Skillnaden det är inte accepterat! Det fördöms när det sker. I muslimska länder stenas ju flickor ihjäl om de ens kommer på det absurda att anklaga en man. Finns inget som heter våldtäkt ens utan det är flickans fel officiellt att haft sex utanför äktenskapet. Detsamma med att ungar gifts bort som barn sedan kanske man som Muhammed väntar till tösen är 9 och fått mens innan det blir knulla av.
Tror inte direkt du kan försvara det men att peka på vissa präster som gjort dumma saker. Dumma saker som fördöms enligt bibeln men som alltså är accepterat i hela länder som styrs av islam. Det är skillnad det.
Men visa mig vart det står i koranen att det är okej? Du och resten kommer inte vilja göra det för det finns inte. Om du hittar något stycke från koranen att pedofili är okej då lovar jag att jag ska konvertera mig till kristendom och lämna islam. Meddetsamma!
Ja, jag vet mer om islam än vad du gör. Jag har debatterat med långt smartare muslimer än du i över tio åts tid.
Debattera med och utan fakta är stor skillnad. Visa mig var det står i koranen att det är okej. Du vet mer visa mig isf. Om det står så i koranen då kommer jag hålla med dig. Men självklart kommer du inte hitta och därför kommer du antingen kontra med något annat svar eller inte svara alls.
Debattera med och utan fakta är stor skillnad. Visa mig var det står i koranen att det är okej. Du vet mer visa mig isf. Om det står så i koranen då kommer jag hålla med dig. Men självklart kommer du inte hitta och därför kommer du antingen kontra med något annat svar eller inte svara alls.
Är du koranist? Är du Sunni eller Shia? Kanske Ahmadiyya?
Har påven knullat bort ditt vett ifrån dig eller? Först vägrar du svara på från vilket stycke koranen det finns ang pedofili sen kan du inte läsa vad jag skriver?
Har påven knullat bort ditt vett ifrån dig eller? Först vägrar du svara på från vilket stycke koranen det finns ang pedofili sen kan du inte läsa vad jag skriver?