2020-06-22, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outside3
Jag tror han överdosat i mammans sällskap, allt hon hittat på är inte sant. Han är nergrävd.
Varför skulle mamman gräva ner han för en överdos, de är väl inge brott o vara med nån som råkar ta en överdos. Löjligaste ja hört skaffa er ett liv istället för o sitta o slänga skit på en familj som redan är under fruktansvärda omständigheter. Jävla luffare.
Citera
2020-06-22, 13:18
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maern23
Varför skulle mamman gräva ner han för en överdos, de är väl inge brott o vara med nån som råkar ta en överdos. Löjligaste ja hört skaffa er ett liv istället för o sitta o slänga skit på en familj som redan är under fruktansvärda omständigheter. Jävla luffare.

Hon fick väl panik. Hon har ett väntande fängelsestraff plus att hon inte har vårdnad om sina barn.

En pundare tänker inte rationellt eller på andra än sig själv, så det är svårt att säga.

Men jag tror inte heller på den teorin
Citera
2020-06-22, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eagle23
Det blir 7 veckor imorgon. Det är garanterat ett helvete pappan går igenom.

Vet inte om det är fler som kollat mammans FB? Där hon inte är så glad på den här L*nda Lau*in.

Printscreena gärna 👍🏼
Citera
2020-06-23, 08:44
Medlem
Citat:
Det blir 7 veckor imorgon. Det är garanterat ett helvete pappan går igenom.

Vet inte om det är fler som kollat mammans FB? Där hon inte är så glad på den här L*nda Lau*in.

Självklart är hon inte så glad på L.L. Och vad jag har hört så är hon inte direkt något att hänga i granen. Har två kompisar som vet väl vem hon är, ingen av dessa känner varandra men båda har berättat samstämmiga uppgifter. L.L går på droger även hon. Och hon har lurat en hel del och även hotat människor.
Citera
2020-06-23, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosesarered
Självklart är hon inte så glad på L.L. Och vad jag har hört så är hon inte direkt något att hänga i granen. Har två kompisar som vet väl vem hon är, ingen av dessa känner varandra men båda har berättat samstämmiga uppgifter. L.L går på droger även hon. Och hon har lurat en hel del och även hotat människor.

Har också hört talas om denna människa i ett annat sammanhang.
Citera
2020-06-23, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjifas
Printscreena gärna 👍🏼

Kopierade från inlägget:
Ja bli så jävla arg att fiolk låter den där jävla Linda sprätta omkring och skämta om H*nnes, när ja verkligen öppet berättar att de va hon som lurade oss att mina väskor va i sidsjön och när Ha*nes pratade med hon i telefon sa han-mamma nu vet ja vart hon menar... Och i själva verket va väskorna hemma i den lägenhet hon befann sig... Vet du ja bli galen, hatet å vreden bli för mycket...
Jag hör av mig när vi åker upp iallafall, ursäkta utbrottet 🤪😥😭♥️🌹
Citera
2020-06-23, 12:34
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Kopierade från inlägget:
Ja bli så jävla arg att fiolk låter den där jävla Linda sprätta omkring och skämta om H*nnes, när ja verkligen öppet berättar att de va hon som lurade oss att mina väskor va i sidsjön och när Ha*nes pratade med hon i telefon sa han-mamma nu vet ja vart hon menar... Och i själva verket va väskorna hemma i den lägenhet hon befann sig... Vet du ja bli galen, hatet å vreden bli för mycket...
Jag hör av mig när vi åker upp iallafall, ursäkta utbrottet 🤪😥😭♥️🌹

oki, du tror Linda var med i han försvinnande? Att hon mördat honom?
Citera
2020-06-23, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
oki, du tror Linda var med i han försvinnande? Att hon mördat honom?

Har inte skrivit nåt om det! Jag har kopierat från mammans inlägg från FB att hon inte är så glad på Li*da..
Citera
2020-06-23, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
En kompis till mig hade en bror som försvann.
Detta fall togs upp i efterlyst.
Till slut hittades han hängande i ett träd, alltså självmord.
Kan de ha missat honom om han hängt sig i ett träd?
jag tänkte på det då jag var med å sökte..så jag kollade mycket uppåt där vi skulle leta.
Men det var ju jag det..på den lilla ytan
Citera
2020-06-23, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kill bill
Hon fick väl panik. Hon har ett väntande fängelsestraff plus att hon inte har vårdnad om sina barn.

En pundare tänker inte rationellt eller på andra än sig själv, så det är svårt att säga.

Men jag tror inte heller på den teorin
alltså om han överdoserat kan ju inte hon få för det!!
men visst..var hon lika påtänd så tänker du ju som ett arsle
Citera
2020-06-23, 17:07
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valkyriaaa
alltså om han överdoserat kan ju inte hon få för det!!
men visst..var hon lika påtänd så tänker du ju som ett arsle

Jodå, om hon var med så vill jag, trots att han är myndig, påstå att hon bär en del av skulden. Att han pundat kan vi klandra henne och pappan för.
Citera
2020-06-23, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kill bill
Jodå, om hon var med så vill jag, trots att han är myndig, påstå att hon bär en del av skulden. Att han pundat kan vi klandra henne och pappan för.

Kanske dags för dig att läsa på om beroendesjukdomen. Kan man klandra föräldrarna till andra ärftliga sjukdomar oxå?

Sluta försök hitta nån att skylla på och Fokusera på det som är viktigt.. Att hitta Hannes! SEN när vi vet vad som har hänt kan vi spekulera i om och vem som är skyldig. Har väldigt väldigt svårt att tro att hans mamma är inblandad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in