Citat:
Ursprungligen postat av
KansasCityFagot
Vad jag hade hoppats på att du skulle ha sett är att det verkligen ser ut som om en mygga skitit när en intakt kula går igenom tyg.
Jag har bevittnat en påskjutning som visade sig vara av mindre kaliber än .357 Winchester Magnum. Hål i låret. Ett jävla stort hål, både in och ut. Det visade sig vara 9 x 19 Parabellum. Träffade lårbenet och killen fick gå med kryckor i några veckor. Han haltar lite än idag när jag ser honom i centrum, fast det skedde 2009. Vi brukar morsa för det var jag som ringde ambulans. True story, inget skitsnack.
Citat:
När jag låg i lumpen brukade vi busa och skjuta automateld med AK4:an, (7,62 millimeter, full metal jacket), genom påsarna med sågspån vi hade som skjutstöd på skjutbanan. Det rann inte en droppe sågspån ur påsarna innan de var fullständigt sönderpepprade.
Vad du gjorde i lumpen skiter jag fullständigt i. Ni kanske sköt med ärtbössor som Knattarna.
Förutom att jag vill se obduktionsbilder av OP så vill jag se en testskjutning av en Smith & Wesson .357 Winchester Magnum och vad den gör med en slips när kulan går från ryggen till bröstet. NU!