Citat:
Ursprungligen postat av
doktor-miller
En fundering ! Är du Sagotant på stadsbiblioteket

du verkar inte ha lyssnat på förhören från Rättegången. Ett tips, gör det och bilda dig en EGEN uppfattning
Min uppfattning är redan klar, jag är nu mera övertygad om att MVM mördade BO:et bakom Bu-p:et och att MVM hade hjälp av huvamannen.
Jag funderar också på om MGM och den före detta MGK känner MVM och vet att MVM mördade BO:et, men att dom helt enkelt inte vågar att berätta det för polisen med anledning av att dom vet att MVM är en totalt livsfarlig person som överhuvudtaget inte skyr några medel allas och då är det ju fullt begripligt ifrån min sida att MGM och den före detta MGK väljer att tiga som muren.
Jag har en fråga till dig, tror du att polisen och åklagarna så småningom kommer att rikta in sig på MVM och huvamannen för att sålunda få det tragiska brottet uppklarat en gång för alla.
Tänk också på det att MGM:s försvarsadvokat IB vet med 100% säkerhet att hans klient inte var den som mördade BO:et.
Jag undrar också väldigt mycket över om MGM:s försvarsadvokat IB känner till vem MVM och huvamannen är ?
Mvh/ @JokerMannen