2020-06-22, 23:12
Medlem
gloffgloffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Läser nu att fransmännen ska öppna Disneyland i Paris så verkar finnas lite annat resonemang i flertalet andra länder.

Har Frankrike högre eller lägre smittspridning just nu än Sverige?
Citera
2020-06-22, 23:13
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Haha, storskrävlaren? Säger den som anser sig vara en av få som vet exakt vad hen pratar om. Detta trots att vi aldrig for veta vad hen vet. Hanahaha!
Jag har redan bevisat var jag arbetar, så i det avseendet har du fel igen.
Citera
2020-06-22, 23:14
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Lugn , hen googlar som besatt nu...
Haha, ja antagligen...
Citera
2020-06-22, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Ja, jag är rejält trött på folk som är riktigt dumma i huvudet. Som du.

Om du vill veta hur vi för statistik här i UK går det bra att fråga. Men ge dig inte i kast med att tala om för mig hur vi registrerar folk som avlider i COVID-1. Där vet jag allt du behöver veta. Allt.
Uppenbarligen gör du inte det om nästan någonting gällande C29 eller så har du bara otur när du tänker och skriver.
Citera
2020-06-22, 23:16
Bannlyst
Citat:
Är du dum i huvudet?

Skall JAG berätta att du har helt fel när du vräker ur dig något helt absurt?

Om du är intresserad så kan jag säga att svaret på påståendet ovan är Nej, Sverige är inte det enda landet i världen där patienter med "påvisad covid reggas som covid-döda om de dör". Och det vet jag eftersom jag är den person som ansvarar för all statistik relaterad till COVID-19 i UK.

Är vi klara nu? Du hade fel.

Du menar alltså att alla som dör i UK som har konsterad covid, reggas som ha dött av covid oberoende av vilka andra sjukdomar eller vilka tillstånd de var i samtidigt?
Sista stadiet av cancer, upprepade hjärtinfarkter och stroke, trafikolyckor osv?
Citera
2020-06-22, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sno
https://thespectator.info/2020/04/09/hospitals-get-paid-more-to-list-patients-as-covid-19-and-three-times-as-much-if-the-patient-goes-on- ventilator-video/

Fox News....suck. Vi provar igen eftersom din efterblivna länk inte nämner några namn....Vad heter sjukhusen? Är sjukhus namnlösa i NY?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gloffgloff
Har Frankrike högre eller lägre smittspridning just nu än Sverige?

Lägre.
Citera
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Uppenbarligen gör du inte det om nästan någonting gällande C29 eller så har du bara otur när du tänker och skriver.
Jag har ingen kunskap om C29, där har du rätt.
Citera
2020-06-22, 23:19
Medlem
Detta är precis vad många av oss tänker nu angående detta tråd tyvärr🙄

Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Synd att detta blivit en tråd för pajkastning. Borde vara en seriös tråd i ett allvarligt ämne.
Nu är det mest arga unga män (antagligen) anklagar andra lika unga och arga män för att vara idioter och vill framhäva sig själva.

Kan inte ni skapa en tråd inom psykologiämnet på temat: Jag är bättre än Du. Och du är en idiot?
Citera
2020-06-22, 23:19
Medlem
erwynns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outoftheblue
Som jag förstått det finns det en rimlig förklaring till tidpunkten för nuvarande utbrott, nämligen ett produktionsstopp på 2 veckor då 800 reparatörer kom till Malmberget (som ligger i Gällivare kommun) med början sista maj. Det stämmer väl rätt bra tidsmässigt.

Eftersom reparationerna var planerade (antar jag) borde det inte ha kommit som en överraskning med någon form av utbrott. Är LKAB så mäktiga där att man inte vill peka ut dem som orsaken?
Det är det enda där.
Citera
2020-06-22, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OUFCompulsive
You are again ducking the question. What about the people who survived that wouldn’t be given a chance in Sweden? You are so callous you won’t even acknowledge their existence?
But don't you get it. None of those survived! They all died horrible!
THE ones that survived in NY were not as sick as THE chanceless.
Citera
2020-06-22, 23:22
Bannlyst
Citat:
Jag har ingen kunskap om C29, där har du rätt.

Alla sjukhus i NY är namnlösa, och nu har hen upptäckt ett nytt virus
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in