Citat:
Ursprungligen postat av
Hakadaki
Hvis TH brukte en gammeldags Nokia så kan det være at telefonen har slettet disse anropene av seg selv.
Mener å huske tilbake at min gamle Nokia kun husket på de 10 siste anrop PR tlf nr jeg hadde ringt/mottatt og at resten da ble slettet automatisk. Jeg er helt sikker på at den kun hadde plass til maks 15 SMS før man måtte slette f.eks så det er ikke utenkelig at det samme gjaldt anrop.
Vet vi nøyaktig hvilken modell TH har? Mener å ha lest en eldre Nokia, men hvilken?
Hvis det hadde vært slik som du sier, så hadde politiet funnet det ut gjennom tester. Jeg vil tro at det er samtaler som er eldre enn de to rundt kl 10 om morgenen som de fant i loggen, men ikke disse to samtalene, og at de derfor stiller seg undrende. TH selv sier vel sikkert noe sånn som "vet ikke" "husker ikke".
Vet ikke hvilken modell det skal være snakk om, 3310 eller noe, blir bare gjetning.
Men jeg tviler på at det en en telefon som er så utrolig gammel. Batteriene og tastene blir jo utslitt etter noen få år.
Men på tv-opptakene når han sto utenfor politistasjonen nå sist, så hadde han en smarttelefon.
Tror ikke at disse samtalene har forsvunnet fra loggen av seg selv.