Citat:
Ursprungligen postat av
Ariel70
Det var fremmede både her og den dagen, og jeg mener at mange av disse kan ha blitt plantet, og at det har vært (innleide) proffer i Sloraveien. Det er heller ikke slik at man strør om seg med DNA alle steder man er, og er man proff passer man på å unngå det.
Og nå kom jeg til å tenke på noe annet: Hva om kvinnen i den røde BMWen var plantet også? Det er litt rart at noen vil bortføre et menneske i en så påfallende bil, og attpåtil kjøre inn i Ås sentrum med dem, hva i huleste skulle de der? Og med den kidnappede fullt synlig? Det gir ingen mening.
Og hadde ikke Futurum-mennene også hette og lue slik som de vitnet beskriver som satt i BMWen? Interessant sammentreff.
Ja jeg vet ikke men jeg har veldig dårlig tro på at det har vært fremmede GM og røvet vekk AEH fra Sloraveien den dagen.
Det kan ha vært slik at Futurum-mennene har vært lokket til området i et halvveis ulovlig ærend, og at de derfor har holdt seg vekke etterpå. Telefonmannen skal ha vært sett i området tidligere, men ikke Luemannen. Og ingen av de ha vært sett senere. Hverken her eller der eller noensteder.
Vitneobservasjonen i Brekkeveien i Ås sentrum høres ut som en røverhistorie. Politiet samlet inn tele- og videodata, bompasseringer osv, men fant ikke spor etter noen rød BMW i området. Kanskje ikke så rart, det var gått nærmere tre måneder etter forsvinningen da politiet fikk tipset.
Mennene foran i bilen ble beskrevet som en med hette på, og en med lue på. Hadde jo vært interessant å vite hva slags lue da. Men det passet de på å ikke avsløre da.
Det er umulig å vite hva damen har sett. Vi får håpe at det er andre som har sett noe og husker noe om denne bilen og dens ferd gjennom Ås sentrum.