så är det väl inget att klaga över. Tyvärr så är det PLUS-artikel.
https://www.aftonbladet.se/bil/a/Op4...-komma-i-bilen

Samtidigt så är det ok att en hel stad som Stockholm springer runt och visar brösten eller kuken en dag om året och tycker det är charmigt. Då står väl dessutom barnfamiljerna och tittar bäst de kan för att det är så folkligt att vara bög eller flata. Jag pratar om Stockholm Pride.
Citera
2020-06-26, 14:39
Medlem
Antar att du har lärt dig att tält inte är ljudisolerade

De skyddar bra mot regn och vind, men absolut inte ljud. Det är som att ligga bredvid någon i samma rum. Man ser inte, men man hör ALLT!
Citera
2020-06-28, 11:44
Medlem
Sun Rulers avatar
Från resor till Barn och familj. /Moderator
Citera
2020-06-28, 12:24
Medlem
Är det inte det folk gör på campingar?
Citera
2020-06-28, 12:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Är det inte det folk gör på campingar?
Troligen, jag har ju svårt att tänka mig att alla campare hoppar över det roligaste med semestern för "grannars" skull.

Husvagnarna brukar ju för övrigt vara en hit att titta på när ungarna är iväg på lekplatsen/minigolfen etc ... knirr knarr...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in