Citat:
Ursprungligen postat av
Mulholland007
Jeg tror de graver på måfå. Men jeg er enig i at det et verdt et forsøk. Men at politiet er på bærtur, det er jeg helt overbevist om.
For min del så har det vært en vond reise å følge etterforskerne i denne saken.
Nå som de graver helt oppe på Biri,så får jeg ikke mer tillit eller trygghet på at de er på sporet.
Haris sa: "Vi leter etter spor ja,som kan være bevis"
Håper jeg tar helt feil.Det er også sånn at ingen har vært inne i hodet på familiemedlemmene,ingen har vært tilstede å sett at TH har banket kona si.
Det er ingen automatikk i at en gjerrig og nøktern mann er voldelig.
At en som ikke ønsker å menge seg med fiffen på rød løper,og henge med mektige personer -er automatisk slem? Tyder heller på en som tør å stå for det han mener,og heller møte kamerater på den lokale kafeen.
En som ikke ønsker å bli kalt milliardæren.En som ikke har noe ønske om å leve digitalt,det betyr ikke at personen er mistenkelig og slem som det virker som mange konkluderer.
Det er klart at om den venninna AE var mest fortoelig med,har opplyst at TH brukte både psykisk og fysisk vold mot henne-så blir det mer sannferdig.Men har det blitt gitt sånn info.? Ikke fra politiet eller media vel?
En som skiller seg ut i levesett,blir ikke automatisk ond er det jeg vil påpeke.Den viser styrke og en som er trofast til sine overbevisninger og prinsipper.Er det galt?
Er redd dette er en sak med høy prestisje nå fra politiet.
Samtidig er jeg jaggu ikke sikker om han er uskyldig heller,men karakterdrap,forhåndsdømmingen og hetsingen av TH er ille uansett.
Hva som egentlig foregår innenfor husets vegger,og mellom et par -vet ofte kun disse 2.
Noen ganger er virkeligheten helt motsatt enn det omgivelsene tror og mener.