2020-06-23, 19:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Timbar
Jeg kjenner ikke TH så jeg vet ikke hva han er, poenget er ikke å sanle på gamle papirer, men at det kan tenkes at man får bruk for dette igjen seinere. For dere som kun har opplevd dataalderen kan jeg fortelle at det ikke er så mange år siden man måtte bestille seoaradjonspapiree fra fylkesmannen hvis man ønsket å ta ut separasjon. I tillegg var AEH 68 år da hun forsvant så ikke sikkert hun var så stø på data.
Hva er mer naturlig enn å beholde et slikt skjema hvis man tror at ekteskapsproblemene dukker opp igjen.

Jeg sier ikke at TH Er uskyldig, men mange av argumentene som brukes i media faller på sin egen urimelighet.

Ja, hun samlet vel på dette papiret fordi hun hadde hatt planer om å flytte vekk. Hun søkte jo etter et nytt sted å bo, det kommer jo fram etter politiets undersøkelser. Hun holdt vel hemmelig for TH dette, ihvertfall papiret, ellers ville det jo vært satt en nyere dato på det.
Citera
2020-06-23, 19:48
Medlem
Slettsnokens avatar
Det begynner å bli kjedelig når snart 90% av postene inneholder politikritikk som eneste argument om TH’s uskyld, kan ikke kritikerne opprette en egen tråd, så kan saken diskuteres i denne?
Citera
2020-06-23, 19:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Politiet har i følge TV2 sagt at de ikke klarer å spore opp bilen etter flere forsøk. For noen er det litt dumt. Sånn er det bare bare.

Ja, men da har de ihvertfall prøvd, men av en eller annen grunn så så de ikke viktigheten i å etterlyse bilen. Hva som har gjort at de har tatt den vurderingen, får man vurdere selv. Men tunnellsyn er jo utelukket, ellers hadde de jo ikke sjekket i det hele og det store.
Citera
2020-06-23, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karamellis
Til det uthevede: nei, det er jeg enig i.
Dersom han er GM eller står bak noe planlagt, vil han nok foretrekke å få hjelp av folk han kan kontrollere videre i livet. Ikke hyre inn proff som kan ha balletak på han resten av livet.
Det var ikke helt det jeg mente. Jeg mener at det er leid inn profesjonelle og at disse ikke graver ned lik på eiendommer som er relatert til TH. Jeg mener at fjerningen av AEH fra huset har preg av å være svært profesjonelt utført, og da vil resten som er gjort også være i tråd med dette. Jeg er også usikker på om TH står bak dette alene, kan være det er andre som har hatt interesse av å bli kvitt henne, og at dette også er personer med mye makt og penger.
Det er så mye rart i denne saken; alle bilene ved huset til TH, Futurum-mennene, den røde BMWen...jeg tror alt dette er en del av en villedning og at operasjonen er "større" enn vi tror.
Citera
2020-06-23, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Akershus
Og der kom det et nytt eksempel på Orderuds debattteknikk. Du har ikke belegg for å hevde at de fant skilsmissepapirene "som Anne hadde gjemt".
I din iver etter å sverte TH, skyr du ingen midler. Du bør snarest dokumentere denne påstanden! Og kom ikke med de gamle påstandene om om at jeg beskytter TH. Det kan godt hende at TH er skyldig, men pr dags dato er det lite som tyder på det.
Hvis du ønsker å bli tatt på alvor, så bør du slutte å jukse for å få kabalen til å gå opp!

Slapp nå av da menneske, du virker jo helt krakilsk. Tar du dette forumet så personlig? Du virker jo helt rasende og frådende.
Citera
2020-06-23, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Politiet har i følge TV2 sagt at de ikke klarer å spore opp bilen etter flere forsøk. For noen er det litt dumt. Sånn er det bare bare.

Nettopp så dumt er det, hvor vanskelig bør det være å spore opp en rød mw tro?
Kan vi ikke være ærlig og innrømme at politiet har ikke giddet og spire opp en bil det neppe går veldig mange av i Norge.
Er ikke det i seg selv mistenkelig? Det er faktisk gode mulighet er for at disse mennene er kidnapperne?

Og politiet gidder altaå ikke engang prøve å finne ut av det. Hvorfor, jo fordi de har bestemt seg for at TH er drapsmannen.
Vi får håpe de har rett før mens de pløyer markene etter bevis mot TH , ryker evnt.kidnappere lengre og lengre unna.

Det er nesten ufattelig, hvis jeg var politi hadde jeg gjort alt for å finne ut hvem dette er?
Citera
2020-06-23, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ariel70
Det var ikke helt det jeg mente. Jeg mener at det er leid inn profesjonelle og at disse ikke graver ned lik på eiendommer som er relatert til TH. Jeg mener at fjerningen av AEH fra huset har preg av å være svært profesjonelt utført, og da vil resten som er gjort også være i tråd med dette. Jeg er også usikker på om TH står bak dette alene, kan være det er andre som har hatt interesse av å bli kvitt henne, og at dette også er personer med mye makt og penger.
Det er så mye rart i denne saken; alle bilene ved huset til TH, Futurum-mennene, den røde BMWen...jeg tror alt dette er en del av en villedning og at operasjonen er "større" enn vi tror.

