2020-06-25, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Basert på modell, farge, årsmodell OG dette tanklokket, finner politiet denne bilen LETT, dersom de ønsker. Men det ser ikke ut som de ønsker. Dette lokket er ikke standard, og må mest trolig "hukes av" som tileggsutstyr i utstyrslista når du bestiller bilen ny. For å ønske en slik detalj må du være interessert i bmw. Svært svært få er levert med dette. Å lokket stemmer jo 100% med det vitne nr 1 forklarer. "Rød X3, med stålfarget / grått tanklokk som hadde en logo på seg"

Hvorfor finner ikke Holden og Tom Hagen ut dette? Kan det være så at politiet har sporet opp alle biler, eller kanske funnet ut at en slik bil ikke var i Brekkeveien i givne tidspunkt?
Citera
2020-06-25, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Ja han har sikkert vært verdens beste far. Derfor støtter de han slik nå. Alle sammen. Pappa må ha rett - ikke politiet.

De ønsker at dette skal handle om ekte kidnapping. Det har tross alt vært to vitne-observasjoner av en "desperat" dame i en rød BMW X3 på vei ut av Norge den dagen.
De voksne unger støtter ham pga han er fyll av penger.ikke noe annet.Han har vært slem mot kone.Han er vrien som en drage.
Citera
2020-06-25, 13:38
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnneElisabethHagen
Funn av levninger i Hagen-saken!

shorturl.at/FKNSV

Kom dusøren til sin rett!?!?

DET ER RESPEKTLØST,FREKT OG UVERDIG AV DEG Å BRUKE OFFERETS NAVN SOM PROFIL NAVN!!
DET ER FRASTØTENDE FOR FLERE ENN MEG!!
Citera
2020-06-25, 13:43
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akershus
Du skal ha ros for å ha arbeidet med denne teorien! Jeg er ikke enig med deg, men setter pris pris på folk som evner å tenke utenfor boksen.
Du må ikke bry deg om tåpelige utsagn som "Problemet ditt er at du tror alle er interessert i å lese hva du "tror" eller hva jeg "tror" for den saks skyld."
Andre følger opp med "Har du fått heteslag? Kombinert med "hjemmeferiekontor"og drikke fra vinmonopolet?"
Dette sier mye om nivået!

Støttes,er helt enig! Det er et så lavt nivå blitt,så gidder ikke mer her. Ha det bra dere
andre og ha en deilig sommer!
Citera
2020-06-25, 13:47
Medlem
Legokatts avatar
Jeg finner det merkelige at politiet ikke har klart å framskaffe nok bevis mot TH for å få han varetektsfengslet. De har undersøkt boligen hans veldig nøye. At han fortsatt ikke er arrestert, mener jeg tyder på at noe helt annet har skjedd.
Saken drar veldig ut i tid. Kan tyde på at politiet rett og slett ikke har nok bevis mot TH. Kan tyde på at de ble lurt, eller at de i tillegg har en annen mistanke.
Citera
2020-06-25, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Jeg finner det merkelige at politiet ikke har klart å framskaffe nok bevis mot TH for å få han varetektsfengslet. De har undersøkt boligen hans veldig nøye. At han fortsatt ikke er arrestert, mener jeg tyder på at noe helt annet har skjedd.
Saken drar veldig ut i tid. Kan tyde på at politiet rett og slett ikke har nok bevis mot TH. Kan tyde på at de ble lurt, eller at de i tillegg har en annen mistanke.

Jeg mener å ha lest her før at sønnen har stått i sterkt lys hos politiet. Var noen som skrev noe om at de trodde at sønnen og ru ble overvåket når de pågrep TH for å se om det var noe kommunikasjon. Har ikke annelse om dette er fakta eller teori. Men har plukket det på tråen her. Hva tror du om det?
Citera
2020-06-25, 13:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Egentlig ser jeg ingen grunn til at TH skulle slette de to anropene.

Du sier jo selv at det ville manglet anrop i loggen, hvis en falsk basestasjon hadde blitt brukt. Så da er vi enig om det, at en falsk basestasjon kunne gjort at de to anropene ikke ble synlig i loggen.

Vi tar utgangspunkt i at handlingen er planlagt.
Som du kan lese om i lenken og i innlegget jeg skrev, så er det mulig å overvåke familien over lang tid med et slik system. Det var hovedsaklig det og kommunikasjon mellom gjerningsmennene, jeg mente at en falsk basestasjon kunne blitt brukt til.
Det ville blitt vanskelig å oppdage at ett og annet anrop eller SMS manglet i loggen, gjennom en tidsperiode på et halvt år, og jeg tviler på at politiet har undersøkt dette.

