Citat:
Ursprungligen postat av
-TomHagen-
Syntes datoen for siste eierskifte på denne er interessant.
Bokstavene i registreringsnummeret tilsier at den er registrert i Kristiansand.
Hvor kom mannen med epostadressen knytta til kryptoen fra?
Når det gjelder hvorfor TH ville flytte hjem: Jeg forsto det slik at han hadde gitt politiet full tilgang til huset, over lengre tid. Kanskje han følte at de som skulle hjelpe dem vendte dem ryggen, og dermed tenkte at nok var nok? Kanksje han selv er i en sorgprosess, at han ikke kommer videre, at han har lyst til å være hjemme der han sist så henne, for å bearbeide?
Synes forøvrig det er lite ydmykhet å spore hos de som mener TH er skyldig. De fleste her inne som tenker andre veien sier de ikke utelukker at han er skyldig, mens de som mener skyldig sjelden sier at det kan tenkes
de tar feil. Jeg synes det er vondt å tenke på at han er noens far og bestefar, og
hvis dere tar feil, bare HVIS, i karakteristikkene om psykopati og galskap, så er det et katastrofalt karakterdrap. Flere her har etterlyst belegg for påstandene fra bl.a Orderud, men det kommer ikke. Selv om hun (?) til tider kommer med noe relevant synes jeg det meste er usaklig og usmaklig, og vedkommende burde vært utestengt fra forumet.
Og for the record: jeg er ikke sikker på verken det ene eller det andre her. Påstår ikke at TH er uskyldig, men utelukker det ikke heller. Her inne er det en god gjeng som har dømt TH allerede, minner ikke rent lite om lignende true crime-saker man har hørt om fra Usa. Kan ikke forstå at man ikke er mer interessert i å snu hver stein, at den rette gjerningsmann skal stå til ansvar? Hele tråden er et evinnelig hamsterhjul med det samme oppgulpet på repeat.