Skjønte det, at du mener det må være proff, men ser jeg var utydelig med å få det frem.

Ser poenget med fjerning som fremstår som proff(sporløs), og all trafikk i området som tegn på noe større.

Selv heller jeg mot affekt, hjelp fra noen TH kjente fra før, bruk av krypto/brev/idé om kidnapping som kan ha vært en idé hvor han har lekt med tanken tidligere.
Citera
2020-06-23, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Ja, men da har de ihvertfall prøvd, men av en eller annen grunn så så de ikke viktigheten i å etterlyse bilen. Hva som har gjort at de har tatt den vurderingen, får man vurdere selv. Men tunnellsyn er jo utelukket, ellers hadde de jo ikke sjekket i det hele og det store.

Jo det er tunnelsyn, det er jeg bombesikker på. Det hadde vært lett match å gå ut i media og etterlyst bilen. Trengte ikke engang det siden biler må registreres i Norge. Hvir mange røde bmw kjører rundt i Norge.
La oss være ærlig, politiet har vært null niks intr.i disse opplysningene fordi de har bestemt seg for at det er TH.
Jeg er en, men det sitter sikkert mange Ndre og lurer på hvorfor de ikke har giddet og sjekke ut dette tipset. For mitt vedkommende førte det til at jeg endret syn på saken og skjønte fullt og helt at politiet har omtrent mer enn et tunellsyn i denne saken.

Og hvis de ikke hadde kjørt med disse mer eller mindre troverdige indisiene sine kunne jeg kanskje støtter de. Men å komme med ekteskapsproblemer for 30 år siden blir bare dumt.

Håper politiet leser dette og innser hvir dumt de oppfører seg.
Senast redigerad av Timbar 2020-06-23 kl. 20:10.
Citera
2020-06-23, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Timbar
Jo det er tunnelsyn, det er jeg bombesikker på. Det hadde vært lett match å gå ut i media og etterlyst bilen. Trengte ikke engang det siden biler må registreres i Norge. Hvir mange røde bmw kjører rundt i Norge.
La oss være ærlig, politiet har vært null niks intr.i disse opplysningene fordi de har bestemt seg for at det er TH.
Jeg er en, men det sitter sikkert mange Ndre og lurer på hvorfor de ikke har giddet og sjekke ut dette tipset. For mitt vedkommende førte det til at jeg endret syn på saken og skjønte fullt og helt at politiet har omtrent mer enn et tunellsyn i denne saken.

Hvis de hadde hatt null interesse, så hadde de gjort null for å finne ut, det skjønner du jo.
Jeg vet ikke, en av grunnene kan være at tidspunktet ikke stemte.
Citera
2020-06-23, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Tja. Om det stemmer at bitcoin-overføringene ble forstyrret av dårlig dekning og brudd i dekningen, fordi feks TH brukte ICE mobiltelefon eller ICE mobilt bredbånd, da bitcoin-overføringene ble gjort.

Det er jo samme mønster på oppringingene. Var det dårlig dekning på ICE sitt mobilnett på Lørenskog i oktober 2018?

Det ser veldig rart ut.

Det er typisk når du bruker Tor at linjen blir så treg at du må enten oppdatere eller skifte identitet.
Citera
2020-06-23, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Herregud, jeg klarer ikke la være lenger...

Hva i all verden er det som får deg til å tro at de ikke har sjekket dette tipset, når det står svart på hvitt at de har undersøkt tipset og sjekket det ut av saken??

De har sjekket, men overhodet ikke sjekket ut. De anser tipset som interessant og ønsker å fortsette etterforskningen av dette, men de sier at de er avhengig av nye tips! Det er direkte feil å si at denne observasjonen er "sjekket ut" av saken.

Publisert for 23t siden:
https://www.tv2.no/a/11511362/

"Hrenovica skriver videre at politiet ikke har greid å bekrefte selve observasjonen, knytte en tilsvarende bil til området, identifisere kjøretøyet eller personene i den."
Citera
2020-06-23, 20:21
Medlem
Husker ikke om denne artikkelen fra forskning.no av 23. oktober 2019 har vært postet tidligere.

Drapsmenn går gjennom åtte faser før de myrder sin partner eller eks-partner, ifølge ny forskning
Når menn dreper sine partnere eller eks-partnere, har de ofte vært ekstremt kontrollerende. Og udåden er som regel mye bedre planlagt enn tidligere antatt.
Det finnes ingen "regel" om at konedrap blir begått i affekt !!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in