2020-06-23, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Ser de også har fått THs velsignelse til å grave
Ønsker dem lykke til. Skal ikke stå på arbeidslysten ihvertfall.

Det begynner å gjøre vondt å følge politiet i denne saken. Er det riktig at flere titalls politifolk er allokert? Noen nevnte et tall, det var mange. Tiden går og så dukker det opp et lik under et kumlokk i Oslo som kunne være både den ene eller den andre savnede - som mange av oss ikke engang visste var savnet. Er det noen som har ansvar for helheten i politiets resursbruk?
Senast redigerad av Kva 2020-06-23 kl. 23:06.
Citera
2020-06-23, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -TomHagen-
Fant denne på internettet:

Bmw X3 Xdrive20d
Se lignende registreringsnumre
Rødfarget personbil førstegangsregistrert i utlandet i 2012 og bruktimportert til Norge i 2015. Skiftet eier sist 12 oktober 2018.

REGNR: PR3x9xx

Syntes datoen for siste eierskifte på denne er interessant.
Citera
2020-06-23, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kva
Det begynner å gjøre vondt å følge politiet i denne saken. Er det riktig at flere titalls politifolk er allokert? Noen nevnte et tall, det var mange. Tiden går og så dukker det opp et lik under et kumlokk Oslo som kunne være både den ene eller den andre savnede - som mange av oss ikke engang visste var savnet. Er det noen som har ansvar for helheten i politiets resursbruk?

Jo men jeg anbefaler at dere oppretter en egen tråd der dere kan surve over politiet etc, forslag til navn på tråden:

Vi som heier på TH og er kritiske til politiets prioriteringer.
Citera
2020-06-23, 23:13
Medlem
Citat:
Fant denne på internettet:

Bmw X3 Xdrive20d
Se lignende registreringsnumre
Rødfarget personbil førstegangsregistrert i utlandet i 2012 og bruktimportert til Norge i 2015. Skiftet eier sist 12 oktober 2018.

REGNR: xxxxxxx

Ja, jeg så den og fikk sett hele reg.nummeret. Har du sjekket den nærmere?
Sender du en SMS til Vegvesenet så vil svaret komme på mobilen med en gang.
Citera
2020-06-23, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce

Nei jeg er tilnærmet teknisk tilbakestående.
Citera
2020-06-23, 23:20
Medlem
Enneagrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma
Ok, det kan jo gi mening, men hvorfor graver de nøyaktig der de graver?
I videoen til Dagbladet ser man noen hytter et stykke i bakgrunn, så noen eller noe må jo ha pekt ut området? Det er jo ikke slik at de graver rett utenfor ved et grillområde, eller ved en kum? De graver midt i terrenget?
Kan hundene som var der har markert?
Kan RU eller andre tips ha pekt ut området?

Familien har kanskje vært der i helga og feira sankthans med bålbrenning. Noen har reagert på dette og tipsa politiet?
Senast redigerad av Enneagram 2020-06-23 kl. 23:28.
Citera
2020-06-23, 23:20
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Mye mulig de har det. De gjør grundig jobb med spaden. Forøvrig tror jeg ikke de finner noe som helst. Virker helt usannsynlig.
Vi kan väl åtminstone komma överens om att polisen har en teori /en idé med att gräva dessa hål, att de inte drog till hyttan på måfå!?

Jag skulle vara glad om någon letade efter mig om jag var spårlöst försvunnen.
Citera
2020-06-23, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bondevik
Jo men jeg anbefaler at dere oppretter en egen tråd der dere kan surve over politiet etc, forslag til navn på tråden:

Vi som heier på TH og er kritiske til politiets prioriteringer.

Nei, jeg heier ikke på noen i denne saken. Riktignok tror jeg saken har en løsning som ikke innbefatter TH, men det er bare noe jeg tror og derfor er det ikke så viktig. Men politiets prioriteringer er viktig, mener jeg. Hvor mange andre savnede har vi her til lands for tiden og hvordan prioriteres disse?
Citera
2020-06-23, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kva
Nei, jeg heier ikke på noen i denne saken. Riktignok tror jeg saken har en løsning som ikke innbefatter TH, men det er bare noe jeg tror og derfor er det ikke så viktig. Men politiets prioriteringer er viktig, mener jeg. Hvor mange andre savnede har vi her til lands for tiden og hvordan prioriteres disse?

Det her er en kriminalsak hvor politiet vet hvor åstedet er og ikke en savnetsak uten spor av en kriminell handling.
Citera
2020-06-23, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
I hvilke byer bodde selger og kjøper på den tiden bilen ble solgt?
Citera
2020-06-23, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bondevik
Det her er en kriminalsak hvor politiet vet hvor åstedet er og ikke en savnetsak uten spor av en kriminell handling.

Du har et poeng, men her investeres det svært tungt fra politiet og det lukter prestisje. Vi får håpe noen holder regnskap med hvordan denne saken påvirker andre saker. Altså, at noen har et overordnet ansvar for politiets prioriteringer.
Citera
2020-06-24, 00:01
Medlem
Citat:
Syntes datoen for siste eierskifte på denne er interessant.

Bokstavene i registreringsnummeret tilsier at den er registrert i Kristiansand.
Hvor kom mannen med epostadressen knytta til kryptoen fra?

Når det gjelder hvorfor TH ville flytte hjem: Jeg forsto det slik at han hadde gitt politiet full tilgang til huset, over lengre tid. Kanskje han følte at de som skulle hjelpe dem vendte dem ryggen, og dermed tenkte at nok var nok? Kanksje han selv er i en sorgprosess, at han ikke kommer videre, at han har lyst til å være hjemme der han sist så henne, for å bearbeide?

Synes forøvrig det er lite ydmykhet å spore hos de som mener TH er skyldig. De fleste her inne som tenker andre veien sier de ikke utelukker at han er skyldig, mens de som mener skyldig sjelden sier at det kan tenkes de tar feil. Jeg synes det er vondt å tenke på at han er noens far og bestefar, og hvis dere tar feil, bare HVIS, i karakteristikkene om psykopati og galskap, så er det et katastrofalt karakterdrap. Flere her har etterlyst belegg for påstandene fra bl.a Orderud, men det kommer ikke. Selv om hun (?) til tider kommer med noe relevant synes jeg det meste er usaklig og usmaklig, og vedkommende burde vært utestengt fra forumet.

Og for the record: jeg er ikke sikker på verken det ene eller det andre her. Påstår ikke at TH er uskyldig, men utelukker det ikke heller. Her inne er det en god gjeng som har dømt TH allerede, minner ikke rent lite om lignende true crime-saker man har hørt om fra Usa. Kan ikke forstå at man ikke er mer interessert i å snu hver stein, at den rette gjerningsmann skal stå til ansvar? Hele tråden er et evinnelig hamsterhjul med det samme oppgulpet på repeat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in