Jeg mener ikke at det har blitt benyttet falsk basestasjon ifm familiens anrop og SMSer på forsvinningsdagen (bortsett fra THs anrop til AEH kl 10:06 og kl 10:07).

Kidnapperne kan ha benyttet falsk basestasjon for å kommunisere på forsvinningsdagen.

Slik jeg forstår det så vil slik overvåking være lettere, hvis vedkommende som overvåkes har en gammel mobil (2G), som i THs tilfelle (kanskje AEH også?).

Det er snakk om loggen på THs telefon, og at de ikke fant gjenn de to samtalene der, men som de hadde funnet i basestasjonen. Det har ikke vært benyttet falsk basestasjon. Da hadde politiet funnet ut av det.
Citera
2020-06-25, 13:54
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakadaki
Hvis TH brukte en gammeldags Nokia så kan det være at telefonen har slettet disse anropene av seg selv.
Mener å huske tilbake at min gamle Nokia kun husket på de 10 siste anrop PR tlf nr jeg hadde ringt/mottatt og at resten da ble slettet automatisk. Jeg er helt sikker på at den kun hadde plass til maks 15 SMS før man måtte slette f.eks så det er ikke utenkelig at det samme gjaldt anrop.
Vet vi nøyaktig hvilken modell TH har? Mener å ha lest en eldre Nokia, men hvilken?

Har en sånn Nokia! Anrop lagrer kun 10 stk!! Sms ,lagrer ca kun 15,og man må slette ofte.
Har ikke politiet tatt dette med i granskingen? Er ikke så veldig gammel.Det var mer lagringsplass på de eldste Nokiane enn de fra siste ca 4-5 årene.
Senast redigerad av Nyvaaken 2020-06-25 kl. 14:02.
Citera
2020-06-25, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommerful90
Korrupt/jobber mer for TEH og barna... you pick... Han gjør iallfall ikke jobben sin.

Du skrev at bistandsadvokaten var "kjøpt og betalt av TH". Hvis du ikke skjønner at dette innebærer en grov anklage om korrupsjon, så kan jeg dessverre ikke hjelpe deg!
Citera
2020-06-25, 14:04
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akershus
Du skal ha ros for å ha arbeidet med denne teorien! Jeg er ikke enig med deg, men setter pris pris på folk som evner å tenke utenfor boksen.
Du må ikke bry deg om tåpelige utsagn som "Problemet ditt er at du tror alle er interessert i å lese hva du "tror" eller hva jeg "tror" for den saks skyld."
Andre følger opp med "Har du fått heteslag? Kombinert med "hjemmeferiekontor"og drikke fra vinmonopolet?"
Dette sier mye om nivået!
Slike karakteristikker bryr jeg meg ikke om. Tyder på at man ikke har saklige motargumenter.
Saklige motargumenter motas med takk
Citera
2020-06-25, 14:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hakadaki
Hvis TH brukte en gammeldags Nokia så kan det være at telefonen har slettet disse anropene av seg selv.
Mener å huske tilbake at min gamle Nokia kun husket på de 10 siste anrop PR tlf nr jeg hadde ringt/mottatt og at resten da ble slettet automatisk. Jeg er helt sikker på at den kun hadde plass til maks 15 SMS før man måtte slette f.eks så det er ikke utenkelig at det samme gjaldt anrop.
Vet vi nøyaktig hvilken modell TH har? Mener å ha lest en eldre Nokia, men hvilken?

Hvis det hadde vært slik som du sier, så hadde politiet funnet det ut gjennom tester. Jeg vil tro at det er samtaler som er eldre enn de to rundt kl 10 om morgenen som de fant i loggen, men ikke disse to samtalene, og at de derfor stiller seg undrende. TH selv sier vel sikkert noe sånn som "vet ikke" "husker ikke".
Vet ikke hvilken modell det skal være snakk om, 3310 eller noe, blir bare gjetning.
Men jeg tviler på at det en en telefon som er så utrolig gammel. Batteriene og tastene blir jo utslitt etter noen få år.
Men på tv-opptakene når han sto utenfor politistasjonen nå sist, så hadde han en smarttelefon.
Tror ikke at disse samtalene har forsvunnet fra loggen av seg selv.
Citera
2020-06-25, 14:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Det er snakk om loggen på THs telefon, og at de ikke fant gjenn de to samtalene der, men som de hadde funnet i basestasjonen. Det har ikke vært benyttet falsk basestasjon. Da hadde politiet funnet ut av det.
Jeg har ikke fått med meg at det er bekreftet at politiet har funnet anropene i basestasjonen.
Har du link til den informasjonen?

Jeg har antatt at politiet fant "de to slettede anropene" fra TH, i loggen til AEHs mobil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in