2020-06-24, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Vi kan väl åtminstone komma överens om att polisen har en teori /en idé med att gräva dessa hål, att de inte drog till hyttan på måfå!?

Jag skulle vara glad om någon letade efter mig om jag var spårlöst försvunnen.

Jeg tror de graver på måfå. Men jeg er enig i at det et verdt et forsøk. Men at politiet er på bærtur, det er jeg helt overbevist om.
Citera
2020-06-24, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kva
Det begynner å gjøre vondt å følge politiet i denne saken. Er det riktig at flere titalls politifolk er allokert? Noen nevnte et tall, det var mange. Tiden går og så dukker det opp et lik under et kumlokk i Oslo som kunne være både den ene eller den andre savnede - som mange av oss ikke engang visste var savnet. Er det noen som har ansvar for helheten i politiets resursbruk?

Jeg tenker at når de ikke engang klarer å spore opp bilen som de har fått ganske sikkert signalement på, så må det være noe rart en plass.
Citera
2020-06-24, 07:41
Medlem
allegragellers avatar
Holden har lämnat in ett konkret tips:

” Holden har sendt «ny informasjon» til politiet: Tom Hagens forsvarer Svein Holden sier til TV 2 at han er i dialog med politiet om et konkret tips, som har kommet inn etter at forsvareren forrige uke utlovet en dusør på vegne av sin klient til dem som kan bidra til å oppklare Anne-Elisabeth Hagen-forsvinningen.
- Så vidt meg bekjent er dette ny informasjon, og fra vårt ståsted er det også viktig informasjon, sier han til kanalen.
Verken Holden eller politiadvokat Haris Hrenovica i Øst politidistrikt ønsker å kommentere innholdene i tipsene overfor TV 2.”

https://www.dagbladet.no/studio/nyhetsstudio/5?post=36269

https://www.tv2.no/nyheter/11513135/
Senast redigerad av allegrageller 2020-06-24 kl. 07:44.
Citera
2020-06-24, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Hvis sønnen vil ha det slik så må han få lov.
Jeg kjenner også sønner til rike foreldre som må bygge seg opp selv. Helt normalt.
Mulig at det er normalt. Jeg kjenner ingen "rikinger" og hva som er normalt der. Jeg tror vi er enige at de vil barna skal bygge seg opp selv, men der perspektivet ditt stopper, ville jeg ville gitt opp THE sånn sett, og sikret ham en trygg og sikker plass å bo.
Ikke noe personlig, eller stygt ment. Vi har alle blitt oppdratt og oppvokst i forskjellige miljøer.
Citera
2020-06-24, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedMax
Rigget er eneste mulighet for å lure barna til å tro på han. Samme som lureringingen til eldste datter på 3 sekunder, legge på og så sende SMS i fra AEH sin telefon om at hytteturen ikke ble noe av.(skape seg alibi) Istedenfor å være en mann og ta ansvar for det han har gjort i fylla den natta. AEH drakk ikke noe annet enn alkoholfri øl den kvelden, men fylliken drakk som en svamp og banka hu igjen. Det feige svinet. At dere orker å støtte en sånn person får meg til å fundere...

Dette har vel ingenting med å støtte TH og gjøre. Heller ikke ufyselige typer skal være nødt å bli dømt for drap de ikke har begått. Men det kan godt være det er han, men alle steiner bør snues som f.eks. tipset til Irene. Jeg har sagt og sier igjen at jeg finner det underlig at en mann som TH har involvert en eller 2 sammensvorne i dette. I såfall ligger han seg lagelig for hugg. 2 mennesker kan altså drive utpressing av han resten av livet. Det har ingenting med å forsvare han og gjøre. Og mange av indisiene til politiet holder heller ikke. Men TH har jo penger selv, så han bør jo bruke litt på å finne ut hva som skjedde i den røde bilen før en gang for alle og sjekke dette tipset ut av saken.
Citera
2020-06-24, 07:50
Medlem
Nå skjer det ting i saken igjen. Tipper politiet jobber for å få TH varetektsfengslet før sommerferien..
Citera
2020-06-24, 07:59
Medlem
allegragellers avatar
Kan det vara ett anonymt tips om var kvarlevorna av AEH ligger?
Citera
2020-06-24, 08:09
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Kan det vara ett anonymt tips om var kvarlevorna av AEH ligger?
Noen latt seg friste av dusør?
Jeg har tenkt tanken om de graver etter askerester på Biri. Neppe en kropp, for de graver ikke dypt. Det kan passe med at de sender inn prøver av jorda til analyse som noen skrev her.
Citera
2020-06-24, 09:01
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Noen latt seg friste av dusør?
Jeg har tenkt tanken om de graver etter askerester på Biri. Neppe en kropp, for de graver ikke dypt. Det kan passe med at de sender inn prøver av jorda til analyse som noen skrev her.
Frågan är hur de isåfall vet var de skall gräva? Kan hundar spåra människodoft i aska? Däremot finns det ju sätt att se om marken har blivit grävd i. En slags geologisk röntgen.. Men såg inga drönare på bild i VG.
Citera
2020-06-24, 09:12
Medlem
Vossevangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rvp2020
Nå skjer det ting i saken igjen. Tipper politiet jobber for å få TH varetektsfengslet før sommerferien..
Forstår ikke hvorfor så mange på tråden er fokusert på ny varetektsfengsling.
Polititet får utført alle ransakninger og undersøkelser de vil.
Politiet får ikke automatisk noen nye opplysninger ved varetektsfengsling av TH.

Politiets fokus er vel (håper jeg) på å finne nye, avgjørende spor. AEHs levninger f eks.
Citera
2020-06-24, 09:19
Avslutad
Citat:
Frågan är hur de isåfall vet var de skall gräva? Kan hundar spåra människodoft i aska? Däremot finns det ju sätt att se om marken har blivit grävd i. En slags geologisk röntgen.. Men såg inga drönare på bild i VG.
Ja, hundar kan spåra i aska.
De största benen bränns inte upp vid kremering, och utan kremationsugn kommer det att finnas fler rester av kroppen.
Citera
2020-06-24, 09:24
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Ja, hundar kan spåra i aska.
De största benen bränns inte upp vid kremering, och utan kremationsugn kommer det att finnas fler rester av kroppen.
Tack för svar, det ska fan vara mördare i dagens läge..
Senast redigerad av allegrageller 2020-06-24 kl. 09:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in