2020-06-25, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wildcard474
Kan noe poste ett bilde av dette tanklokket?
Hvor ligger denne bilen som vi snakker om?
Finn.no? Farge rød? Kan ikke finne den..
Har bilde av en x3 med slikt tanklokk. Men veit ikke hvordan jeg får til og laste opp bildet her i forumet
Citera
2020-06-25, 12:21
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hybridbil
Har du fått heteslag? Kombinert med "hjemmeferiekontor"og drikke fra vinmonopolet?

Skulle det vise seg at eventyret ditt stemmer, så bør hun få en klekkelig regning for politi, advokater osv.
Les teorien. Test den.
Denne saken drar ut i tid, og den virker ikke som den er i nærheten av å bli oppklart. Politiet klarte ikke å varetektsfengsle TH. Da må man tenke anderledes. Se saken med nye øyne.
Citera
2020-06-25, 12:23
Medlem
GG99Slayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Har bilde av en x3 med slikt tanklokk. Men veit ikke hvordan jeg får til og laste opp bildet her i forumet

bare last opp i imgur ect og post link, dem vet tydeligvis ikke hva [img.][/img.] er i sverige..
Citera
2020-06-25, 12:25
Medlem
Ang. Legokatt-teorien om å fake sin egen kidnapping og leve sorgløst på hemmelig adresse og i skjul:

Jeg kjenner mange bestemødre. Har forsåvidt også bestemødre til mine barn. Felles for alle er at når barnebarn blir født skapes en (ny) link til egne/eget barn. Mange foreldre (min erfaring gjelder primært mødre) opplever en slags sorg når barna blir voksne og flytter ut. Et samlivsbrudd man er forberedt på, men likevel oppleves tungt. Når så barnebarn kommer til verden skapes nye bånd til egne barn, via barnebarn. Jeg vet at de fleste bestemødre jeg kjenner ville gjort hva som helst for barnebarna!

Med dette i tankene finner jeg det høyest usannsynlig at AE har valgt å «forsvinne» frivillig på denne måten og samtidig gi avkall på barn og barnebarn. Just my two cents..
Citera
2020-06-25, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer
bare last opp i imgur ect og post link, dem vet tydeligvis ikke hva [img.][/img.] er i sverige..

Veit ikke om jeg fikk til, men prøv her😂

https://imgur.com/fdMPFrW
Citera
2020-06-25, 12:31
Medlem
Fargen, dyp rød.. Tilsier atvdet skal være en 2012 2013 mod. Meget få eksemplarer med denne farge kombinert med dette tanklokket. Meget få.
Citera
2020-06-25, 12:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Les teorien. Test den.
Denne saken drar ut i tid, og den virker ikke som den er i nærheten av å bli oppklart. Politiet klarte ikke å varetektsfengsle TH. Da må man tenke anderledes. Se saken med nye øyne.

Har lest den. Men jeg er sikker på at politiet sitter på mengder av materiell som gjør at teorien din ryker i første sving. Men du skal ha for underholdninga. Det kan være nyttig å slippe løs fantasien av og til, og se ting fra en annen vinkel.
Citera
2020-06-25, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Veit ikke om jeg fikk til, men prøv her😂

https://imgur.com/fdMPFrW

Tusen takk, det funket!

Det tanklokket der skiller seg ut, det kan være umulig mange røde X3 med det tanklokket..
det må vel kunne finnes ut av..
Citera
2020-06-25, 12:35
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer
Problemet ditt er at du tror alle er interessert i å lese hva du "tror" eller hva jeg "tror" for den saks skyld.

Det jeg har lyst å snakke om her, er "bevisene" som taler for og imot, ikke svada eventyrhistorier om ditt å datt som er rein synsing.
Teorien er bygd på faktiske hendelser, og informasjon fra media. Historien er konstruert på bakgrunn av fakta.
Dette er et anonymt forum. Jeg skriver ikke for oppmerksomhet.

Jeg har vært åpen for de fleste teorier men kommer alltid til at noe ikke virker logisk og ikke stemmer med dem.
Citera
2020-06-25, 12:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
En basestasjon kan ikke slette en oppringningslogg. Det er TH selv som har slettet disse for at politiet ikke skal finne det ut. Han tenkte litt for kjapt der. Alle drapssaker har sine småfeil, og dette er en av de feilene han har gjordt. Hvis det hadde vært benyttet falsk basestasjon så hadde jo politiet funnet ut av det. Det ville vært "hull" i loggene. Altså logger man ikke finner.
Egentlig ser jeg ingen grunn til at TH skulle slette de to anropene.

Du sier jo selv at det ville manglet anrop i loggen, hvis en falsk basestasjon hadde blitt brukt. Så da er vi enig om det, at en falsk basestasjon kunne gjort at de to anropene ikke ble synlig i loggen.

Vi tar utgangspunkt i at handlingen er planlagt.
Som du kan lese om i lenken og i innlegget jeg skrev, så er det mulig å overvåke familien over lang tid med et slik system. Det var hovedsaklig det og kommunikasjon mellom gjerningsmennene, jeg mente at en falsk basestasjon kunne blitt brukt til.
Det ville blitt vanskelig å oppdage at ett og annet anrop eller SMS manglet i loggen, gjennom en tidsperiode på et halvt år, og jeg tviler på at politiet har undersøkt dette.

Jeg mener ikke at det har blitt benyttet falsk basestasjon ifm familiens anrop og SMSer på forsvinningsdagen (bortsett fra THs anrop til AEH kl 10:06 og kl 10:07).

Kidnapperne kan ha benyttet falsk basestasjon for å kommunisere på forsvinningsdagen.

Slik jeg forstår det så vil slik overvåking være lettere, hvis vedkommende som overvåkes har en gammel mobil (2G), som i THs tilfelle (kanskje AEH også?).
Citera
2020-06-25, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wildcard474
Tusen takk, det funket!

Det tanklokket der skiller seg ut, det kan være umulig mange røde X3 med det tanklokket..
det må vel kunne finnes ut av..

Tipper det er under 10 stk røde x3 2012-2013 med dette lokket i Norge.
Citera
2020-06-25, 12:42
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hybridbil
Har lest den. Men jeg er sikker på at politiet sitter på mengder av materiell som gjør at teorien din ryker i første sving. Men du skal ha for underholdninga. Det kan være nyttig å slippe løs fantasien av og til, og se ting fra en annen vinkel.
Hvis det eneste du klarer å finne som motargument mot teorien er at politiet kanskje har annet materiale som vi ikke vet om - kan tyde på at den kan stemme.

Det er viktig å se saken fra flere sider
Kan saken handle om noe annet en drap/ekte kidnapping
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in