Citat:
Ursprungligen postat av
hoppsann
JM har varit en pajas sedan början av tråden.
För några månader sedan verkade han njuta av att fantisera ihop blodiga detaljer om hur HD slog sönder knäna på LW och hur hon sedan fortsatte att slå medan SD höll fast LW..
Nu var du osannfärdig med ditt påstående gällande att MGM skulle ha hållit fast BO:et bakom Bu-p:et under tiden som den före detta MGK slog sönder knäna på BO:et.
Däremot till ovan sagt har jag tidigare framfört att den före detta MGK slog ett slag på varje knä för att sålunda få BO:et att falla försvarslöst till marken och därefter lämnat brottsplatsen och efter det, låtit MGM fortsätta och misshandla BO:et på egen hand.
Vidare sagt skrev jag tidigare vid några tillfällen att detta var endast något som jag tänkte på ... hur❗det eventuellt hade kunnat gått till bakom Bu-p:et då BO:et misshandlades.
Jag har även tidigare framfört tanken om att den före detta MGK kunde ha gömt sig bakom ett träd eller en buske och sedan rusat fram och upp bakom ryggen på BO:et och sedan låst BO:et:s armar bakifrån under tiden som BO:et då stod och pratade med MGM öga mot öga.
Sedan kan du ju iakttaga de bilder som kriminalteknikerna tidigare tog [fotograferat] gällande BO:et kläder, så ser du hur mycket blod det verkligen fanns på BO:et:s kläder.
Det du framfört i ditt inlägg överensstämmer inte med verkligheten gällande vad jag tidigare skrivit i mina inlägg om MGM och den före detta MGK samt BO:et.
Mvh/ @JokerMannen