Jodå, #twexit trendar, och folk vallfärdar till Parler i detta nu. @jack blir nog ingen happy camper vad det lider, Twitter tvärdyker på börsen, men, han får skylla sig själv. Den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket.
Som sådant verkar Parler vara mycket trevligare uppbyggt än Twitter, finns t.o.m TIP funktion upptäckte jag nyss, där man kan skänka en slant om det är något man gillar.
Vet inte om det finns någon begränsning på antal tecken, ser mycket lovande ut, risken finns väl att Parler kraschar med denna enorma anstormning av användare.
Hoppas Twitter går rakt i backen, det har dom verkligen förtjänat efter senaste tidens Gestapo metoder!
Här skulle jag vilja ställa en fråga. Kan man på parler, liksom på twitter, läsa meddelanden utan att ha ett konto där ??. Har hittills inte lyckats med det.
Här skulle jag vilja ställa en fråga. Kan man på parler, liksom på twitter, läsa meddelanden utan att ha ett konto där ??. Har hittills inte lyckats med det.
Jag browsar siten via webläsaren på datorn och kan läsa allt. Det kanske funkar annorlunda om du browsar siten via telefonen.
Säkerheten visade sig dock ha luckor p.g.a att de förlorade möjligheten att verifiera konton via SMS, med resultatet att ALL användardata (inklusive din fotolegitimation du använde vid registreringen) nu har läckt.
Säkerheten visade sig dock ha luckor p.g.a att de förlorade möjligheten att verifiera konton via SMS, med resultatet att ALL användardata (inklusive din fotolegitimation du använde vid registreringen) nu har läckt.